طرز تهیه اوتمیل با کره‌ بادام‌زمینی؛ صبحانه‌ی جدید و خوشمزه
کد خبر: ۲۵۲۸۵۹
تاریخ انتشار: 2022 August 06    -    ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
احتمالا همه‌ی شما نام اوتمیل را که چند وقتی است در بین مردم محبوب شده، شنیده‌اید. اگر به دنبال یک صبحانه‌ی جدید هستید که در عین حال بسیار مقوی و خوشمزه باشد و انرژی لازم را برای شروع یک روز سخت به شما بدهد، اوتمیل بهترین گزینه خواهد بود. در این ویدیو از آموزش‌های آشپزی تصویری طرز تهیه اوتمیل صبحانه با کره‌ی بادام‌زمینی را به شما آموزش می‌دهیم ...

طرز تهیه اوتمیل با کره‌ بادام‌زمینی؛ صبحانه‌ی جدید و خوشمزه

طرز تهیه اوتمیل با کره‌ بادام‌زمینی؛ صبحانه‌ی جدید و خوشمزه«تابناک با تو» - احتمالا همه‌ی شما نام اوتمیل را که چند وقتی است در بین مردم محبوب شده، شنیده‌اید. اگر به دنبال یک صبحانه‌ی جدید هستید که در عین حال بسیار مقوی و خوشمزه باشد و انرژی لازم را برای شروع یک روز سخت به شما بدهد، اوتمیل بهترین گزینه خواهد بود. در این ویدیو از آموزش‌های آشپزی تصویری طرز تهیه اوتمیل صبحانه با کره‌ی بادام‌زمینی را به شما آموزش می‌دهیم که حتما دوست خواهید داشت.

مواد لازم

مواد مقدار
موز یک عدد
جوی دو سر پرک نصف پیمانه
شیر یک پیمانه
شکر قهوه‌ای یک قاشق غذاخوری
بیکینگ پودر یک‌دوم قاشق چای‌خوری
وانیل یک‌سوم قاشق چای‌خوری
نمک یک پینچ
کره‌ی بادام‌زمینی به مقدار لازم
شکلات نسوز به مقدار لازم

طرز تهیه اوتمیل صبحانه با کره بادام‌زمینی

۱- نصف پیمانه جوی دوسر پرک را داخل مخلوط‌کن بریزید. یک عدد موز را به آن اضافه کنید.

۲- یک‌سوم قاشق چای‌خوری وانیل، یک‌دوم قاشق چای‌خوری بیکینگ پودر، یک پینج نمک، یک قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای را اضافه کرده و در آخر یک پیمانه شیر به مواد اضافه کنید و کامل مخلوط کنید.

۳- داخل رمکین‌ها یا هر ظرف مناسب فر را با کره چرب کرده و نصف رمکین‌ها را با مایع آماده شده پر کنید. مقداری کره بادام‌زمینی روی مایع بریزید و مابقی مایع را اضافه کنید.

۴- در آخر مقداری شکلات نسوز روی مایع اوتمیل بریزید و به مدت ۳۰ دقیقه در داخل فر از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه قرار دهید.
منبع: دیجی کالا مگ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار