نظر جالب جنیفر لوپز در مورد زیبایی
کد خبر: ۲۵۲۷۵۵
تاریخ انتشار: 2022 August 04    -    ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
جنیفر لوپز تولد ۵۳ سالگی خود را با رونمایی از مجموعه‌ای جدید از محصولات مراقبت از پوست به اسم «جی‌لو بادی» (JLo Body) شرکت «جی‌لو بیوتی» (JLo Beauty) جشن گرفت. این خواننده، بازیگر و غول دنیای تجارت که اخیرا با برگزاری مراسم عروسی‌اش با بن افلک در لاس‌وگاس، طرفداران خود را شگفت‌زده کرد، کارزار تبلیغاتی این محصولات جدید را با یک عکس متفاوت آغاز کرد.

بازیگران هالیوودی و یادگاری های جالبی که از فیلم معروف خود برداشتند«تابناک با تو» - جنیفر لوپز تولد ۵۳ سالگی خود را با رونمایی از مجموعه‌ای جدید از محصولات مراقبت از پوست به اسم «جی‌لو بادی» (JLo Body) شرکت «جی‌لو بیوتی» (JLo Beauty) جشن گرفت. این خواننده، بازیگر و غول دنیای تجارت که اخیرا با برگزاری مراسم عروسی‌اش با بن افلک در لاس‌وگاس، طرفداران خود را شگفت‌زده کرد، کارزار تبلیغاتی این محصولات جدید را با یک عکس متفاوت آغاز کرد.

نظر جالب جنیفر لوپز در مورد زیبایی

او گفت این مجموعه شامل محصولاتی است که هدفشان «محکم و سفت کردن... بدن» است و افزود خط تولید محصولات زیبایی‌اش قبلا هم محصولی مشابه برای پوست صورت تولید کرده است. قیمت این محصول ۶۵ دلار آمریکا (۵۴.۲۷پوند) است و فقط در وب‌سایت لوپز (JLo Beauty) در ایالات متحده قابل خرید است.

لوپز گفت می‌خواهد به مردم کمک کند «مراقبت از خودشان را عادی کنند». او گفت: «این کار خودخواهانه نیست. کاری تقویتی است؛ اگر نتوانید از خودتان مراقبت کنید، مطمئنا نمی‌توانید از هیچ کس دیگری مراقبت کنید.»

او در ادامه گفت وقتی صحبت از زیبایی در میان است، «تاریخ انقضایی» وجود ندارد و از دایانا راس، شر و تینا ترنر به عنوان الهام‌بخش‌های خود نام برد.

او توضیح داد: «من در تجارتی‌ام که در آن، جوانی ارج و قرب دارد و کسانی سعی می‌کنند در زمانی خاص، مخصوصا زنان را کنار بگذارند.»

«این جوری می‌گویند که اوه، تمام شدی، دیگر فیلمی برایت نیست، ما دیگر موسیقی شما را نمی‌خواهیم. بزرگ که می‌شدم، افرادی مانند دایانا راس و شر و تینا ترنر الهام‌بخشم بودند. آن‌ها در سال‌های ۵۰ سالگی خود و زیبا بودند و تقریبا در آن زمان به طور واقعی می‌درخشیدند.»

نظر جالب جنیفر لوپز در مورد زیبایی

این فوق ستاره جهانی و مادر دو فرزند اضافه کرد: «معتقدم در هر سنی می‌توان شگفت‌انگیز به نظر آمد.»

«واقعا از جمله به عنوان یک ۴۰ ساله خوب به نظر می‌آیی یا به عنوان یک ۳۰ ساله خوب به نظر می‌آیی، به عنوان یک ۵۰ ساله خوب به نظر می‌آیی، بیزارم. چه می‌شود فقط [بگویید]خوب به نظر می‌آیی؟»

لوپز در مراسمی خصوصی در کلیسای لیتل وایت چپل (The Little White Chapel) در لاس‌وگاس با افلک ازدواج کرد؛ کسی که سال گذشته پس از ۱۷ سال از اولین جدایی، مجددا رابطه خود با او را از سر گرفت.

ایندبپندنت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار