برای این شغل کم دردسر ماهانه ۷۸هزار دلار بگیرید
کد خبر: ۲۵۲۷۱۵
تاریخ انتشار: 2022 August 03    -    ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
یک شرکت کانادایی آب نبات پیشنهادی بسیار شیرین را ارائه کرده است.

 یک شرکت کانادایی آب نبات پیشنهادی بسیار شیرین را ارائه کرده است.

 
 

به نقل از سی ان ان، شرکت Candy Funhouse یک خرده فروش آنلاین شیرینی جات از شکلات گرفته تا آدامس و آب نبات با ۷۸۰۰۰ دلار دستمزد در سال (۱۰۰۰۰۰ دلار کانادا) به عنوان مدیر ارشد آب نبات، فردی را برای کسب این مقام شغلی استخدام می‌کند.

برای این شغل کم دردسر ماهانه ۷۸هزار دلار بگیرید

وظایف این منصب شغلی عبارتند از: «برگزاری جلسات هیئت مدیره آب نبات و چشنده طعم آب نبات‌ها».

«جمال حجازی» مدیر اجرایی این شرکت می‌گوید که چندین هزار نامزد پیش‌تر برای دریافت این موقعیت شغلی درخواست ارائه داده بودند که در ماه جولای از طریق شبکه اجتماعی تجاری لینکدین ارسال شد. حجازی می‌گوید: «این شغلی جذاب است. بهترین خاطرات خود را در مورد آب نبات تصور کنید و فکر کنید هر روز آن را در محل کار خود تجربه خواهید کرد».

شرکت Candy Funhouse مستقر در خارج از تورنتو توسط گروهی متشکل از خواهر و برادر‌های ۲۰ و ۳۰ساله که در این منطقه بزرگ شده‌اند و والدین‌شان مغازه‌های دونات فروشی و یک رستوران محلی داشتند، اداره می‌شود.

حجازی با بیان این که او و خواهر و برادر کوچکترش بعدا به این شرکت ملحق شدند می‌افزاید: «برادرم» مو «یکی از موسسان شرکت آب نبات آن را در سال ۲۰۱۸ تاسیس کرد و مادرم کارمند شماره ۲ شرکت بود».

این خانواده امیدوار بودند که شرکت خود را از سایر رقبای آنلاین بسیار موفق مانند مارس، هرشی و آمازون با ترکیبی «عجیب» از محصولات و گزینه «بدون حداقل سفارش» با شعار «یک آب نبات چوبی را نیز می‌فروشیم» و حضوری قوی در رسانه‌های اجتماعی با پیشرفت مواجه سازند.

«حجازی» می‌گوید: «فروش در سال ۲۰۲۱ که به طور قابل توجهی به دلیل شیوع کرونا افزایش یافته و اندکی کم‌تر از ۱۵ میلیون دلار بود. شوخی نمی‌کنم».

این شرکت اعلام کرده که سمت مدیر ارشد آب نبات برای متقاضیانی از سن ۵ سال آزاد است، اگرچه به احتمال زیاد کسب این مقام از سوی آنان مشروط به کسب اجازه از والدین‌شان است! بسیاری از والدین از فرزندان خود در حالی که آنان در حال پر کردن فرم این درخواست شغلی بوده‌اند فیلمبرداری کرده و آن را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

حجازی می‌گوید که آن شرکت ۳۴۰۰۰۰ دنبال کننده در اینستاگرام و سه میلیون دنبال کننده در تیک تاک دارد که از جمله دنبال کنندگان آن می‌توان به «کارداشیان» اشاره کرد. البته حجازی اشاره نکرد که دقیقا کدام عضو خانواده کارداشیان دنبال کننده صفحه شرکت او و خانواده‌اش بوده است.

در حال حاضر، این شرکت در حال آماده‌سازی برای هالووین بزرگترین دوره فروش سال گذشته است. حجازی می‌گوید: «تاکنون ۴۰ درصد از سهام خود را در اختیار داریم». هفته گذشته، هرشی غول آب نبات گزارش داد که در تامین تقاضای مربوط به هالووین امسال با مشکل مواجه خواهد شد.

حجازی همچنین خاطرنشان کرد: «گزارش‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه مدیر کل آبنبات ملزم به خوردن ۳۵۰۰ عدد آبنبات در ماه می‌باشد، نادرست است. این رقم یعنی خوردن روزانه ۱۱۷ آب نبات که البته تعداد خیلی زیادی محسوب می‌شود».

فرارو

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار