چهره بدون آرایش خواننده معروف برای معرفی جدیدترین محصول آرایشی خود
کد خبر: ۲۵۲۵۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 August 02    -    ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
آریانا گرانده، خواننده و هنرپیشه آمریکایی، برای معرفی جدیدترین محصول آرایشی خود، بدون هیچ آرایشی در اینستاگرام ظاهر شد. آر.ای.ام بیوتی (r.e.m beauty) مجموعه محصولات زیبایی آریانا گرانده ۲۹ ساله است که نوامبر ۲۰۲۱ برای اولین بار به بازار عرضه شدند.

۳ ستاره سرشناس هالیوود که تحمل زندگی در شهر لس آنجلس را نداشتند«تابناک با تو» -  آریانا گرانده، خواننده و هنرپیشه آمریکایی، برای معرفی جدیدترین محصول آرایشی خود، بدون هیچ آرایشی در اینستاگرام ظاهر شد. آر.ای.ام بیوتی (r.e.m beauty) مجموعه محصولات زیبایی آریانا گرانده ۲۹ ساله است که نوامبر ۲۰۲۱ برای اولین بار به بازار عرضه شدند.

چهره بدون آرایش خواننده معروف برای معرفی جدیدترین محصول آرایشی خود

او در تولید این محصولات به نکات مهم محیط زیست توجه کرده است. به همین دلیل این محصولات وگان، بدون آزمایش بر روی حیوانات ساخته شده‌اند و قابل بازیافت هستند.

چهره بدون آرایش خواننده معروف برای معرفی جدیدترین محصول آرایشی خود

مجموعه نوپای آریانا خیلی زود راه خود را در صنعت مد و آرایش پیدا کرد و در جایزه سایت الور که بهترین‌های برند‌های آرایشی را معرفی می‌کند، جایزه بهترین مارک جدید را از آن خود کرد.

محصول جدید که روز ۲۸ جولای (فردا) به بازار می‌آید کانسیلر (پوشاننده منافذ پوست) چشم است که در اقدامی کم‌سابقه در ۶۰ رنگ متفاوت طراحی شده است تا با همه انواع رنگ پوست و آرایش قابل استفاده باشد.

این چهارمین سری از محصولات آریانا است که جولای ۲۰۲۲ به بازار می‌آید. سه سری قبلی محصولات شامل انواع متفاوتی از محصولات مراقبت از پوست و یا آرایشی است که یکی‌یکی به مجموعه اضافه شدند.

چهره بدون آرایش خواننده معروف برای معرفی جدیدترین محصول آرایشی خود

آر. ای. ام بیوتی در صفحه اینستاگرام خود و یک روز قبل از افتتاح فروش کانسیلر‌ها تصویر تمام طیف‌های رنگی آن‌ها را منتشر کرده و به علاقه‌مندان توصیه کرده است با عکس گرفتن از آن‌ها هنگام انتخاب محصول موردنظر خود، سردرگمی کمتری تجربه کنند.

ایندیپندنت

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
4
11
این بدون ارایشش هم حداقل سه ساعت ارایش کرده
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
از منفی دهندگان میپرسم یعنی کاشت مژه و لیفت ابرو و ژل لب سه ساعت زمان نمیبره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار