تغییر دکوراسیون اتاق خواب
کد خبر: ۲۵۲۵۴۶
تاریخ انتشار: 2022 August 02    -    ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
حتماً شما هم با این موضوع موافقید که هر چیدمانی که برای این اتاق در نظر بگیرید بعد از گذشت مدتی برایتان تکراری و خسته کننده می‌شود و دوست دارید از صفر تا صد آن را تغییر دهید. برای ایجاد تغییرات لازم نیست که همه چیز را عوض کنید. می‌دانید که تغییرات اساسی هم زمان بر است و هم هزینه بر.

تغییر دکوراسیون اتاق خواب

تغییر دکوراسیون اتاق خواب«تابناک با تو» - حتماً شما هم با این موضوع موافقید که هر چیدمانی که برای این اتاق در نظر بگیرید بعد از گذشت مدتی برایتان تکراری و خسته کننده می‌شود و دوست دارید از صفر تا صد آن را تغییر دهید. برای ایجاد تغییرات لازم نیست که همه چیز را عوض کنید. می‌دانید که تغییرات اساسی هم زمان بر است و هم هزینه بر. شما با چند تغییر کوچک در رنگ ها، پارچه‌ها و حتی جا به جایی وسایل می‌توانید تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود را به راحتی انجام دهید.

تأثیرات بزرگ را با تغییرات اندک حس کنید

تغییر دکوراسیون اتاق خواب

به نظر شما بهترین و سریع‌ترین راه برای رسیدن به یک اتاق خواب شیک چیست؟

تعویض تعداد اندکی از وسایل

مبلمان و روتختی نرم و وسایل دکوراتیو یکی از بهترین راه‌ها برای جذاب کردن اتاق خواب شماست. یک فرش برای اتاق تهیه کنید، روی تخت خوابتان از کوسن‌های بزرگ استفاده کنید یا اصلاً کوسن‌ها و بالش‌ها را تعویض کنید. دیگر اقلام تزئینی مانند آثار هنری، شمع ها، قاب عکس و لامپ‌های تختخواب هم می‌توانند به تغییر فضا و ایجاد محیطی لوکس کمک کنند. اگر می‌خواهید کمی فراتر از این‌ها عمل کنید تاج تختخواب می‌تواند این کار را به راحتی برای شما انجام دهد و به یک نقطه کانونی در اتاق خواب تبدیل شود. به عنوان مثال شما می‌توانید یک تاج بنفش به تخت خوابتان بیفزایید و رنگ روتختی‌ها را متناسب با آن تغییر دهید و جلوه‌ای ویژه به اتاق‌خوابتان ببخشید.

تغییر دکوراسیون اتاق خواب

تغییرات را از پایه آغاز کنید

رو تختی‌ها را تعویض کنید

به طور میانگین ما یک سوم از عمرمان را در تختخوابمان می‌گذرانیم با این اوصاف به نظر می‌رسد که رسیدگی و توجه به دکوراسیون آن خالی از لطف نیست و سرمایه گذاری خوبی محسوب می‌شود. به عنوان مثال می‌توانید یک تشک مناسب و راحت برای تختخوابتان انتخاب کنید، ملافه و بالش‌های راحت و زیبا خریداری کنید و حس خوب را چاشنی اتاق خوابتان کنید. جایی که یک سوم از عمرتان را در آن می‌گذرانید بسیار مهم است. بعضی از افراد جنس پنبه را برای وسایل تختخواب خود می‌پسندند چرا که نرم است و بسیار راحت و از طرفی هم طبیعی است و به پوست امکان نفس کشیدن می‌دهد. شما می‌توانید کار را ازاینجا آغاز کنید پایه را درست کنید و سپس به سراغ اضافه کردن وسایل دکوراتیو بروید و شکل و شمایل اتاق خوابتان را زیبا کنید.

تغییر دکوراسیون اتاق خواب

چگونه وسایل قدیمی را با وسایل جدید ترکیب می‌کنید؟

تن چوبی را حفظ کنید

هنگام خرید وسایل جدید برای اتاق خوابتان به رنگ ها، پارچه‌ها و شکل وسایلی که در اتاقتان وجود دارد حتماً دقت کنید. این می‌تواند شروعی مناسب برای تغییر و تحولاتی باشد که قرار است داخل اتاق خوابتان انجام دهید. ترکیب و مطابقت وسایل نو با کهنه امروز موردتوجه بسیاری قرارگرفته است. پس از ترکیب وسایل و الگو‌ها با یکدیگر اصلاً نترسید. ضمناً اگر شما تصمیم دارید تا روند جدیدی را در اتاق خواب خود پیش بگیرید پیشنهاد می‌شود تن چوبی را حتماً در اتاق خوابتان حفظ کنید این کار سبب می‌شود ترکیب وسایل نو و قدیمی به بهترین شکل صورت گیرد.

تغییر دکوراسیون اتاق خواب

چه سبکی را برای اتاق خوابتان می‌پسندید؟

سبک گرم و با نشاط یا سرد و زمستانی؟

هر فصلی که از راه می‌رسد نفسی تازه دارد و حال و هوایی خاص. حال که کم‌کم فصل زمستان از راه می‌رسد می‌توانید از گل و گیاه تازه در اتاق خوابتان استفاده کنید و هوای بهاری را در کنار فصل زمستان به اتاق خوابتان عرضه کنید. این راهکار ارزان روح تازه به اتاقتان می‌بخشد و کمک می‌کند که راحت‌تر نفس بکشید.

تغییر دکوراسیون اتاق خواب

چگونه می‌توانید فضا را لوکس کنید بدون آنکه مجبور باشید پول زیادی خرج کنید؟

به تغییر و تعویض رو تختی و بالش‌ها بسنده کنید

در این مورد به خصوص همه چیز به لایه بندی بر می‌گردد. شما می‌توانید بسیاری از رنگ‌ها و بافت‌ها را از طریق لوازم تزئینی و مبلمان نرم به اتاق خوابتان اضافه کنید که اصلاً هزینه زیادی در بر ندارد. قرار دادن تعدادی بالش اروپایی با طرح‌های زیبا در پشت بالش‌های معمولیتان می‌تواند کاملاً ظاهر تختخوابتان را لوکس و زیبا کند. همانطور که گفتیم گیاهان هم ازجمله موارد دکوراتیوی هستند که در عین حال که ارزانند حال و هوای اتاق را تغییر می‌دهند. استفاده از گلدان‌های بزرگ و یا گل‌هایی با رنگ خاص جلوه‌ای لوکس را به اتاقتان می‌بخشد. در آخر فرش‌های زیبایی که در اتاق پهن می‌کنید می‌تواند صمیمیت و گرما را به اتاق خوابتان ببخشد.

مواردی که معمولا در دکوراسیون اتاق خواب نادیده گرفته می‌شوند

مردم تمایل دارند اتاق‌خواب خود را با مبلمان بزرگ و در هم و بر همی بچینند. اینکه در فضای اتاق جایی برای رفت و آمد راحت داشته باشید و فضا‌های مهم خالی را از بین نبرید بسیار مهم است. از سوی دیگر اتاق خواب را می‌توان نوعی پناهگاه و مأمن دانست به همین دلیل افراد به میزان زیادی به نورپردازی آن دقت می‌کنند. نورپردازی گرم در محیط می‌تواند اتاق خواب آرامش بخشی را بسازد. این کار را می‌توانید به راحتی از طریق تعویض حباب ها، تغییر لامپ‌ها در سقف و کف و افزودن شمع انجام دهید.

منبع: خوگر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار