بهترین ترند‌های مد و لباس آقایان در سال ۲۰۲۱
کد خبر: ۲۵۲۳۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 23    -    ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
تصور غلط رایجی که وجود دارد این است که پیروی مداوم از ترند‌ها برابر با خوش استایل بودن است. بااین‌حال، پیروی کورکورانه از مد نشان‌دهنده سبکی نامناسب در لباس پوشیدن است و حتی می‌تواند موجب بد استایلی شما شود. آنچه در این میان اهمیت دارد، این است که عزت‌نفس کافی داشته باشید و بتوانید میان مد‌های زودگذر و سبک‌های همیشگی تمایز قائل شوید.

بهترین ترند‌های مد و لباس آقایان در سال ۲۰۲۱ با توجه به فصل

بهترین ترند‌های مد و لباس آقایان در سال ۲۰۲۱ با توجه به فصل«تابناک با تو» - تصور غلط رایجی که وجود دارد این است که پیروی مداوم از ترند‌ها برابر با خوش استایل بودن است. بااین‌حال، پیروی کورکورانه از مد نشان‌دهنده سبکی نامناسب در لباس پوشیدن است و حتی می‌تواند موجب بد استایلی شما شود. آنچه در این میان اهمیت دارد، این است که عزت‌نفس کافی داشته باشید و بتوانید میان مد‌های زودگذر و سبک‌های همیشگی تمایز قائل شوید. در ادامه با چند مورد از بهترین ترند‌های لباس مردانه در سال ۲۰۲۱ آشنا می‌شوید که می‌توانند سال‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. این موارد به‌طور جداگانه برای فصل‌های بهار و تابستان و فصل‌های پاییز و زمستان در نظر گرفته شده‌اند.


۱. بهار و تابستان ۲۰۲۱

تعجب‌آور نیست که فصل‌های بهار و تابستان، زمان خوش‌بینی و امیدواری به نظر می‌رسند. این فصول همراه با لباس‌هایی با رنگ روشن، لباس‌های غیررسمی و پر از طرح‌های گل و رنگ‌های پاستلی است. در ادامه با ترند‌های مد و لباس مردانه در فصل‌های بهار و تابستان ۲۰۲۱ آشنا می‌شوید.

بهترین ترند‌های مد و لباس آقایان در سال ۲۰۲۱ با توجه به فصل

تمام سفید

یکی از دوست‌داشتنی‌ترین ترند‌های مردانه در سال ۲۰۲۱، پوشیدن لباس‌های تمام سفید است که با وجود ریسک‌هایی که ممکن است داشته باشد، می‌تواند یکی از بهترین سبک‌های لباس پوشیدن باشد. این امر همچنین به شما کمک می‌کند که در هوای گرم، خنک بمانید. ست کردن یک ست تمام سفید مردانه به همراه یک عینک آفتابی شیک و کاربردی و یک دستمال گردن خنک استایلی به شدت جذاب را برای مردان به دنبال خواهد داشت. اگر نمی‌دانید کدام نوع فریم به صورت شما می‌آید، خرید عینک آفتابی ری بن را مد نظر داشته باشید. بیشتر مدل‌های عینک دودی ریبن فریم‌هایی مناسب انواع فرم‌های صورت دارند. برای مثال مدل ویفرر و خلبانی ری بن اگر به صورت اصل و اورجینال تهیه شده باشد، می‌توانید استایل تمام سفید شما را به یک استایل لوکس تابستانه تبدیل کند.


لباس‌هایی با طرح گل

بهترین ترند‌های مد و لباس آقایان در سال ۲۰۲۱ با توجه به فصل

بازگشت به دهه ۱۹۷۰ یکی از ترند‌های پنج سال گذشته بوده است و در سال ۲۰۲۱ نیز همچنان ترند است. پارچه‌هایی با طرح گل امسال نیز برای انتخاب و خرید لباس گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شوند. این پارچه‌ها می‌توانند برای شلوارک و پیراهن‌های تعطیلات استفاده شوند. بااین‌حال، مهم است که این پارچه‌ها را تنها برای یک لباس خود در نظر بگیرید و سایر لباس‌های خود را ساده بپوشید تا استایل‌تان زیادی شلوغ نشود.


راه‌راه عمودی

از لباس‌هایی با طرح راه‌راه عمودی به دو دلیل استقبال می‌شود؛ اول اینکه این طرح بسیار ساده و عالی به نظر می‌رسد و دوم اینکه باعث می‌شود لاغرتر و کشیده‌تر دیده شوید. شما می‌توانید لباس‌هایی با خطوط راه‌راه عمودی را در هر محیط و زمانی از محیط کار گرفته تا موقع بیرون رفتن با دوستان بپوشید.


چندلایه پوشیدن در هوای گرم

چندلایه پوشیدن در هوای گرم ممکن است ایده‌ای کاربردی به نظر نرسد، اما اگر با زیرکی انجام شود می‌تواند گزینه مناسبی باشد. می‌توانید بر روی تی‌شرت و پیراهن ساده خود کت سبک بپوشید. به‌این‌ترتیب درصورتی‌که گرمتان شود می‌توانید کت را بردارید؛ اما در سایر شرایط ظاهرتان با استفاده از همین گزینه مرتب‌تر خواهد بود. همراه کردن این استایل را با ساعت‌های هوشمند و بند‌های رنگ روشن‌شان فراموش نکنید. اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند کاربردی و مقرون به صرفه هستید، مدل‌های جدید اسمارت واچ شیائومی را مد نظر داشته باشید. انواع مدل‌های جدید اسمارت واچ شیائومی این قابلیت را دارند که استایل بهاره و تابستانه شما را زیر و رو کنند.


۲. پاییز و زمستان ۲۰۲۱

درحالی‌که بهار و تابستان پر از امید و خوش‌بینی است برای فصول پاییز و زمستان نیز رنگ‌هایی آرامش‌بخش در نظر گرفته می‌شود. بااین‌حال، لباس‌های چرمی و لباس‌هایی با طرح الگو‌های هندسی و رنگ قرمز روشن همچنان ترند هستند. در ادامه با ترند‌های مد و لباس مردانه در فصل‌های پاییز و زمستان ۲۰۲۱ آشنا می‌شوید.


لباس بیرونی بزرگتر از معمول

بهترین ترند‌های مد و لباس آقایان در سال ۲۰۲۱ با توجه به فصل

هرچه به سمت زمستان می‌رویم، کت‌های آزاد، ژاکت‌های پف‌دار و پالتو‌های بلند همچنان محبوب خواهند بود. به‌خصوص به کت‌های بزرگتر از معمول که کمربند دارند بیشتر توجه می‌شود. این ترند به یکی از مهم‌ترین نیاز‌ها برای لباس پوشیدن در زمستان کمک می‌کند و آن هم توانایی چندلایه پوشیدن لباس است. وقتی لباس بیرونی شما بزرگتر از معمول باشد می‌توانید زیر آن با استفاده از خلاقیت خود لباس‌های مختلف بپوشید و درنتیجه کمتر سردتان خواهد شد.


چرم

ازآنجایی‌که چرم، زیبا و بی‌نهایت جذاب است، همیشه در زمستان‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرد. ژاکت خلبانی می‌تواند یکی از بهترین لباس‌هایی باشد که برای زمستان تهیه می‌کنید. اگرچه این محصول ارزان نیست، اما می‌توانید چند سال از آن استفاده کنید.


شلوار‌های بسیار بزرگ

ظرافت لباس‌های گذشته جای خود را به‌راحتی و آزادی لباس‌های جدید می‌دهد. شلوار‌های بسیار بزرگ یکی از ترند‌های سال ۲۰۲۱ است و اگر می‌خواهید از این شلوار‌ها تهیه کنید، رنگ‌های طبیعی از بژ تا آبی پاستلی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.


لباس بافتنی

لباس‌های بافتنی همیشه لباس‌هایی ایده‌آل برای محافظت ما از سرما هستند و همیشه نیز کاربرد دارند. این لباس‌ها طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارند، اما امسال لباس بافتنی هندسی باید استفاده شود و بهتر است که کمی بزرگ باشد.

 

درنهایت، اگرچه شیوع ویروس کرونا باعث محدودیت‌هایی در طراحی لباس شد، اما طراحان لباس سعی کردند خود را با این شرایط وفق دهند و لباس‌های متنوعی را در این دوره طراحی کنند. بهترین ترند‌های مد و لباس مردانه در سال ۲۰۲۱ بسیار متنوع هستند که شما می‌توانید از بین آن‌ها مواردی را انتخاب کنید که با سلیقه‌تان تناسب بیشتری داشته باشند. فراموش نکنید اگرچه مد می‌تواند در خوش‌استایل بودن تاثیر داشته باشد، اما آنچه اهمیت بیشتری دارد راحتی و سلیقه شخصی شماست.

منبع: بیتوته

برچسب ها: مردان ، مد ، لباس ، 2021 ، فصل
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
0
4
این آشغالها چیه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار