شهره لرستانی در مختارنامه سانسور نشد
کد خبر: ۲۵۲۳۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 July 30    -    ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
تصمیم صدا و سیما کاملا درست است چون چه شهره چه مازیار در اینجا نقش سردستۀ زنان کوفی را بازی می کند و سرنوشت بازیگر و آیندۀ او را نباید به نقشی که درگذشته ایفا کرده گره زد.

با آغاز پخش چند بارۀ سریال «مختارنامه» این پرسش درگرفت که سرنوشت نقشی که شهره (مازیار) لرستانی ایفا می‌کند (‌سردسته زنان کوفی) چه می‌شود چرا که با تطبیق جنسیت، او دیگر شهره لرستانی نیست و مازیار لرستانی شده حال آن که در مختارنامه مانند قبل نقش زن را ایفا می‌کند. (‌تولید سال های ۷۷ تا ۸۲)

 
 

شهره لرستانی در مختارنامه سانسور نشد

حتی این شایعه درگرفت که تلویزیون قید پخش مجدد و در واقع چند‌باره را می‌زند اما تکذیب شد. بعد این تصور ایجاد شد که قسمت‌های مربوط به او را حذف می‌کنند اما در شامگاه 7 مرداد 1401 و در قسمت پنجم دیدیم که این اتفاق نیفتاد و مثل قبل پخش شد.

  تصمیم صدا و سیما کاملا درست است چون چه شهره چه مازیار در اینجا نقش سردستۀ زنان کوفی را بازی می‌کند و سرنوشت بازیگر و آیندۀ او را نباید به نقش گره زد.

شهره لرستانی در مختارنامه سانسور نشد

نکتۀ جالب هم این که درست در روزی که تصویر او در سیمای زنانه در مختارنامه پخش شد خبر اولین حضور رسمی او با پوشش مردانه هم انتشار یافت.

عصرایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
0
1
در خیلی از فیلمها آقا و یا خانم بازیگر نقش جنسیت مخالف را ایفا نموده اند. به طور نمونه آقای اکبر عبدی در فیلم آدم برفی و سایر موارد. حال چرا انتظار ایجاد شده است که یک بازیگری که در شرایط خودش ایفای نقش کرده می بایست از سریال حذف شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار