تغییر شکل بارورنکردنی مایکل جکسون طی سال های زندگی اش+ویدئو
کد خبر: ۲۵۲۲۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 August 01    -    ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
همواره بحث های زیادی پیرامون ظاهر مایکل جکسون وجود داشت. «پادشاه موسیقی پاپ» یک آفریقایی آمریکایی زاده شد، اما طی سال‌ها رنگ پوستش به‌طور چشمگیری تغییر کرد. گمانه‌زنی‌ها پیرامون انجام جراحی پلاستیک توسط او، یکی از موضوعات اصلی زمان حیات این خواننده بود، به‌ویژه زمانی که رنگ پوستش از سیاه به کاملا سفید تبدیل شد.

تغییر شکل بارورنکردنی مایکل جکسون طی سال های زندگی اش

۳ ستاره سرشناس هالیوود که تحمل زندگی در شهر لس آنجلس را نداشتند«تابناک با تو» - همواره بحث های زیادی پیرامون ظاهر مایکل جکسون وجود داشت. «پادشاه موسیقی پاپ» یک آفریقایی آمریکایی زاده شد، اما طی سال‌ها رنگ پوستش به‌طور چشمگیری تغییر کرد. گمانه‌زنی‌ها پیرامون انجام جراحی پلاستیک توسط او، یکی از موضوعات اصلی زمان حیات این خواننده بود، به‌ویژه زمانی که رنگ پوستش از سیاه به کاملا سفید تبدیل شد.

 

تغییرات ظاهری باورنکردنی مایکل جکسون طی سالیان + ویدیو

او همیشه انجام عمل جراحی را انکار می‌کرد، اما شواهد آنقدر زیاد است که نادیده گرفتن آنها دشوار می‌نماید و به وضوح می‌توان گفت او طی سال‌ها تحت عمل های بسیاری قرار گرفته بود. ویدیویی که به تازگی در توییتر منتشر شده تغییرات شدید او طی سال‌ها، از زمان پنج سالگی جکسون تا آخرین روزهای زندگی‌اش را به طور باورنکردنی نشان می‌دهد.

 

تغییرات ظاهری باورنکردنی مایکل جکسون طی سالیان + ویدیو

اما اشتباه نکنید؛ مایکل جکسون ممکن است به انجام انواع کارهای مشکوک در طول زندگی‌اش مشهور باشد، اما موسیقی او تا به امروز به عنوان یکی از خارق‌العاده‌ترین‌ها در حیطه موسیقی پاپ همچنان زنده است و خودش به عنوان یکی از برترین هنرمندان تمام اعصار شناخته می‌شود.

تغییرات ظاهری باورنکردنی مایکل جکسون طی سالیان + ویدیو

هنرمندان بسیار کمی در طول تاریخ موسیقی وجود دارند که زندگی نسبتا نرمالی داشته باشند. می‌توان گفت تقریبا همه آنها شیاطینی درون خود دارند که باید علیهشان بایستند و مبارزه کنند. مایکل جکسون نیز از این قاعده مستثنی نیست. او همواره حتی به خاطر ظاهرش که در طول سال‌ها دستخوش تغییر شده بود، فرد مشکل‌داری به نظر می‌رسید.

تغییرات ظاهری باورنکردنی مایکل جکسون طی سالیان + ویدیو

پرونده اتهام کودک آزاری علیه او نیز همچنان وجود دارد و در حال پیگیری است. در مستند ترک نورلند (Leaving Neverland) که سال ۲۰۱۹ منتشر شد، شاهد افشاگری‌های ناراحت‌کننده‌ای از سوی دو مرد قربانی ادعایی این ستاره موسیقی پاپ هستیم که مدعی هستند در کودکی و در زمان حضور در مزرعه نورلند (محل زندگی مایکل جکسون) مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته‌اند.

تغییرات ظاهری باورنکردنی مایکل جکسون طی سالیان + ویدیو

تغییرات ظاهری باورنکردنی مایکل جکسون طی سالیان + ویدیو

این مورد یکی از اصلی‌ترین دلایل تاثیر مستقیم بر دنبال کنندگان مایکل جکسون در ۲۰ سال گذشته بوده است. خیلی ها هستند که با نگاه کردن به فروپاشی بُت زندگی‌شان نابود می‌شوند، در حالی که دیگران به‌سادگی انتخاب می‌کنند نگاهشان را بدزدند و فقط از هنر او لذت ببرند.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
2
10
صدای بسیار زیبایی داشت. حیف شد که مرد.
مانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
1
4
اتهامات وی هیچگاه و در هیچ دادگاهی ثبات نگردیدند و با توجه به آنکه مرگ وی تعمّدی بوده و با در نظر گفتن خیل عظیم هوادارانی که در سراسر جهان داشته و دارد، بسیاری از مسائل روشن می شود. بهتر است از کار های عام المنفعه و خیرخواهانه ای که انجام داده است نیز یاد شود مانند کمک های مالی فراوان به کودکان بی سرپرست، به حضانت گرفتن کودکان یتیم و بی خانمان، کمک های فراوان به فقرا و . . . .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار