بازیگران و چهره های معروفی که به خساست معروفند
کد خبر: ۲۵۱۳۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 July 21    -    ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
ما معمولا سلبریتی‌ها را به عنوان کسانی می‌شناسیم که درآمد‌های باورنکردنی دارند و هر روز غذای شان را در رستوران‌ها می‌خورند و لباس‌های برند می‌پوشند. با این وجود ستاره‌های هالیوودی هم هستند که علی رغم درآمد فوق‌العاده شان، خیلی برای خود پول خرج نمی‌کنند و به خسیس بودن؛ معروف اند و بعضی از آن‌ها دست به خیر دارند.

بازیگران و چهره های معروفی که به خساست معروفن 

بازیگران و چهره های معروفی که به خساست معروفن«تابناک با تو» - در میان بازیگران و چهره‌های معروف، هستند کسانی که با وجود درآمد بالا و ثروت میلیاردی، علاقه‌ای به خرج کردن پول‌های خود ندارند.

بازیگران معروف و سلبریتی‌هایی که خسیس محسوب میشوند

ما معمولا سلبریتی‌ها را به عنوان کسانی می‌شناسیم که درآمد‌های باورنکردنی دارند و هر روز غذای شان را در رستوران‌ها می‌خورند و لباس‌های برند می‌پوشند. با این وجود ستاره‌های هالیوودی هم هستند که علی رغم درآمد فوق‌العاده شان، خیلی برای خود پول خرج نمی‌کنند و به خسیس بودن؛ معروف اند و بعضی از آن‌ها دست به خیر دارند. اگر کنجکاوید بدانید که این سلبریتی‌ها چه کسانی هستند، این قسمت از چهره‌ها را از دست ندهید.

جنیفر لارنس

ستاره فیلم Hunger Games یک فولکس واگن دارد. او خیلی اهل خرید نیست و از کوپن استفاده می‌کند که همین موجب شده تا طرفدارانش او را در لیست سلبریتی‌هایی قرار دهند که بدون حساب کتاب پول خرج نمیکند. با این وجود او بخش مراقبت‌های ویژه قلب بیمارستان کودکان در زادگاهش را راه‌اندازی کرده است.

بازیگران و چهره های معروفی که به خساست معروفن

وینسنت کارتایزر

این ستاره هالیوودی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و در خانه‌ای بسیار معمولی زندگی می‌کند. با افزایش محبوبیتش و پس از آنکه بار‌ها طرفدارانش از او به عنوان یک هالیوودی خسیس نام بردند، وینسنت تصمیم گرفت با اهدای درآمد هنگفت خود از شر آن‌ها خلاص شود ول در عوض هزینه‌ای برای داشتن زندگی لاکچری صرف نکند.

هیلاری سوانک

یکی دیگر از بازیگرانی که با کوپن خرید می‌کند، هیلاری است. او اعتراف می‌کند که این طور بزرگ شده و به این کار عادت دارد.

کیانو ریوز

کیانو هرگز برای خود ملک شخصی نمی‌خرد و حتی پس از ورود به هالیوود، ترجیح داد در هتل بماند یا آپارتمان اجاره کند. او هیچ بادیگاردی ندارد و با وسایل نقلیه عمومی رفت و آمد می‌کند. تفاوت این بازیگر با دیگر بازیگران این است که او در مورد پول خرج کردن برای خودش خساست بخرج میدهد و گاهی برای دیگران حتی ولخرجی هم میکند، مثل زمانی که در یکی از پروژه‌های مهمش، ۹۰ ٪ از دستمزدش را به کارکنان فیلم پشت صحنه داد و ۱۲ بدلکار از او یک موتورسیکلت جدید هدیه گرفتند.

بازیگران و چهره های معروفی که به خساست معروفن

شیلین وودلی

وودلی با پوشیدن لباس دست دوم کلی پول پس انداز می‌کند؛ البته ناگفته نماند که این خساست او در لباس خریدن به خاطر حفظ محیط زیست هم هست.

ریس ویترسپون

این بازیگر با دقت خرج می‌کند و عادت دارد که پول هایش را پس انداز کند. ریس فکر می‌کند زندگی لوکس را نمی‌توان توجیه کرد و سعی می‌کند فرزندانش را به همین شیوه بزرگ کند. او در کمپین جمع‌آوری لباس برای کودکان محروم در ایالات متحده آمریکا و کانادا هم حضور دارد.

سارا جسیکا پارکر

این بازیگر خیلی مراقب پول هایش است و سعی می‌کند این اخلاق را به فرزندانش هم آموزش دهد. سارا خودش لباس هایشان را می‌دوزد و فقط کفش می‌خرد و لباس دست دوم دوست دارد. او کفش‌های برند کری برادشاواش را در حراجی فروخت و تمام پول‌های فروش را به یک مدرسه موسیقی و هنر اهدا کرد.

بازیگران و چهره های معروفی که به خساست معروفن

کریستین بیل

کریستین حتی تا مدت‌ها بعد از این که مشهور شد، باز هم با خانواده اش در یک آپارتمان یک خوابه زندگی می‌کرد و تلفن همراه و محافظی نداشت.

دیو گرول

یکی دیگر از سلبریتی‌هایی که به خساست معروفند، گرول معروف است. دیو در مصاحبه‌ای گفته:"هر چه قدر پول در می‌آورم مستقیما به حساب بانکی ام می‌رود. وقتم را تلف نمی‌کنم که به این فکر کنم که چطور می‌توانم بیشتر در بیاورم. "

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو یک تویوتا پریوس دارد و هنوز هم پرواز‌های عمومی را به هواپیما‌های شخصی ترجیح می‌دهد. بازیگر نقش جک فیلم کشتی تایتانیک احتمالا برای پول خرج کردن برای خودش خساست دارد و ترجیح میدهد از دارایی اش به نحو دیگری استفاده کند. این بازیگر صندوق خیریه‌ای به نام بنیاد لئوناردو دی کاپریو را تأسیس کرده و بیش از ۱۵ میلیون دلار به ۳۰ موسسه خیریه مختلف اهدا کرد.

بازیگران و چهره های معروفی که به خساست معروفن

سارا میشل گلر

سارا میشل گلر هم اهل خرید با کوپن است و می‌داند که چه طور هزینه هایش را مدیریت کند. او قبل از این که ماشین برقی اش را بخرد، همیشه به دنبال ارزان‌ترین سوخت برای اتومبیلش بود.

تیفانی هادیش

خساست این چهره معروف در حدی است که از اجناس فیک به جای اصل استفاده می‌کند. شاید علت این همه صرفه جویی او سختی‌هایی است که کشیده و مجبور شده مدتی را در ماشینش زندگی کند.

جنیفر گارنر

جنیفر به نوعی موفق شده تا بین یک ستاره هالیوودی و یک زن خانه‌دار بودن تعادل برقرار کند. او معمولا برای خرید به بازاری در نزدیکی خانه اش می‌رود. این بازیگر به مدت ۱۰ سال با بنیاد نجات کودکان که به حقوق و آموزش کودکان اختصاص دارد، همکاری می‌کند.

بازیگران و چهره های معروفی که به خساست معروفن

کریستن بل

کریستن بل با وجود ثروتش اعتراف می‌کند که عاشق چانه زدن موقع خرید است و از طرفداران جدی کوپن و تخفیف محسوب می‌شود.

کوئنتین تارانتینو

کوئنتین واقعا علاقه‌ای به داشتن ماشین ندارد. چوی مالیبو قرمزی که توسط جان تراولتا در فیلم پالپ فیکشن رانده می‌شد، مال او بود، اما در واقع دوست دارد از شر آن خلاص شود و می‌گوید که مترو را بیشتر دوست دارد.

نایتلی

این بازیگر محدودیت ماهانه‌ای را برای خودش تعیین می‌کند و اگر بخواهد چیزی بیش از بودجه تعیین شده بخرد، خوب در موردش فکر می‌کند. او می‌گوید که داشتن سبک زندگی لوکس مانع از درک افرادی می‌شود که این طور زندگی نمی‌کنند. او لباس‌هایی که در رویداد‌های معروف پوشیده است را به خیریه اهدا می‌کند.

بازیگران و چهره های معروفی که به خساست معروفن

راسل کرو

این ستاره سینمایی می‌تواند زندگی لوکسی داشته باشد؛ اما تصمیم گرفته به استرالیا نقل مکان کند و با یک مزرعه و جیپ قدیمی زندگی اش را ادامه بدهد. راسل مرتبا مبالغ زیادی را به سازمان‌های مختلف اهدا می‌کند، ولی در زمینه خرج کردن پول برای خودش، آنقدر‌ها هم دست و دلباز نیست.

هایدن کریستنسن

این بازیگر معروف تصمیم گرفته تا برای زندگی به مزرعه‌ای نقل مکان کند. او حتی خودش زمین را با تراکتور شخم می‌زند. هایدن به محیط زیست اهمیت می‌دهد و از انرژی خورشیدی برای اداره مزرعه اش استفاده می‌کند.

جسیکا آلبا

وقتی که لباس‌های دختر بزرگترِ جسیکا کوچک می‌شود؛ آن‌ها را تن دختر کوچکترش می‌کند. این بازیگر معروف جز صد زن ثروتمند ایالات متحده است، اما هم چنان لباس‌های ارزان قیمت می‌خرد و حتی گاهی با وسایل نقلیه عمومی رفت و آمد می‌کند.

 بازیگران و چهره های معروفی که به خساست معروفن

میلا کونیس

میلا کونیس جز آن دسته از افرادی بود که وقتی ازدواج کرد در مراسمش خبری از هیچ ریخت و پاش خاصی نبود؛ حتی حلقه ازدواجش هم ۹۰ دلار خریده و ابایی از گفتن این که ارزان خرید می‌کند؛ ندارد.

مایکل جردن

ارزش خالص دارایی این اسطوره NBA بیش از بیلون‌ها دلار تخمین زده می‌شود، اما با این وجود او به خساست معروف است.

اِد شیرِن

این ستاره موسیقی هم اعتراف می‌کند که خیلی اهل پول خرج کردن نیست و حتی برای رفت و آمد خود بیشتر تاکسی سوار می‌شود.

منبع: نمناک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
0
0
همه ی هنرپیشه ها خسیسن حتی ایرانی هاش بدترن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
خسیس نیستند بلکه تصمیم هیجانی نمیگیرند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار