چیزی در خانه شما کم است
کد خبر: ۲۵۱۱۷۷
تاریخ انتشار: 2022 July 20    -    ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
کاربرد پاف مبل در دکوراسیون و طراحی داخلی خانه بسیار متنوع است. پاف مبل را می‌توان به‌عنوان صندلی اضافی یا میز کناری به‌کار برد. پاف مبل امروزه خیلی سریع تبدیل به یک وسیله کلاسیک و متداول در منازل شده است. این مدل مبلمان بسیار جذاب، منحصربه‌فرد و خلاقانه است و بیشتر طراحان داخلی از آن‌ها در دیزاین و طراحی داخلی منزل استفاده می‌کنند.

چیزی در خانه شما کم است

چیزی در خانه شما کم است«تابناک با تو» - کاربرد پاف مبل در دکوراسیون و طراحی داخلی خانه بسیار متنوع است. پاف مبل را می‌توان به‌عنوان صندلی اضافی یا میز کناری به‌کار برد.

پاف مبل امروزه خیلی سریع تبدیل به یک وسیله کلاسیک و متداول در منازل شده است. این مدل مبلمان بسیار جذاب، منحصربه‌فرد و خلاقانه است و بیشتر طراحان داخلی از آن‌ها در دیزاین و طراحی داخلی منزل استفاده می‌کنند. در این مطلب به معرفی کاربرد انواع پاف در دکور منزل می‌پردازیم.

انواع پاف در دکور منزل

در واقع این نوع مبلمان به دوران عثمانی برمی‌گردد و در آن دوره بسیار پرطرفدار بوده است. کاربردهای امروز پاف مبل را در ادامه بخوانید.

ایجاد طیف رنگی

پاف‌ها، جنس‌ها و رنگ‌های مختلفی دارند ولی معمولا از جنس پارچه هستند. شما می‌توانید انواع پاف مبل را در طیف رنگ‌های مختلف و بر اساس سلیقه خود از رنگ‌های ملایم گرفته تا رنگ‌های تندتر و تیره‌تر پیدا کرده و در کوراسیون خانه استفاده کنید. معمولا از پاف مبل به‌عنوان رنگ مکمل پایه‌ در طراحی خانه استفاده می‌شود.

چیزی در خانه شما کم است

ایجاد تضاد از کاربرد انواع پاف در دکور منزل

بر حسب نوع رنگ اتاق شما، رنگ پاف مبل می‌تواند برای ایجاد یک تضاد استفاده شود. برای مثال در یک اتاق با یک دیزاین کرمی و قهوه‌ای روشن شما می‌توانید از پاف مبل با رنگ قرمز گرم برای ایجاد تضاد استفاده کنید.

چیزی در خانه شما کم است

به‌عنوان یک میز کناری

کاربرد پاف مبل به‌عنوان میز کناری یکی از گزینه‌های محبوب است. می‌توانید دو پاف مبل را به‌طور موازی در دوطرف مبل یا هر چیزی که خودتان تمایل دارید، قرار دهید یا به‌صورت تکی و جدا از آن‌ها استفاده کنید.

به‌عنوان پر کننده زیر میز

آیا میزی دارید که فقط نیاز به یک چیز خاص دارد؟ از پاف مبل به صورت جفت یا تکی استفاده کنید. هم باعث زیبایی میز می‌شود و هم یک حس گرم و آرام را به اتاق القاء می‌کند.

چیزی در خانه شما کم است

قرار دادن آن در انتهای تخت از کاربرد انواع پاف در دکور منزل

قرار دادن پاف مبل‌های کشیده و بزرگ با پایه‌های چوبی یا فلزی انتهای تختخواب با رنگ متناسب، زیبایی خاصی را به اتاق خواب شما می‌دهد. با اصول طراحی دکوراسیون اتاق خواب با کمترین هزینه آشنا شوید.

چیزی در خانه شما کم است

صندلی جلوی آینه یا میز آرایش

برای دیدن خود در آینه میز آرایشی چرا به جای استفاده از صندلی‌های سنتی با پشتی راست و مستقیم از پاف مبل‌های راحت و شیک استفاده نمی‌کنید؟ این کاربرد پاف مبل هم فضای کمی را اشغال کرده و هم خیلی اتاق را شیک‌تر نشان می‌دهد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب ۵ وسیله ضروری که زیبایی منزل را دوچندان می‌کند سر بزنید.

چیزی در خانه شما کم است

به‌عنوان صندلی میز

استفاده از پاف مبل به عنوان صندلی میز می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده در اتاق غذاخوری و یا آشپزخانه باشد. البته بهتر است رنگ آن با رنگ اتاق و وسایل اطراف تناسب داشته باشد. این کاربرد پاف مبل، ثبات، یکپارچگی و راحتی لازم را در محیط فراهم می‌سازد.

چیزی در خانه شما کم است

منبع: دلتا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار