ترند ۲۰۲۲-۱۴۰۱؛ امسال رنگ کابینت، چی مٌده؟
کد خبر: ۲۵۰۴۲۸
تاریخ انتشار: 2022 July 11    -    ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مدل و رنگ کابینت‌ها مهم‌ترین نقش را در زیبایی آشپزخانه دارند. برای داشتن آشپزخانه‌ای شیک میتوانید از رنگ‌های ترند کابینت امسال استفاده کنید. بدونِ شک آشپزخانه قلب خانه محسوب می‌شود؛ به خاطر همین باید به اجزای موجود در آن خیلی دقت کرد. کابینت‌ها هم مهم‌ترین بخش آشپزخانه هستند، زیرا در زیبایی کلی آن تاثیر بسزایی دارند.

ترند ۲۰۲۲-۱۴۰۱؛ امسال رنگ کابینت، چی مٌده؟

ترند ۲۰۲۲-۱۴۰۱؛ امسال رنگ کابینت، چی مٌده؟«تابناک با تو» - مدل و رنگ کابینت‌ها مهم‌ترین نقش را در زیبایی آشپزخانه دارند. برای داشتن آشپزخانه‌ای شیک میتوانید از رنگ‌های ترند کابینت امسال استفاده کنید.

رنگ کابینت آشپزخانه، ترند ۲۰۲۲

بدونِ شک آشپزخانه قلب خانه محسوب می‌شود؛ به خاطر همین باید به اجزای موجود در آن خیلی دقت کرد. کابینت‌ها هم مهم‌ترین بخش آشپزخانه هستند، زیرا در زیبایی کلی آن تاثیر بسزایی دارند. در این قسمت قصد داریم رنگ‌های ترند کابینت را در سال ۲۰۲۲ برای تان معرفی کنیم.

رنگ چوب طبیعی

کابینت‌هایی از جنس چوب طبیعی معمولاً محبوب‌ترین نوع کابینت؛ مخصوصا در سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شوند که یک حس طبیعی و تازگی را در خانه به وجود می‌آورد. از طرفی هم مواد طبیعی موجود در آن‌ها بیش از پیش طرفدار پیدا کرده است.

ترند ۲۰۲۲-۱۴۰۱؛ امسال رنگ کابینت، چی مٌده؟

سبز خاکی

۶۷ درصد افراد سبز خاکی را به عنوان بیشترین رنگ ترند سال ۲۰۲۲ در کابینت سازی می‌دانند و کمپانی‌های مختلفی این رنگ را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند که خیلی راحت با طراحی داخلی خانه هماهنگ و ست می‌شود.

سبز با طیف‌های مختلف

علاوه بر رنگ سبز خاکی که در بالا نام بردیم، چند رنگ دیگر از لیست رنگ‌های سبز در میان ترند‌های ۲۰۲۲ کابینت آشپزخانه جای گرفته اند؛ رنگ‌هایی مثل طیف‌های سبز زرد با ته مایه خاکستری، سبز نعنایی، سبز آبی تیره، سبز سِیج یا همان سبز خاکستری.

رنگ‌های تیره و سیاه

در سال گذشته رنگ‌های تیره و سیاه برای آشپزخانه خیلی محبوبیت پیدا کرده اند و خیلی از افراد آن را پیشنهاد می‌کنند که اتفاقا؛ رنگ‌های دراماتیکی هم محسوب می‌شوند. کابینت‌هایی که رنگ تیره دارند؛ معمولاً در قسمت رو و سطح از رنگ‌های سفید برای شان استفاده می‌شود.

ترند ۲۰۲۲-۱۴۰۱؛ امسال رنگ کابینت، چی مٌده؟

کابینت با دو تناژ رنگی متفاوت

یکی از رنگ‌های محبوب برای کابینت آشپزخانه رنگ‌هایی است که دو تناژ رنگی در آن‌ها به کار رفته باشد که عمق زیادی هم به طراحی آشپزخانه می‌دهد و شما می‌توانید خیلی خوب رنگ‌های مختلفی مثل سبز یا آبی را در کنار کابینت‌های چوب طبیعی به کار ببرید تا طراحی بسیار جذابی ایجاد شود.

سفید

کابینت‌های سفید در چند سال گذشته خیلی محبوبیت پیدا کرده اند و خیلی‌ها این رنگ را برای سال ۲۰۲۲ توصیه می‌کنند. این رنگ بسیار محبوب است و طراحی جذابی هم به آشپزخانه می‌دهد که می‌توانید آن را با رنگ‌های دیگر؛ حتی رنگ چوب طبیعی هم ترکیب کنید که عالی خواهد شد.

ترند ۲۰۲۲-۱۴۰۱؛ امسال رنگ کابینت، چی مٌده؟

آبی کم رنگ یا اقیانوسی

آبی اقیانوسی جزء تناژ‌های رنگی می‌باشد که برای کابینت آشپزخانه آن را استفاده می‌کنند و شاید جزء محبوب‌ترین‌ها هم باشد؛ البته در سال گذشته محبوبیت بسیار زیادی داشت و امسال هم از آن به عنوان یک رنگ آرامش بخش برای محیط آشپزخانه و استفاده روی کابینت به کار می‌برند.

رنگ طوسی روشن و تیره

یکی از رنگ‌های محبوب امسال برای کابینت آشپزخانه، رنگ طوسی است که در طیف‌های روشن و تیره طوسی، جزو موارد پیشنهادی برای آشپزخانه‌های مدرن محسوب می‌شود. انتخاب تناژ روشن یا تیره برای کابینت، علاوه بر سلیقه شما، بستگی به فضای آشپزخانه تان دارد که طبعا برای آشپزخانه‌های کوچک، طوسی با تناژ روشن یا بژ و برای آشپزخانه‌های بزرگ، طیف‌های تیره آن پیشنهاد می‌شود.

ترند ۲۰۲۲-۱۴۰۱؛ امسال رنگ کابینت، چی مٌده؟

چوب مرمت شده

این نوع کابینت‌ها از لحاظ اقتصادی خیلی به صرفه هستند و برای آشپزخانه استفاده می‌شوند و از چوب طبیعی هم در آن‌ها استفاده شده است. این چوب‌ها از قبل جمع‌آوری شده، تمیز شده اند و دوباره طراحی و مرمت روی آن‌ها صورت گرفته که فضایی بسیار جذاب در محیط خانه ایجاد می‌کنند و به شما این حس را می‌دهند که گویا در طبیعت هستید.

رنگ زرد

یکی دیگر از ترند‌های هیجان انگیز امسال برای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه، رنگ زرد است که از لحاظ روانشناسی تاثیر بالقوه‌ای در روحیات انسان دارد. ترکیب رنگ سفید با زرد انتخاب هوشمندانه‌ای برای افرادی است که قصد دارند مطابق با مد دیزاین آشپزخانه خود را نونوار کنند.

منبع: نمناک

برچسب ها: ترند ، امسال ، کابینت ، مد ، 1401
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار