سرقت خودرو در پوشش جرثقیل امدادی
کد خبر: ۲۵۰۰۶۳
تاریخ انتشار: 2022 July 06    -    ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
ماموران پلیس پایتخت سارقی را که با استفاده از جرثقیل و در پوشش خودروی امدادی اقدام به سرقت خودرو کرده بود، بازداشت کردند.

ماموران پلیس پایتخت سارقی را که با استفاده از جرثقیل و در پوشش خودروی امدادی اقدام به سرقت خودرو کرده بود، بازداشت کردند.

 
 

سرهنگ عبدالرضا محمدی، سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت: درپی افزایش سرقت خودرو در محله ستارخان رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان قرار گرفت و در جریان آن ماموران متوجه شدند که سرقت خودروها به وسیله یک دستگاه جرثقیل انجام شده و متهم در پوشش خودروی امدادی اقدام به بلندکردن خودروها کرده است.

وی ادامه داد: در تحقیقات و بررسی‌های تخصصی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شده و ماموران با اخذ مجوز قضایی به مخفیگاه متهم مراجعه کرده و در یک عملیات منسجم پلیسی این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد یک‌دستگاه جرثقیل و یک دستگاه خودرو سرقتی با همین شیوه نیز کشف شد.

محمدی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی اظهارکرد: متهم ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به سرقت خودرو با استفاده از جرثقیل و در پوشش خودروهای امدادرسان اعتراف کرد و گفت که تاکنون پنج فقره سرقت با این شیوه مشابه انجام داده است. متهم  همچنین به انتقال خودروهای سرقتی از طریق باربری به استان‌های جنوبی کشور معترف شد.

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه مالباختگان این فرد نیز مورد شناسایی قرار گرفتند، اظهارکرد:‌همچنین ماموران در یک عملیات پلیسی همدست دیگر این فرد را که در باربری خودروها را انتقال داده بود، شناسایی و دستگیر کردند. که این فرد نیز به جرم خود اعتراف کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده، گفت: این افراد به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند و البته تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی دیگر مالباختگان همچنان از سوی ماموران پلیس ادامه دارد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار