اعلام محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات پیش رو
کد خبر: ۲۵۰۰۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 July 06    -    ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
 سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌های کشور از امروز تا دوشنبه آینده ۲۰ تیرماه را اعلام کرد.

 سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌های کشور از امروز تا دوشنبه آینده ۲۰ تیرماه را اعلام کرد.

 
 

بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای،

۱- موتور سیکلت

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه امروز ۱۵ تیر تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۰ تیر از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

 تبصره : تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲.سواری:

الف) محور کندوان

۱- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز های پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ های ۱۶، ۱۷، ۱۸  تیر از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا۲۴  از کرج(میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

۲- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز های یکشنبه و دوشنبه مورخ های ۱۴۰۱/۰۴/۱۹، ۲۰ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

ب) محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا  ۲۴ روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

تبصره : درصورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

۳.نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی یا فاسدشدنی) :

۱- محور کندوان : تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۲- محور هراز:

الف) تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

ب) تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴  روز های پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ های ۱۴۰۱/۰۴/۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰ از محور هراز ممنوع است.

۴- محور فیروزکوه :

الف) تردد تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا۲۴ روز های پنجشنبه و جمعه مورخ های ۱۴۰۱/۰۴/۱۶، ۱۷  از محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

ب) تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا۲۴ روز های شنبه  و یکشنبه مورخ های ۱۴۰۱/۰۴/۱۸، ۱۹ از محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

۵- محور آستارا - اردبیل و بالعکس :

الف) تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۶ در محور مذکور ممنوع است.

ب) تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای جمعه و یکشنبه مورخ های ۱۴۰۱/۰۴/۱۷، ۱۹ در محور مذکور ممنوع است.

۶- محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس :

الف) تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۶ در محور مذکور ممنوع است.

ب) تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای جمعه و یکشنبه مورخ های ۱۴۰۱/۰۴/۱۷، ۱۹در محور مذکور ممنوع است.

تبصره : اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
تیتر را دیدم یک لحظه فکرکردم ممنوعیت سفر بدون چادر گذاشتند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار