شاهکار والیبال ایران، سانسور شد!
کد خبر: ۲۵۰۰۲۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 July 06    -    ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
تیم ملی والیبال ایران در نهمین بازی خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ در گدانسک به مصاف لهستان رفت و در یک بازی دیدنی در خانه این تیم با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز و ۱۴ امتیازی شد.
 تیم ملی والیبال ایران در نهمین بازی خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ در گدانسک به مصاف لهستان رفت و در یک بازی دیدنی در خانه این تیم با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز و ۱۴ امتیازی شد.
 
صدا و سیمای کشورمان به حدی این بازی را سانسور کرد که صدای بینندگان این بازی را در آورد و مخاطبان در فضای مجازی واکنش نشان دادند.
 
 
شاهکار والیبال ایران، سانسور شد!
کاربر فرود نوشت: نفس لهستان رو جلو 20000 تماشاگر گرفتن .تو شبکه سه که همش سانسور بود اعصاب بیننده رو خراب میکرد .تو شبکه های دیگه صدای تماشاچی وحشتناک جو سالن رو به نفع لهستان کرده بود ولی عجب بازی بود .چه عجوبه ای شده امین اسماعیل نژاد .دمش گرم .کیف کردیم از بازی امشبشون
 
مهدی نظر خود را اینگونه بیان کرد: امشب تو هفته سوم بازی‌های والیبال VNL۲۰۲۲ صداوسیما انقدر سانسور کرد که حالم بد شد از این به بعد من قید گزارش و صدای دلنشین اقای کیومرث کرده رو میزنم و از سایت های خارجی بازی های ایران رو دنبال کنم ،بازی تو اوج حساسیت ست چهارم ،صداوسیما صحنه های آهسته ست دوم ،خجالت بکشید
 
مازیار نگاهی طنز به این سانسورها داشت: آنقدر سانسور توی والیبال امشب بود یادم رفت شام چی خوردم
 
شهاب دیدگاه جالبی داشت: عرض سلام و خسته نباشید داریم خدمت برادران و خواهران سانسورچی و زحمتکش شبکه ۳ سیمای میلی که با خلاقیت هرچه تمام تر دوستداران ورزش را حین تماشای بازی والیبال ایران و لهستان دق مرگ کردند. هنر سانسور شما در جهان بی نظیر است
 
محمد نوشت: فرض کن دغدغه یه ملت برد ایرانه و حواسشون به 12 تا بازیکن توی زمینه ولی حواس یه نفر فقط به لباسای تماشاچیاست و اینجوریه که حتی بازی رو هم سانسور میکنه!
 
کامران معتقد است: جوانان والیبالیست ایران بهترین تیم دنیا را بردند اما در تمام مدت پخش والیبال به جای اینکه از قدرت‌نمایی جوانان کشورمان کیف کنیم از سانسور صحنه‌های متعدد بازی و پخش مداوم تصاویر آهسته آزار دیدیم.
 
امیررضا نوشت: چهار تا ست اول رو صداوسیما ایران سانسور می‌کرد ست آخر هم صداوسیما لهستان داشت سانسور می‌کرد.
 

سید قرمز گفت: خداوکیلی چند درصدتون والیبال رو به قصد لذت جنسی میبینید که صدا و سیما فرت و فرت بازی رو سانسور میکنه؟ تمومش کنید دیگه

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
7
خودشان بیمارند و از یک نفر با آستین حلقه ای دگرگون می شوند و چشمشان بیش از بازی دنبال یقه و آستین خانمهاست و فکر می کنند همه ملت مثل خودشان هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
7
پیشنهاد میدهم ان سانسور چی محترم به یک دکتر روانشناس مراجعه کنند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
8
واقعا شرم آور و اعصاب خرد کن بود ؛ من که حالم خراب شد ؛ لطفا بگذارید ملت وقتی شبکه 3 را انتخاب کردن و قید ماهواره رو زدن و دوست دارند از شبکه خودمان به صورت زنده ببینند با گزارشگر ایرانی چرا ملت رو به دلیل مزخرف یک عده معلوم الحال که به جای توجه به ورزش والیبال فقط دنبال تصاویر منشوری!!!!!!!!!اونهم در کشورهای غیر مسلمان میگردن و به سانسور زشت و نازیبا و اعصاب خرد کن روی آورده اند و قصدی جز دل زده کردن جوانان از دیدن شبکه های صدا و سیما با اون بودجه های کلان مصرفی برای جلب مخاطب!!!!!ندارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
7
تقصیر پشت زمین بود که دختران لهستانی حرکات موزون می کردن . بهتره یه واحد گشت ارشاد تو سالن گدانسک لهستان مستقر بشه تا بینندگان ایرانی بتونن بدون سانسور بازی رو ببینن .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار