پسر بازیگوش چگونه حساب بانکی پدرش را خالی کرد؟
کد خبر: ۲۴۹۸۹۵
تاریخ انتشار: 2022 July 05    -    ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری پسر نوجوانی که برای بازی آنلاین از حساب پدرش ۲۰۰ میلیون ریال برداشت کرد، خبر داد.

رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری پسر نوجوانی که برای بازی آنلاین از حساب پدرش ۲۰۰ میلیون ریال برداشت کرد، خبر داد.

 
 

سرهنگ سامع خورشاد گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و اظهار وی مبنی بر حساب بانکی اش از سوی فرد ناشناس به طور اینترنتی در حدود ۲۰۰ میلیون ریال به سرقت رفته، پرونده اولیه در این پلیس تشکیل و پیگیری تخصصی آن در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

او می‌گوید: با توجه به ارائه مستندات از سوی شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی انجام گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم پسرشاکی بوده با فعال سازی رمزدوم اقدام برداشت وجوه کرده؛ با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا استان منتقل شد.

انکار کردن هرگونه بزه ارتکابی توسط متهم

به گفته سرهنگ خورشاد متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شده لب به سخن گشود؛ با اطلاع از شناسه‌های کارت بانکی پدرش و دسترسی به گوشی موبایل وی در طول دوماه طی ۱۴ مرحله تراکنش به منظور خرید بازی آنلاین اعلام داشت.

رئیس پلیس فتا مازندران هشدار داد: برای اینکه فرزندان در فضای مجازی کمتر آسیب ببینند، نیاز است که والدین بر فعالیت‌های سایبری آن‌ها و همچنین بازی‌های رایانه‌ای که انجام می‌دهند نظارت کافی داشته باشند.

سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.irآماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

رکنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار