دیگر حسرت داشتن موهای بلند را نخورید!
کد خبر: ۲۴۹۸۴۰
تاریخ انتشار: 2022 July 04    -    ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
داشتن موهای بلند و زیبا آرزوی هر دختری در زندگی اش که رسیدن به آن نیز کار آسانی نیست اما با این ۴ راهکار دیگر حسرت داشتن موهای بلند را نخورید.

داشتن موهای بلند و زیبا آرزوی هر دختری در زندگی اش که رسیدن به آن نیز کار آسانی نیست اما با این ۴ راهکار دیگر حسرت داشتن موهای بلند را نخورید.

 
دیگر حسرت داشتن موهای بلند را نخورید!

مو یکی از مهم ترین شاخص های زیبایی در زنان است که به شما توصیه می کنیم با این ۴ روش زیبایی موهای خود را دوچندان کنید.

استفاده از محصولات طبیعی یکی از بهترین راه هایی است که بدون نگرانی درباره عوارض آن می توانید برای مراقبت از موهای خود آن ها را مدنظر داشته باشید.

موهای شما بیش از هرچیز به موادطبیعی برای رشد، تقویت و زیبایی نیاز دارند پس از مواد طبیعی غافل نشوید.

۱. ماسک آب برنج

این ماسک خانگی سرشار از پروتئین است که فاکتور مهمی در تقویت کردن مو به شمار می رود. برای استفاده از این ماسک مقداری از آب برنج درحال جوشیدن( بدون نمک و روغن) را جدا کنید و پس از سرد شدن دو قاشق ژل آلوئه ورا و چند قطره روغن رزماری، جوجوبا و یا نارگیل به آن اضافه کنید.

۱ تا ۲ ساعت پیش از حمام از این ماسک برای ساقه و ماساژ کف سر استفاده کنید. پیش از استفاده مقداری از آن را بر روی ساقه مو امتحان کنید. این ماسک موجب تقویت، ضخیم شدن و محکم شدن موها می شود.

۲. روغن درمانی

روغن درمانی یکی از روش هایی است که در ۹۰ درصد مواقع باعث تقویت و محکم شدن موها می شود. شما می توانید از روغن هایی مانند روغن نارگیل، آووکادو، آرگان، آمله، بنفشه و ماکادمیا برای ساقه مو و از روغن های سیاهدانه، رزماری و کرچک برای ماساژ کف سر استفاده کنید.

بهتر است هفته ای ۲ تا ۳ بار پیش از حمام از این روغن ها استفاده کنید اما اگر موهای چرب دارید دفعات استفاده را کمتر کنید.

۳. حنا

این ماده طبیعی در بلند مدت باعث ضخیم شدن، محکم شدن ریشه ها و پرپشت شدن موها می شود. برای جلوگیری ا رنگ دادن حنا می توانید پیش از استفاده آن را به مدت ۶ دقیقه بر روی حرارت تفت دهید.

هفته ای یک بار حنای تازه را به همراه دو قاشق روغن زیتون، آملا، بنفشه یا بادام تلخ و دو قاشق ژل آلوئه ورا ترکیب کنید و ۳ تا ۴ ساعت پیش از حمام به ساقه و کف سر خود بزنید و سپس آن را بشویید.

۴. ماسک عسل و آلوئه ورا

این ماسک متناسب با موهای خشک و وز شده است. برای تهیه این ماسک دو قاشق روغن نارگیل یا جوجوبا ، یک قاشق ماست پرچرب، یک قاشق عسل، و دوقاشق ژل آلوئه ورا و در صورت دلخواه یک زرده تخم مرغ ترکیب کنید.

این ماسک را هفته ای ۲ بار به ساقه مو بزنید و پس از دو ساعت آن را بشویید.

طلا دات آی آر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار