ربودن راننده تاکسی اینترنتی به بهانه اخاذی
کد خبر: ۲۴۹۷۷۸
تاریخ انتشار: 2022 July 04    -    ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
یک هفته پس از دستگیری متهمی که راننده کامیونی را بی‌هوش کرده و ربوده بود تا از خانواده‌اش اخاذی کند، دومین شاکی وی در حالی شناسایی شد که مدعی است متهم ۴ روز او را در حیاط خانه‌ای نیمه هشیار رها کرده بود.

یک هفته پس از دستگیری متهمی که راننده کامیونی را بی‌هوش کرده و ربوده بود تا از خانواده‌اش اخاذی کند، دومین شاکی وی در حالی شناسایی شد که مدعی است متهم ۴ روز او را در حیاط خانه‌ای نیمه هشیار رها کرده بود.

 
 

چند روز قبل گزارش ربوده شدن راننده کامیونی به نام هوشنگ به پلیس اعلام شد. خانواده وی مدعی بودند که فرد ناشناسی سه روز هوشنگ را ربوده و با آنها تماس گرفته و برای آزادی وی درخواست پول کرده است.

به دنبال این تماس تحقیقات به دستور بازپرس محمد‌امین تقویان آغاز شد و کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند. با آموزش‌های لازم به خانواده هوشنگ، آنها با مرد آدم‌ربا قرار صوری گذاشته و درنهایت مرد جوان را در بزرگراه آزادگان دستگیر کردند. متهم در تحقیقات مدعی شد که به بهانه حمل بار برای آستارا سوار کامیون شده و در راه راننده کامیون را با آبمیوه مسموم بی‌هوش کرده است. او سه روز راننده کامیون را که بی‌هوش بود داخل کامیون نگه داشته و در تماس با خانواده‌اش درخواست پول کرده بود.

در حالی که بازجویی‌ها و تحقیقات از متهم ادامه داشت کارآگاهان پلیس یک کارت شناسایی متعلق به مرد جوانی به نام امیر را در میان وسایل متهم پیدا کردند.

با این احتمال که امیر نیز یکی از قربانیان این پرونده باشد، تحقیقات روی این موضوع متمرکز و در بررسی‌های صورت گرفته امیر در شهرستان آستارا شناسایی شد.

امیر در تحقیقات راز ۴ روز اسارت در دام مرد آدم‌ربا را برملا کرد.

او گفت: راننده خودروی اینترنتی هستم و در یکی از روزها متهم درخواست خودرو داد و من آن را پذیرفتم. او قصد رفتن به تهران را داشت. او را سوار خودروام کردم.

در مسیر به بهانه گرما و تشنگی آب طالبی خرید که بعد از خوردن آن بی‌هوش شدم. دیگر متوجه چیزی نشدم، وقتی به هوش آمدم خودم را در حیاط خانه‌ای متروکه دیدم. در چهار روزی که نیمه هوش بودم فقط از شیر آبی که داخل حیاط بود آب می‌خوردم و توان اینکه از آنجا خارج شوم، نداشتم. چهار روز بعد که کمی حالم بهتر شد، موفق شدم از حیاط فرار کنم. متهم خودروام را دزدیده بود و مرا در حیاط خانه‌ای که متعلق به خودش نبود حبس کرده بود.

با اظهاراتی که راننده خودروی اینترنتی در اختیار کارآگاهان قرار داد بار دیگر از متهم تحقیق شد و مرد جوان که سوابق متعدد کیفری در پرونده خود دارد به دومین آدم‌ربایی‌اش اعتراف و انگیزه خود را اخاذی عنوان کرد.

تحقیقات برای شناسایی سایر قربانیان این مرد از سوی کارآگاهان اداره آگاهی به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.

روزنامه ایران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار