زیباترین خودکشی جهان!
کد خبر: ۲۴۹۷۲۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2022 July 04    -    ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
روز اول مه سال ۱۹۴۷ بود که اِوِلین مک‌هِیل ۲۳ ساله از سکوی رصد طبقه ۸۶ ساختمان امپایر نیویورک به پایین پرید و روی خودروی لیموزین سازمان ملل‌متحد افتاد.

روز اول مه سال ۱۹۴۷ بود که اِوِلین مک‌هِیل ۲۳ ساله از سکوی رصد طبقه ۸۶ ساختمان امپایر نیویورک به پایین پرید و روی خودروی لیموزین سازمان ملل‌متحد افتاد.

 
زیباترین خودکشی جهان!

روز اول مه سال ۱۹۴۷ بود که اِوِلین مک‌هِیل ۲۳ ساله از سکوی رصد طبقه ۸۶ ساختمان امپایر نیویورک به پایین پرید و روی خودروی لیموزین سازمان ملل‌متحد افتاد. روبرت دانشجوی عکاسی بود که این عکس را بلافاصله پس از خودکشی او گرفت. اگرچه این عکس در سراسر جهان مشهور شد، ولی مک‌هیل آرزو داشت که هیچ‌کس جسد او را نبیند. با وجود خواسته او، مجله تایم این عکس را چاپ کرد و حتی آن را «زیباترین خودکشی» نامید و اندی وارهول، هنرمند آوانگارد آمریکایی نیز از آن در یکی از طرح‌های خود استفاده کرد. درحالی‌که دهه‌ها پس از خودکشی عکس مک‌هیل همچنان مشهور است، ولی تا به امروز کسی از انگیزه او برای خودکشی خبر ندارد. شاید هرگز ندانیم چرا یک زن جذاب و ظاهراً شاد که تنها ۱ ماه تا مراسم عروسی خود فاصله داشته، به زندگی خود خاتمه داده است.

 

زیباترین خودکشی جهان!

دلیل خودکشی اولین مک هیل چه بود؟

خودکشی اولین مک هیل به خودکشی زیبا معروف است.خودکشی اولین مک هیل جهانی شد.خودکشی اولین مک هیل بسیار معروف است. در ادامه ماجرای خودکشی اولین مک هیل را میخوانید.

12 اردیبهشت، 1947 عکس از یک دختر زیبا در مجله زنده منتشر شده است. مدل مسدود در وضعیت زیبا، اما چشم خود را بسته بودند. به نظر می رسید که این تصویر یک عکاس با استعداد در چارچوب این پروژه مد جالب بعدی گرفته شده است. اما این چنین نیست. در واقع، عکاسی پس از مرگ بود. این نشان می دهد شده اولین مک هیل 23 ساله، که با پریدن از ارتفاع 300 متری به خودکشی زدند.

اولین در تاریخ 20 سپتامبر سال 1923 در کالیفرنیا متولد شد. هنگامی که او هفت ساله بود، خانواده اش به نقل مکان کرد واشنگتن، DC، چون پدرش به پست امتحان بانک فدرال دعوت شد.

روابط بین پدر و مادر ladilis اولین. دلیل مادر که ممکن است یک بیماری روانی بود. در یک نقطه او فقط بسته بندی شده و در سمت چپ خانه، و هفت کودک تحت مراقبت پدرش باقی مانده بودند.

اولین بزرگ یک کودک عادی، اما پس از دبیرستان او تا به حال اجبار، یک تمایل قوی به خدمت در ارتش. مک هیل اجرا این ایده بلافاصله. با این حال، همه چیز نیست هموار در ارتش رفت. پس از خدمت در جفرسون، میسوری، او علنا لباس نظامی هایش سوخته باشد.

پس از آن اولین به بالدوین، ناسائو شهرستان، نیویورک نقل مکان کرد. او وجود دارد در یک تخت با برادر و خواهر خود را حل و فصل. شده Evelin Makheyl، که زندگینامه است توسط بسیاری از منابع به عنوان یک لیست از حقایق خشک تبلیغ، پس از چند مصاحبه می تواند یک کار به عنوان حسابدار در یک شرکت متوسط است. پس از آن منتظر بود برای جلسه سرنوشت ساز.

در نیویورک، اولین بری Roudsom ملاقات کرد. این یک دانش آموز کالج لافایت، ایستون، پنسیلوانیا، که جایی است که مرد جوان به زودی سمت چپ، به عنوان آنها شروع ترم بعد بود. با وجود جدایی طولانی، روابط بری و Evelyn بسیار گرم بود. در ماه ژوئن سال 1947، افراد جوان به قصد ازدواج ندارم. اما برنامه ها و رویاهای یک زندگی شاد است، مقصد نیست به برآورده شود.

1947 آوریل 30 هفتم اولین بری در Easton رفت. مردان جوان روز با هم بودند، و 1 مه در صبح زود، او سوار قطار عازم نیویورک است.

زومیت

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
36
این چه ترجمه ایه؟!
به خودتون زحمت ندادین پس از ترجمه دستگاهی یه بار متن حاصل رو بخونین و ویرایش کنین!
اهميت به شعور خواننده
|
United States
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
31
ممنون از ترجمه نامفهموم. لطفا خبر را انگليسي بذاريد خودمون متوجه ميشويم نياز به زحمت شما نيست بذاريد تو گوگل ترانسليت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
24
سرخوشی تابناک این چه نوع جمله بندیه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
18
متاسفم که وقت گذاشتم برا این خزمبلات چرندیات .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
19
دوستان برید توی ویکی پدیا اصل انگلیسی اش رو بخونید خیلی راحت تره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
11
ترجمه مسخره عمدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
7
احساس کردم دارم کتاب تاریخی قدیمی میخونم... آخه این چه وضع نگارش هست... مخم پوکید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار