مرگ یک زن به خاطر قبض تلفن
کد خبر: ۲۴۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2015 June 16    -    ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
 زن جوان وقتی توسط شوهرش درباره ماجرای قبض تلفن 180 هزار تومانی تحت فشار و بازخواست قرار گرفت، به مرگی خود خواسته دست زد.

این حادثه تلخ صبح روز یکشنبه 24 خردادماه امسال در برابر در ورودی اداره مخابرات رستم‌کلای بهشهر رخ داد.

بنا بر این گزارش، چند روز پیش وقتی قبض تلفن خانه یک زوج جوان در رستم کلای بهشهر در شرق مازندران از سوی مخابرات صادر شد و در اختیار آنان قرار گرفت، هیچ‌کس نمی‌دانست که این قبض 180 هزار تومانی به قیمت پایان دادن به زندگی زن خانواده می‌انجامد.

بر اساس گفته‌های اطرافیان این خانواده، شوهر قربانی حادثه وقتی از مبلغ بالای قبض صادر شده برای تلفن خانه‌اش باخبر شد، به‌شدت عصبانی شده و او را به باد انتقاد گرفت. او عقیده داشت که همسرش با تلفن خانه بیش از حد صحبت کرده و باعث شده تا این هزینه برای خانواده آنها تراشیده شود.

زن خانواده نیز در برابر انتقادهای شوهرش ادعا کرده بود که از ماجرا بی‌اطلاع است و نمی‌داند که چرا این اتفاق رخ داده است. مرد که عصبانی شده بود تصمیم گرفت تا به همراه همسرش برای روشن شدن علت صدور قبض 180 هزار تومانی تلفن به اتفاق هم به اداره مخابرات مراجعه کنند تا با گرفتن پرینت کارکرد تلفن واقعیت ماجرا روشن شود.

بدین ترتیب روز حادثه زن و شوهر جوان به همراه هم به اداره مخابرات مراجعه کردند اما در حالی که هنوز وارد آنجا نشده بودند ناگهان زن جوان بی‌حال شده و کف موزائیک‌های پیاده‌رو افتاد. شوهر این زن بلافاصله همسرش را به بیمارستان انتقال داد تا درمان وی انجام شود اما پزشکان بیمارستان اعلام کردند او بر اثر مصرف قرص کشنده به زندگی‌اش پایان داده است.

گفته می‌شود شوهر «مریم» از چندی پیش او را به خاطر تماس‌های تلفنی‌اش تحت فشار گذاشته بود.

یکی از همسایه‌های «مریم» نیز به خبرنگار ما گفت: من مدتی بود که متوجه نزاع‌های او و شوهرش شده بودم اما نمی‌دانم که دلیل این نزاع‌ها چه بوده است.

«مریم» فقط 33 سال داشت. این زن و شوهر جوان یک بچه هم داشتند. براساس گفته یکی از بستگان «مریم» که برای تحویل گرفتن جسد او از پزشکی قانونی حاضر شده بود، گویا شوهر «مریم» وقتی رقم آخرین قبض تلفن را می‌بیند با همسرش شروع به دعوا می‌کند و پس از تهدیدهای متعدد می‌گوید باید برویم مخابرات تا من ریزمکالمات را بگیرم. گرچه نتیجه گرفتن ریزمکالمات مشخص نشده اما «مریم» مقابل اداره مخابرات رستم‌کلا به زندگی خود پایان داد. بررسی‌های پلیسی و قضایی درباره علت اصلی این حادثه ادامه دارد.

روزنامه ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
2
1
خب بنده خدا میدونسته با کرفتن پرینت تلفن رازش و احتمالا ارتباطش رو میشه ارطباتی که مجاز نبوده
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
نظر شما فقط می تونه یکی از فرضیات باشه. لطفا اینقدر با اطمینان نظر ندین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار