واکنش ارشاد به شایعه ممنوع‌الکاری نوید و فرشته
کد خبر: ۲۴۸۶۹۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2022 June 23    -    ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
​یزدان عشیری رئیس روابط عمومی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد گفت:: ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرشان موضوع جداگانه دیگری است. این بحث را باید در جریان موضوع سلبریتی‌ها و مطالبه گری (امر به معروف و نهی از منکر) که در جامعه وجود دارد و تأثیر رسانه‌ها در این بین باید بررسی کرد، اما تا این زمان هیچگونه جمع بندی رسمی درباره ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرش انجام نشده است

خبری مبنی بر ممنوع کاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی در پی توقیف فیلم سینمایی «برادران لیلا» منتشر شده است اما مدیر روابط عمومی معاونت سینمایی این موضوع را رد و تاکید کرد تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

 
 

یزدان عشیری رئیس روابط عمومی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «این خبر صرفاً نوعی گمانه زنی است و صرفاً بر اساس شنیده‌ها نقل شده است و صحت ندارد.»

واکنش ارشاد به شایعه ممنوع‌الکاری نوید و فرشته

وی ادامه داد: «اصل خبری که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متقن و قابل استناد است، خبر عدم احراز هویت فیلم سینمایی «برادران لیلا» تا اطلاع ثانوی است. این خبر را عطف به موضوعی که اکنون خدمت شما و مخاطبانتان اعلام می کنم، صحت موضوعش را در نقل مستقیم خبر از سوی ما در رسانه های کشور، به سادگی می توان تأیید کرد.»

یزدان عشیری تأکید کرد: «ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرشان موضوع جداگانه دیگری است. این بحث را باید در جریان موضوع سلبریتی ها و مطالبه گری (امر به معروف و نهی از منکر) که در جامعه وجود دارد و تأثیر رسانه ها در این بین باید بررسی کرد اما تا این زمان هیچگونه جمع بندی رسمی درباره ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرش انجام نشده است. هیچ منبع رسمی هم تا بدین لحظه در این باره صحبت نکرده و موضع گیری رسمی نداشته است. اما مطالبه نسبت به این موضوع به شدت وجود دارد؛ هم از سوی رسانه ها و هم از سوی جامعه ...»

وی در پاسخ به این موضوع که چقدر احتمال دارد نوید محمدزاده و فرشته حسینی به دلیل رفتارشان در حاشیه جشنواره کن ممنوع الکار شوند گفت: «در بحث‌های حقوقی معمولاً نمی توان با احتمال و اما و اگر سخن گفت. در این بین توصیه می کنم مردم به گمانه زنی‌ها اعتنایی نکنند و به التهاب موضوع بیهوده دامن نزنند. سینمای ما در حال حاضر به قدر کافی مشکلات عدیده دارد و با چنین چالش‌هایی روبه روست که توصیه می کنم در این ماجرا با آرامش و خویشتن داری رفتار شود تا بیش از پیش به آرامش سینما کمک کنیم. دامن زدن به اخبار جعلی خوب نیست و تأثیر مثبتی هم در فضای جامعه ندارد. همین دامن زدن به موضوع شاید فضایی ایجاد کند تا ارزش گذاری دقیقی نسبت به رفتار سلبریتی های کشورمان در خارج از کشور انجام نگیرد.»

همشهری آنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
6
17
وزارت ارشاد خودش نیاز به ارشاد داره با این عملکرد متعصبانه و استبدادیش
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
میشه تعصب و استبداد رو معنی کنی !! معلوم مثل خیلی های دیگه که این روزا از این کلامات زیاد استفاده میکنند هیچ فهم و درکی در مورد معنای این کلمات ندارید و فقط از روی احساسات و استثنائا در اینجا بجای فحاشی ااز این واژه ها استفاده میکنید !!
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
2
0
باید یک جوری بهشون حالی کنند که ...
آصف
|
Germany
|
۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
3
0
آقای یزدان عشیری، رفتار محمدزاده فقط به این بوسه ختم نمیشه، این بابا کلی رفتار لمپنانه و خارج عرف و اخلاق توی خیلی از محافل و شبکای اجتماعی داره، حرمسرای مجازی باز کرده، کلی صحبتای رکیک رد و بدل میکنه، فقط توی یکی از شبکای مجازی سی نفر عضون و از اینا فقط دو نفر مرد هستن و چه صحبتای رکیک و زننده ای که رد و بدل نمیکردن، حالا کارشو فقط به این بوسه گره میدی؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
زیاد حرص نخور شیر ت خشک میشه به جا ش ساندیس بخور
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار