حمله افراد ناشناس به آمبولانس در گتوند
کد خبر: ۲۴۸۶۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 June 22    -    ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به حمله افرادی ناشناس به یک آمبولانس گفت: سه عامل ناشناس به آمبولانس پایگاه بخش عقیلی در شهر ترکالکی گتوند حمله کردند.

 عارف اصل شرهانی افزود: بامداد سه شنبه در حالی که آمبولانس حامل یک بیمار قلبی حدود ۳۴ ساله از روستای سیدان بخش عقیلی گتوند بود، این افراد با یکدستگاه پژوپارس به علت نامعلومی در چند مرحله به آمبولانس حمله کردند.

وی ادامه داد: راننده آمبولانس برای سرعت در عملیات امدادرسانی به فرد بیمار به مسیر خود ادامه داد و او را به بیمارستان رساند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان با بیان اینکه وضعیت سلامتی بیمار مساعد است، بیان کرد: پیگیری برای شناسایی و دستگیری عاملان از سوی دستگاه‌های ذیربط در حال انجام است.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان دارای ۲ بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان، سماله و نیز ۴۵ روستا است.

 
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
3
این سومین حمله به آمبولانس طی 2 هفته اخیره میگم این مردم چشون شده؟ مردم دارن روانی میشن انگار. به خاطر همین مردمه که خیر و برکت از این مملکت رفته و روز به روز بدبخت تر میشیم. بسکه ذاتمون خرابه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار