خوشحالی روزنامه صداوسیما از توقیف فیلم جنجالی!
کد خبر: ۲۴۸۶۰۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2022 June 22    -    ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
روزنامه جام جم طی یادداشتی ضمن ابراز رضایت از برخورد با «برادران لیلا» از توقیف این فیلم جنجالی دفاع کرد.

روزنامه جام جم طی یادداشتی ضمن ابراز رضایت از برخورد با «برادران لیلا» از توقیف این فیلم جنجالی دفاع کرد.

 

خوشحالی روزنامه صداوسیما از توقیف فیلم جنجالی!

در بخشی از این یادداشت آمده:

* همچنان که در روزنامه دیروز خواندید، سازمان سینمایی، صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «برادران لیلا» را به دلیل تخلفات و سرپیچی از مقررات از سوی تهیه‌کننده و کارگردان، متوقف کرده است.

* این سازمان اعلام کرده است که این تصمیم، با استناد به ماده ۵ آیین‌نامه نظارت بر نمایش فیلم، اسلاید، ویدئو و صدور پروانه نمایش آنها صادر شده است.

* به این ترتیب سازمان سینمایی، آب پاکی را روی دست کسانی ریخت که می‌خواستند با دور زدن قانون، لابی‌گری و همزمان با ایجاد حاشیه و بالابردن هزینه توقیف فیلم، زمینه‌های اکران آن را در داخل کشور فراهم کنند.

* فیلم تا جایی که می‌شد، در کن حاشیه‌ساز شد. اولین حاشیه فیلم این بود که در تیم اعزامی به کن، فرهاد اصلانی حضور نداشت.

* این به معنای موضعگیری فیلم درباره یکی از اعضای تیم ساختش بود که در ایران به مواردی اخلاقی متهم شده بود اما هیچ‌دادگاه رسمی در این باره تشکیل نشده و همه‌چیز در حد اتهاماتی در توییتر و شبکه‌های اجتماعی خلاصه می‌شد.

* ترانه علیدوستی که سعی دارد در زمینه مسائل مربوط به تعرض جنسی به سینماگران، نقش لیدری را به عهده بگیرد، در این زمینه صحبت کرد و نبود یکی از بازیگران را به معنای موضعگیری تیم سازنده فیلم عنوان کرد اما شگفت‌آور این‌که خودش، عکس همان فرد را در کنار دیگر بازیگران، در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و باز شگفت‌آورتر این‌که در برابر اتهام جدیدی که به یکی دیگر از اعضای تیم بازیگری وارد شد سکوت کرد.

* ترانه علیدوستی به خبرنگاران در نشست خبری گفت که در ایران از اول صبح که از خواب بیدار می‌شود تا شب که به خانه برمی‌گردد، در حال مبارزه است و همه چیز از لباس تا موسیقی در ایران محدود است. او به صورت اختصاصی در برابر دوربین بی‌بی‌سی فارسی قرار گرفت و با ترسیم وضعیتی پلیسی، خفقان‌آور و بسیار محدود از ایران امروز، سعی کرد خود و همکارانش را قهرمان جلوه دهد.

*پیمان معادی هم گفت که اگر در ایران، یخچال خانه‌ات خراب شود، بعد از تعمیرش طبقه اجتماعی‌ات تغییر می‌کند اما هیچ‌کدام از آنان درباره تحریم‌های ظالمانه آمریکا و نقش کشور میزبان‌شان (فرانسه) در مشکلات اقتصادی مردم ایران در این سال‌ها یک کلمه حرف نزدند و حالا بماند که نوید محمدزاده و همسرش در برابر چشم دوربین‌های جهانی، به جای همدردی با مردم ایران و به‌خصوص مردم آبادان که در مصیبت متروپل داغدار بودند، رفتاری خلاف عرف از خود بروز دادند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
2
3
جدا؟ خدا را صد مرتبه شکر! من فکر می کردم تا عوامل برادران لیلا رو چهل بار دار نزنن آرووم نمیشه!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
3
9
اما جالبه که از لحظه به لحظه حضور عوامل فیلم در کن و مصاحبه های آنها عده ای در داخل آتش گرفته و سوخته اند
خدا رو شکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
3
6
یعنی شما منکر صحبتهای خانم ترانه علیدوستی در بحث خفقان و عدم آزادی در کشور هستید ؟
بخصوص مشهد که حتی کنسرت های مجاز و ورود بانوان به ورزشگاه ها هم ممنوعه اسم دیگری جز این ها دارد ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
0
از کیهان چه خبر؟
رسالت؟
وطن امروز؟
اونها لابد عروسی می گیرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
1
0
تمامی فیلم هایی که تا کنون به دلایل یا بهانه های مختلف توقیف شده اند نه تنها توسط مردم دیده شده بلکه بسیاری از آن ها مانند مارمولک و آدم برفی توسط همین صدا وسیما- که از توقیف فیلم اخیر ابراز خوشحالی می نماید- پخش شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار