سری دوم "درحاشیه" هیچ بازیگر زنی ندارد
کد خبر: ۲۴۷۶
تاریخ انتشار: 2015 June 16    -    ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
 بازیگر سریال"درحاشیه" گفت: سری دوم "درحاشیه" هیچ بازیگر زنی ندارد و داستان به شکلی پیش می‌رود که در سری سوم بازی بازیگران زن دوباره شروع می‌شود.

سحر زکریا بازیگر سریال "درحاشیه" با اشاره به حضورش در این مجموعه تلویزیونی و ساخت فاز دوم آن گفت: در سری دوم "درحاشیه" خانم‌ها بازی ندارند و داستان به شکلی پیش می‌رود که در اپیزود سوم دوباره بازی ما شروع می شود.

وی درباره حضورش در یک فیلم سینمایی افزود:در فیلم سینمایی "عشق سال های کوچ"به کارگردانی "کامران قدکچیان" بازی می‌کنم که به تازگی کلید خورده است.

زکریا با اشاره به نقش خود و برخی از عوامل این پروژه تصریح کرد: "عشق سال های کوچ" به تهیه کنندگی "عبدالمحمد نجیبی"طبق برنامه ریزی در شیراز جلوی دوربین کامیار فاروقی رفت و محمود سماک باشی نیز صدابرداری این کار را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: در نقش یک لیدر تور بازی می کنم و به عقیده من نقشم در"عشق سال های کوچ" می تواند جزء یکی از متفاوت ترین کارهایم شود و من همه تلاشم را برای درخشش این کاراکتر خواهم کرد.

بازیگر سریال "میلیاردر" درباره فعالیت خود درتئاترافزود: چند کار تئاتر به من پیشنهاد شد که به دلیل حضور در سریال"درحاشیه"نتوانستم آنها بپذیرم و حالا هم بعد از کار "مهران مدیری"در فیلم سینمایی "کامران قدکچیان"بازی می‌کنم و به دلیل طولانی بودن تصویربرداری کارها و بودن لوکیشن این کار جدید در شیراز،دیگر وقتی برای حضور در تئاتر برایم نمی‌ماند.

زکریا اظهار داشت: برای حضور در تئاتر نباید در پروژه دیگری بازی کرد به این دلیل که بعد از داشتن تمرین بسیار باید به اجرا رفت و برای چند ماهی باید در خدمت آن کار بود و متاسفانه تصویربرداری آثار تلویزیونی همیشه در مدت زمان طولانی انجام می‌شود و دیگر فرصتی برای حضور در تئاتربرای من نمی‌گذارد.

لازم به ذکر است "کامران قدکچیان" بعد از تولید فیلم سینمایی "عشق سال های کوچ" در نیمه دوم سال "مرداب" را جلوی دوربین ببرد.

خبرگزاری میزان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار