خانه جانی دپ و امبرهرد هنگام دعوا‌های جنجالی
کد خبر: ۲۴۷۵۹۲
تاریخ انتشار: 2022 June 14    -    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
تصاویری از دکوراسیون خانه جانی دپ و امبر هرد که در زمان دعواهای جنجالی شان و قطع شدن انگشت جانی، در آن زندگی می کردند، تماشا کنید. یک تکه بزرگ از راه پله مرمری جدا شده بود، میز پینگ پنگ فرو رفته شده بود و باقی مانده یک فنجان قهوه در تلویزیون دیواری هنوز وجود داشت و دیوارهای اتاق نیز آسیب دیده بودند.

دکوراسیون خانه جانی دپ و امبر هرد در زمان دعوا‌های جنجالی شان

دکوراسیون خانه جانی دپ و امبر هرد در زمان دعوا‌های جنجالی شان«تابناک با تو» - تصاویری از دکوراسیون خانه جانی دپ و امبر هرد که در زمان دعواهای جنجالی شان و قطع شدن انگشت جانی، در آن زندگی می کردند و قبلا نیز آنجلینا جولی و برد پیت در آن اقامت داشتند را تماشا کنید.

دکوراسیون خانه جانی دپ و امبر هرد در استرالیا که در آن سر انگشت جانی دپ قطع شد را مشاهده خواهید کرد.

دکور خانه جانی دپ و امبر هرد در استرالیا

اگر از دنبال کننده های اخبار مربوط به دادگاه جانی دپ و امبر هرد باشید، احتمالا خوانده اید که در یکی از دعواهای جنجالی بین این زوج که در استرالیا صورت گرفته بود، امبر هرد با پرتاب بطری نوشیدنی به سمت جانی دپ، باعث قطع شدن سر انگشت او شد.

در طول دادگاه های متعددی که برای حل اختلاف این زوج برگزار شد، بن کینگ مدیر خانه دپ نیز به دادگاه احضار شد و شهادت داد سر انگشت قطع شده دپ را در این خانه پیدا کرده است.

دکوراسیون خانه جانی دپ و امبر هرد در زمان دعوا‌های جنجالی شان

نمای خانه جانی دپ و امبر در استرالیا

این خانه زیبا در شهر کنار اقیانوس گلد کوست در ایالت کوئینزلند – استرالیا واقع شده و در سال ۲۰۱۵ و زمانی که جانی مشغول بازی در پنجمین فیلم “دزدان دریایی کارائیب” بود، به همراه همسر سابقش امبر در این خانه اجاره ای زندگی می کردند.

بن کینگ علاوه بر صحبت هایش در دادگاه مبنی بر آسیب انگشت جانی دپ، به این نکته اشاره کرد که این زوج در حین دعوا و درگیری بسیار شدید خود، این خانه را کاملا به هم ریخته و خسارت قابل توجهی بیش از ۵۰،۰۰۰ دلار نیز به آن وارد کردند.

کینگ در دادگاه گفته بود: “یک تکه بزرگ از راه پله مرمری جدا شده بود، میز پینگ پنگ فرو رفته شده بود و باقی مانده یک فنجان قهوه در تلویزیون دیواری هنوز وجود داشت و دیوارهای اتاق نیز آسیب دیده بودند.”

دکوراسیون خانه جانی دپ و امبر هرد در زمان دعوا‌های جنجالی شان

دکور ملک اجاره ای جانی امبر

پنهان شدن جانی دپ در این خانه

جانی دپ نیز در بخشی از صحبت های خود در دادگاه مدعی شد که وی در چندین نقطه از این خانه خود را پنهان کرده بود تا از جنجال های خشونت آمیز امبر هرد در امان بماند.

دپ گفت: “خانه ای که در استرالیا برای من اجاره کرده بودند، بسیار بزرگ بود. فکر می کنم آن روز حداقل خودم را در ۹ اتاق خواب و حمام پنهان کردم چرا که او درها را محکم به هم می کوبید، فحاشی می کرد و به دنبال درگیری های فیزیکی بود.”

این خانه معروف به “سر الماس” یکی از مجلل ترین املاک استرالیا محسوب می شود و به گزارش پرشین وی دارای ۱۰ اتاق خواب و ۱۰ حمام و سرویس بهداشتی است و امکاناتی مثل زمین های آراسته شده شبیه پارک، محل غذاخوری خارج ساختمان، زمین تنیس، محل مخصوص پارک اتومبیل، جت اسکی، قایق و هلی کوپتر و … دارد.

دکوراسیون خانه جانی دپ و امبر هرد در زمان دعوا‌های جنجالی شان

خانه جانی دپ که در استرالیا اجاره کرده بود

اقامت آنجلینا جولی و برد پیت در این خانه

این ملک لاکچری روی رودخانه کومرا واقع شده و با ۱۸ هکتار مساحت، چشم اندازی رو به سواحل اطراف دارد. در توضیحات این خانه آمده که دارای راه پله چوبی، کفپوش های مرمری صیقلی و تاسیسات ماسه سنگی و آهکی است.

آژانسی که مسئول اجاره این ملک است در جزئیات بیشتر این ملک گفته، برد پیت و آنجلینا جولی نیز در سال ۲۰۱۳ و زمانی که جولی مشغول فیلمبرداری فیلم “شکست ناپذیر” (Unbroken) بود در این خانه زندگی می کردند. علاوه بر این بر طبق گزارش های دیگری خواننده مشهور پینک و شوهرش کری هارت نیز ظاهرا از دیگر ساکنان این ملک بودند.

دکوراسیون خانه جانی دپ و امبر هرد در زمان دعوا‌های جنجالی شان

حمام و سرویس بهداشتی خانه جانی دپ و امبر در زمان دعواهای جنجالی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار