خبر خوش برای دریافت‌کنندگان یارانه معیشتی
کد خبر: ۲۴۷۵۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 June 11    -    ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
 مبالغ واریزی یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۳۶ برای یارانه بگیران قابل برداشت شد.

 مبالغ واریزی یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۳۶ برای یارانه بگیران قابل برداشت شد.

 

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از قابلیت برداشت مبالغ یارانه مرحله ۱۳۶ مربوط به خرداد ماه ۱۴۰۱ که در ماه گذشته و همزمان با مرحله ۱۳۵ به حساب یارانه بگیران واریز شده بود، خبر داد.

خبر خوش برای دریافت‌کنندگان یارانه معیشتی

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، مبالغ واریزی یارانه نقدی مرحله یکصد و سی و ششمین کمک معیشتی به حساب سرپرستان خانوار، از ساعت ۲۴ روز یکشنبه قابل برداشت  می باشد.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و همزمان با مرحله ۱۳۵، مبالغ مرحله ۱۳۶ مربوط به خرداد ۱۴۰۱ را به حساب سرپرستان خانوارهای که مشمول یارانه بودند واریز و امکان برداشت مبالغ واریزی را منوط به رسیدن زمان مقرر و طی اطلاعیه ای بعدی اعلام کرد.

مرحله ۱۳۶ نیز مانند اردیبهشت ماه و براساس دهک بندی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای سرپرستان خانوارهای دهک اول تا سوم ۴۰۰ هزارتومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم به ازای هر نفر، ۳۰۰ هزارتومان خواهد بود.

همچنین برحسب اطلاع رسانی‌های قبلی صورت گرفته، اقساط تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی کمک معیشت نقدی و کرونا از سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده اند، کسر گردیده است.

تاکید می شود سرپرستانی که نسبت به دهک بندی و قطع یارانه خود در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ درخواست بازبینی داده اند همچنان جهت پیگیری و نتیجه به سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه نمایند.

ضمنا کار بررسی یارانه ثبت نام کنندگان و متقاضیان جدید یارانه تا اتمام فرایند ثبت نام و انجام دهک بندی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه دارد و متقاضیان جدیدی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند می توانند به ادرس الکترونیکی my.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خانوار خود اقدام نمایند.

شایان ذکر است براساس دستور رئیس محترم جمهور متقاضیانی که به هر دلیلی از یارانه دوره‌های قبل محروم و یا از ثبت نام یارانه جامانده اند بعد از طی مراحل ثبت نام و بررسی شرایط متقاضی در صورت واجد شرایط بودن مانند سایر مشمولین یارانه جدید نیز از این دو نوبت از یارانه بهرمند خواهند شد.

تجارت نیوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
0
1
واي چه خبر خوبي!!!!!
خدا خيرتون بده تو پوست خودم نميگنجم!!!!!!!
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
0
1
این همه خبر خوش میدین فکر قلب ما رو هم بکنین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار