اتفاق عجیب برای صورت خواننده معروف
کد خبر: ۲۴۷۴۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 June 11    -    ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
تنها چند روز پس از اینکه جاستین بیبر مجبور به لغو اجراهای خود در تور جهانی اش شد، اعلام کرد دچار فلج موقت صورت شده است که ناشی از سندرم «رمزی هانت» است. او از طرفدارانش خواسته است که برایش دعا کنند. این ستاره ۲۸ ساله موسیقی پاپ روز جمعه در اینستاگرام خود ویدیویی سه دقیقه‌ای را به اشتراک گذاشت که در آن تشخیص بیماری زونا که می‌تواند منجر به فلج صورت شود را توضیح داد.

بازیگران مشهور هالیوودی که دست سرنوشت به شکلی غیرمنتظره آن ها را بازیگر کرد«تابناک با تو» -تنها چند روز پس از اینکه جاستین بیبر مجبور به لغو اجراهای خود در تور جهانی اش شد، اعلام کرد دچار فلج موقت صورت شده است که ناشی از سندرم «رمزی هانت» است. او از طرفدارانش خواسته است که برایش دعا کنند. این ستاره ۲۸ ساله موسیقی پاپ روز جمعه در اینستاگرام خود ویدیویی سه دقیقه‌ای را به اشتراک گذاشت که در آن تشخیص بیماری زونا که می‌تواند منجر به فلج صورت شود را توضیح داد.

 

جاستین بیبر دچار فلج صورت سندرم رمزی هانت شده است! + ویدیوکاهش شنوایی و فلج صورت مرتبط با سندرم رمزی هانت موقتی است، اما می تواند دائمی شود. جاستین بیبر در این ویدیو از فلج صورت خود حرف می زند و به طرفدارانش می گوید: « همانطور که احتمالا صورتم را می بینید، من دچار این سندرم که به آن سندرم رمزی هانت می گویند شده ام. این سندروم از ویروسی است که به اعصاب گوش و صورتم حمله می کند و باعث فلج شدن صورتم می شود.» جاستین بعداً در استوری اینستاگرام خود نوشت: «غذا خوردن به تدریج سخت‌تر می‌شود که بسیار خسته‌کننده است، لطفا برای من دعا کنید»

جاستین بیبر دچار فلج صورت سندرم رمزی هانت شده است! + ویدیو

 

روز سه‌شنبه، این هنرمند اعلام کرده بود که چند اجرای بعدی تور جهانی خود را به‌دلیل بیماری غیر مرتبط با کرونا به تعویق می‌اندازد. او که ۵۳۹.۲ میلیون دنبال کننده دارد نوشت: « من هر کاری برای بهتر شدن انجام داده ام، اما بیماری من بدتر می شود. قلبم می‌شکند که باید این چند برنامه بعدی را به به دستور پزشکان، به تعویق بیندازم. به همه مردمم من شما را خیلی دوست دارم و استراحت خواهم کرد و بهتر خواهم شد.»

 

جاستین بیبر دچار فلج صورت سندرم رمزی هانت شده است! + ویدیواو اثرات مخرب بیماری خود را در این ویدیوی نشان داد. به طور کلی سمت راست صورتش از کار افتاده است. او گفت: « برای کسانی که لغو برنامه های بعدی من ناامیدشان کرد، واضح است که من از نظر فیزیکی قادر به انجام آن نیستم. همانطور که می بینید مسئله بسیار جدی است. کاش اینطور نبود، اما بدیهی است که بدنم به من می گوید که باید سرعتم را کم کنم و امیدوارم شما بچه ها متوجه شوید. از این زمان برای استراحت و آرامش و بازگشت به حالت ۱۰۰ درصدی استفاده خواهم کرد تا بتوانم کاری را که برای آن به دنیا آمده ام انجام دهم.»

جاستین در پایان گفت که تمام تلاش خود را می کند تا به این موضوع رسیدگی کند. اما صادقانه گفت که نمی داند چقدر طول می کشد تا بهبود یابد. او گفت: «من شما را دوست دارم. از شما ممنونم که صبور بودید و من بهتر خواهم شد. من تمرینات صورتم را انجام می دهم تا به حالت عادی برگردد. نمی دانیم چقدر زمان خواهد برد، اما خوب می شود.»

سندرم رمزی هانت چیست؟

سندرم رمزی هانت عارضه بیماری زونا است که توسط همان ویروس آبله مرغان (VZV) ایجاد می شود و می تواند منجر به فلج صورت شود. این ویروس پس از سال ها نهفته ماندن دوباره فعال می شود و باعث التهاب و تحریک اعصاب صورت می شود. VZV بی ضرر است مگر اینکه دوباره فعال شود و اگر این اتفاق بیفتد علائم جدیدی از خود نشان می دهد. زمانی که سیستم ایمنی ضعیف شده و کمتر قادر به مبارزه با عفونت باشد، ویروس می تواند دوباره فعال شود. استرس، اغلب، محرک بروز این اثرات است. نشانه های آن: افتادگی عضلات صورت، اشکال در پلک زدن، تغییر طعم در دهان، از دست دادن حالت چهره و مشکل در خوردن، آشامیدن و صحبت کردن است.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
7
1
همش دروغ میگن برای جذب مخاطب
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
من 54 سالمه
وقتی 16 سالم بود سال دوم دبیرستان
دچار این بیماری شدم...دهنم یهو کج شد. چشم راستم باز باز موند طوری که مامانم شبها میبستش...دو ماه طول کشید با خوب شدم وقتی هم مبخندیدم با حرف میزدم مثل همین جاستین دهنم یه وری میشد...از همین ویروسی که تو بدن پنهان می مونه و یهو ظاهر میشه دکتر به من ویتامین ب داد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار