بازیگران معروف کوتاه قدی که در حرفه خود به اوج رسیدند
کد خبر: ۲۴۶۵۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 June 05    -    ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
به نظر می رسد که موفقیت فقط با هیکل زیبا و عضلانی همراه است. اینگونه است که ما هم دون ژون ها را نشان می دهیم و هم قهرمانان اکشن. با این حال ، شرکت کنندگان کنونی ما در این انتشارات مردان زیر قد متوسط ​​هستند. به نظر می رسد - آنها در هالیوود چه کاری باید انجام دهند؟
سلبریتی های مشهوری که از نوادگان شخصیت های بزرگ تاریخی هستند«تابناک با تو» - به نظر می رسد که موفقیت فقط با هیکل زیبا و عضلانی همراه است. اینگونه است که ما هم دون ژون ها را نشان می دهیم و هم قهرمانان اکشن. با این حال ، شرکت کنندگان کنونی ما در این انتشارات مردان زیر قد متوسط ​​هستند. به نظر می رسد - آنها در هالیوود چه کاری باید انجام دهند؟ معلوم می شود که استعداد و یک شخصیت قاطع می تواند معجزه کند: برخی از آنها به افسانه تبدیل شده اند ،  فیلم های کمدی بدون آنها غیرقابل تصور است ، و برخی دیگر نیز "ناجیان جهان" شده اند. بیایید با هم بازیگران مورد علاقه خود را ببینیم ، که آخرین قد آنها را مورد توجه قرار می دهیم.

چارلی چاپلین

بازیگران معروف کوتاه قدی که در حرفه خود به اوج رسیدند
چارلی چاپلین
 
این مرد توانست نه تنها یک بازیگر درجه یک ، بلکه یک استاد واقعی سینما شود. بیهوده نیست که چارلی چاپلین دو بار اسکار را خارج از رقابت با جمله "برای کمک بی بدیل به این واقعیت که سینما در این قرن به هنر تبدیل شده است" دریافت کرد. حرفه وی بیش از ۷۵ سال طول کشید و تقریباً تا زمان مرگ بازیگر در ۸۸ سالگی ادامه داشت. او توسط لندن مورد تحسین قرار گرفت ، موفقیت سرگیجه آوری در هالیوود در انتظار او بود ، او به عنوان شوالیه شناخته شد و نشان افتخار جمهوری ایتالیا را دریافت کرد. و مسئله این است که این بازیگر هرگز نگران قد کوتاه ۱۶۵ سانتی متری خود نبود.
 
از کودکی ، این امر به او کمک می کند تا زندگی خود را تأمین کند و در صفحه نمایش - همذات پنداری مخاطب را برانگیزد. چارلی چاپلین با تصویر "چارلی ولگرد" روبرو شد - نوعی بازنده که همه او را آزرده خاطر می کنند. چاپلین برای ایجاد تغییر در فیلم های کمدی خود ، از بازیگران بزرگتر دعوت کرد تا بر تضاد تأکید کنند. شرورهای بزرگ و قوی چارلی کوچک و بی دفاع را آزرده خاطر می کنند و شخصیت او در قالب همدردی با مخاطبان پاداش های اضافی دریافت می کند.

دنی دویتو

دنی دویتو
دنی دویتو
 
مخاطبان کل دنیا عاشق این "کودک" ۱۴۷ سانتی متر شدند. این بازیگر جذاب ، فوق العاده خنده دار ، کمی ناجور و با استعداد بی پایان در بین طرفداران سینما به خاطر کارهای بیشمارش به یادگار مانده است. در قلک او بیش از صد نقش وجود دارد و به یادماندنی ترین آثار شاید فیلم های "جوزا" ، "جونیور" ، پرواز بر فراز آشیانه فاخته یا دیوانه از قفس پرید ، "داستان پالپ" ، "عاشقانه با سنگ" بود. "،" دامبو ".
 
این بازیگر به طور گسترده ای توسط مجموعه تلویزیونی تاکسی شناخته شد ، جایی که با درخشش باورنکردنی یکی از نقش های اصلی را بازی کرد. دنی دویتو همچنین به خوبی نقش گانگسترهای طنز و انواع و اقسام سربازها را بازی کرد. برای تضاد قوی تر ، کارگردانان کمدی هایشان عاشق دونفری یک مرد کوتاه قد و چاق با یک آرنولد شوارتزنگر عضلانی  شدند. اتفاقاً ، دنی دویتو علاوه بر استعداد بازیگری ، به عنوان کارگردان و تهیه کننده مشهور شد.
 
دویتو برای فیلم بیوگرافی خود آنی بورکوویچ نامزد اسکار شد. او همچنین اولین بازیگر فیلم انیمیشن شد که نقش خود را همزمان به پنج زبان انگلیسی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، آلمانی و روسی بیان کرد. بنابراین می توانیم با اطمینان بگوییم که رشد بدن و استعداد به هیچ وجه با هم ارتباط ندارند. با این حال ، در کودکی بازیگر ، همه چیز برعکس بود. پسر در بین همسن و سالانش پایین ترین بود و پدرش به شدت نگران بود. با این حال ، پزشکان گفتند که کودک کاملا سالم است. پس از آن ، دقیقاً همین رشد کوچک بود که به مانعی برای فیلمبرداری در فیلم ها تبدیل شد - کارگردان ها نمی خواستند با یک بازیگر غیر استاندارد اذیت شوند. اما شکست های بی شمار فقط روحیه دنی را تقویت می کرد. و اکنون می توانیم ببینیم که چگونه مرد چاق قد کوتاه  قله المپ هالیوود را فتح کرد.

دانیل رادکلیف

دانیل رادکلیف
دانیل رادکلیف
 
شاید یک نسل کامل با این بازیگر بزرگ شده باشد. او از کودکی با بازی جادوگر کوچک هری پاتر مشهور شد. زمان گذشت ، جادوگر جوان به مردی جوان تبدیل شد و به تدریج از نقش یک گیاه شناس عالی کنار رفت. نقش های جدی در فیلمبرداری وی ظاهر شد. از جمله آخرین کارهای این بازیگر می توان به "جنگل" ، "مأموریت خطرناک" ، "معجزه گران" ، "توپ های آکیمبو" ، "فرار از پرتوریا" اشاره کرد. با این حال ، او هنوز نتوانسته است به "قهرمان" یک فیلم اکشن "رشد" کند. هرچه بود ، دانیل ، با قد ۱۶۵ سانتی متر ، همچنان مورد علاقه دختران است و بلیط اجراهای با مشارکت او پیش فروش می شود.

داستین هافمن

داستین هافمن
داستین هافمن
قد ۱۶۷ سانتی متری داستین هافمن مانع تبدیل شدن او به یک بازیگر جدی نشد. و همه چیز در مورد کار سخت بازیگر است. او نقش های خود را به کمترین جزئیات می رساند ، که در واقع ، کارگردانان را تسخیر می کند. با این حال ، مراحل اولیه در حرفه بازیگری هافمن اغلب ناامید کننده بود - به دلیل رشد نامحسوس او ، آنها نمی خواستند او را به تولیدات تئاتر ببرند.
 
همین اتفاق برای استماع در استودیوهای فیلم رخ داد. و فقط کارگردان مایک نیکولز توانست استعداد را تشخیص دهد و نقشی را که معمولاً به بورهای بلند قد داده می شد ، به او داد. بنابراین داستین هافمن ، یک مرد کوچک سیاه چشم با ریشه یهودی ، در نقش یک فارغ التحصیل بی گناه دانشگاه بازی کرد و اولین نامزدی اسکار خود را دریافت کرد. اکنون این بازیگر یکی از معتبرترین ستارگان تئاتر و سینما است و با ۸۳ سال سن همچنان به کار خود در تپه های هالیوود ادامه می دهد.

تام کروز

تام کروز
تام کروز
همه بازیگر معروف تام کروز را به عنوان یکی از نجات دهنده های اصلی بشر می شناسند. با این حال ، برای بسیاری تعجب آور خواهد بود که قد این ستاره اکشن از ۱۷۰ سانتی متر فراتر نرود. در کودکی ، پسر کوتاه قد از یک خانواده فقیر و یک قلدر بود. این به او کمک کرد تا یک ویژگی مهم شخصیتی پیدا کند: یادگیری ایستادن برای خودش. خوب ، در آینده ، همانطور که همکارانش در درام "اخراجی ها" گفتند ، این بازیگر مشتاق خواستار توجه بیشتر به خود شد و در مورد شرایط قرارداد و کار روی صحنه بسیار سخت گیر بود.
 
بنابراین قد کوتاه تام کروز کاتالیزور موفقیت بود و شخصیت پرانرژی به ورود به صف بازیگران هالیوود در اندازه اول کمک کرد. کارت ورود تام کروز سری فیلم های Mission Impossible بود ، جایی که این بازیگر نقش مأمور ویژه ایتان هانت را بازی می کرد.

جو پشی

جو پشی
جو پشی
 
قد جو پشی این بازیگر و موسیقی دان معروف ایتالیایی تبار فقط ۱۶۳ سانتی متر است. علی رغم این واقعیت که پسر در سن پنج سالگی برای اولین بار در صحنه یکی از تئاترهای نیویورک ظاهر شد و کمی بعد تبدیل به کسی که به طور منظم در نمایش متنوع "بهترین ساعت" حضور داشت ، به طور جدی در مورد حرفه بازیگری فکر نمی کرد. کار او در یک فیلم کم شناخته شده مورد توجه مارتین اسکورسیزی و رابرت دنیرو قرار گرفت و آنها جو را ترغیب کردند تا در درام ورزشی گاو خشمگین بازی کند. برای این نقش ، به این بازیگر جایزه BAFTA بهترین امیدوار کننده تازه وارد اهدا شد.
 
جو پشی بعدها به خاطر بازی در مجموعه های "رفقای خوب" ، "تنها در خانه" ، "پسر عموی من" ، "کازینو" ، "داستان برونکس" ، "مرد ایرلندی" و "سلاح کشنده" به شهرت رسید. این مشهور علاوه بر استعداد بازیگری ، سه دیسک موسیقی ضبط کرده که حاوی ترکیبات موسیقی جاز است. بنابراین ، همانطور که می بینید ، قد و قامت کوتاه به هیچ وجه مانعی برای تحقق رویاهای عزیز و ایجاد یک شغل موفق نیست
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
0
6
فکر نمی کنم 170 سانتی متر که در مورد تام کروز نوشتین کوتاه محسوب بشه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار