شکستن سنت‌های خانواده سلطنتی انگلیس به سبک سلبریتی‌های مشهور
کد خبر: ۲۴۶۴۶۴
تاریخ انتشار: 2022 May 31    -    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
رعایت برخی از سنت‌ها به خصوص سنت‌های خانوده سلطنتی انگلیس در این مراسم ها، از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است. با این حال، در طی سال‌های گذشته، برخی از افراد مشهور جهان سعی بر شکستن برخی از این سنت‌ها کرده اند.

امیر تتلو ، سحر قریشی و چند داستان دیگر ...اختصاصی تابناک باتو ــ پیگیری عروسی‌های سلطنتی، از نحوه پوشش و استایل مهمانان تا اتفاقات جالب این جشن ها، یکی از موضوعات مورد علاقه افراد مختلف از سرتاسر جهان است و همواره زیر ذره بین دوربین‌های بسیاری از خبرگزاری‌های جهان قرار می‌گیرد. رعایت برخی از سنت‌ها به خصوص سنت‌های خانوده سلطنتی انگلیس در این مراسم ها، از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است. با این حال، در طی سال‌های گذشته، برخی از افراد مشهور جهان سعی بر شکستن برخی از این سنت‌ها کرده اند. از این رو، با ما همراه باشید تا با برخی از سنت شکنی‌های سلبریتی‌های مشهور در مراسم‌های خاندان سلطنتی انگلیس بیشتر آشنا شویم.

۱. دیوید بکهام

شکستن سنت‌های خانواده سلطنتی انگلیس به سبک سلبریتی‌های مشهوردیوید بکهام، یکی از سنت خاندان سلطنتی را با پوشیدن مدال OBE (Ord of the British Empire) در مراسم عروسی سلطنتی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام در سال ۲۰۱۱ شکست. علاوه بر این، معمولاً از مهمانانی که به عروسی‌های سلطنتی دعوت می‌شوند، انتظار می‌رود تا با لباس‌های تولید شده در داخل کشور در مراسم‌ها حضور یابند. با این حال، دیوید بکهام با پوشیدن کت و شلوار سن لوران در مراسم ازدواج کیت و ویلیام، آن را زیر پا گذاشت.

۲. کارا دلوینشکستن سنت‌های خانواده سلطنتی انگلیس به سبک سلبریتی‌های مشهورکارا در مراسم عروسی پرنسس یوژنی (نوه ملکه انگلیس) در سال ۲۰۱۸ یک کت و شلوار دنباله دار رسمی پوشید و کلاه بزرگی بر سر کرد. او در این باره گفت که: «یوژنی از بچگی دوست من بوده و من همیشه می‌خواستم تا در مراسم ازدواج او این لباس‌ها را بپوشم. از این رو، به او پیام دادم و از او اجازه این کار را گرفتم. او در این باره به من گفت که "البته، من از تو انتظار کمتری نداشتم! "

۳. لیو تایلرشکستن سنت‌های خانواده سلطنتی انگلیس به سبک سلبریتی‌های مشهوراین یک سنت مرسوم است که مهمانان در یک عروسی سلطنتی نباید با استایل مشکی کامل حضور یابند. اما به نظر می‌رسد که لیو تایلر اطلاعی از این سنت دیرینه نداشته و با لباس‌های تیره در عروسی پرنسس یوژنی حاضر شده است.

. رابی ویلیامزشکستن سنت‌های خانواده سلطنتی انگلیس به سبک سلبریتی‌های مشهوراین خواننده سرشناس در یکی از مراسم‌های عروسی سلطنتی، در حال جویدن آدامس بود؛ کاری کرد که در دنیای عروسی‌های سلطنتی بسیار تحقیر آمیز است. با این حال، پاپاراتزی‌ها به سرعت آن لحظه را جاودانه کردند و به همه این درس را دادند که هیچ فردی نباید چنین کاری در این گونه مراسم‌ها انجام دهد.

۵. پاتریک جی. آدامز و ترویان بلیساریوشکستن سنت‌های خانواده سلطنتی انگلیس به سبک سلبریتی‌های مشهورگرفتن عکس‌های سلفی در یک عروسی سلطنتی کاری خلاف سنت‌ها و قوانین در نظر گرفته شده است. دانکن لارکومب، سردبیر سابق سلطنتی The Sun توضیح داد: «همواره به مهمانان تذکر داده می‌شود که در مراسم ازدواج سلطنتی به هیچ وجه عکس سلفی نگیرند». با این حال، این زوج هالیوودی از این قانون چشم پوشیدند. علاوه بر این، ترویان برای شرکت در این مراسم‌ها کفش‌های جلو باز انتخاب کرده بود که برای این گونه مراسم‌ها بسیار غیررسمی تلقی می‌شود.

۶. پیپا میدلتونشکستن سنت‌های خانواده سلطنتی انگلیس به سبک سلبریتی‌های مشهورانتظار می‌رود ساقدوش‌های سلطنتی لباس‌هایی به رنگ نزدیک به سفید برتن کنند. با این حال، لباس پیپا، خواهر کیت میلتون، کمی بیش از حد شبیه به لباس عروس بود. علاوه بر این، اکثر عروس‌های سلطنتی ساقدوش‌های سن بالا ندارند که حضور پیپا، خواهر بزرگتر کیت، به عنوان ساقدوش عروس این سنت را بر هم زد.

۷. شاهزاده ویلیامشکستن سنت‌های خانواده سلطنتی انگلیس به سبک سلبریتی‌های مشهورشاهزاده ویلیام در مراسم ازدواج خود، برادرش شاهزاده هری را به عنوان ساقدوش خود انتخاب کرد. به طور سنتی، چیزی به عنوان ساقدوش مرد در عروسی سلطنتی وجود ندارد. با این حال به نظر می‌رسید که این دو شاهزاده به این موضوع اهمیت نداده اند و سعی کردند تا در این مراسم زیبا در کنار هم حضور داشته باشند.

۸. شاهزاده هریشکستن سنت‌های خانواده سلطنتی انگلیس به سبک سلبریتی‌های مشهورشاهزاده هری نیز در مراسم ازدواج خود همین کار را کرد و برادرش ویلیام را به عنوان ساقدوش خود انتخاب کرد. به نظر می‌رسد که برادران برای خود یک سنت را ایجاد کرده اند و آن این است که در مراسم ازدواج برادر خود، ساقدوش یکدیگر باشند.

۹. شاهزاده بئاتریسشکستن سنت‌های خانواده سلطنتی انگلیس به سبک سلبریتی‌های مشهورشاهزاده بئاتریس در مراسم عروسی سلطنتی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام در سال ۲۰۱۱ همه نگاه‌ها را به خود جلب کرده بود. با این حال، طبق سنت‌ها و قوانین سلطنتی، هیچ کس مجاز نیست لباسی بپوشد که توجه دیگران را بیشتر از عروس، به خود جلب کند.

۱۰. کری مولیگانشکستن سنت‌های خانواده سلطنتی انگلیس به سبک سلبریتی‌های مشهوربه طور سنتی، از زنان انتظار می‌رود که در عروسی سلطنتی کلاه یا چیزی از این نوع بر سر بگذارند. با این حال، کری به دنبال پیروی از قوانین و سنت‌های سلطنتی نبود و تنها یک گیره پر بر روی موهایش قرار داده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار