قتل کودک معصوم در جشن عروسی
کد خبر: ۲۴۶۰۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 27    -    ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
خبر تلخ بود و تکان دهنده، این بار کودکی معصوم قربانی رسمی کهنه و غلط شد.
خبر تلخ بود و تکان دهنده، این بار کودکی معصوم قربانی رسمی کهنه و غلط شد.
 
محمد امین رضایی کودکی از اهالی روستای دهشیرخان خنداب آماج ساچمه‌هایی قرار گرفت که قرار بود موجبات شادی و تفریح عده‌ای را در مراسم عروسی فراهم آورد. شلیک هوایی در مراسم عروسی و عزا در برخی از نقاط به ویژه غرب کشور تاکنون تعداد زیادی از حاضران در مراسم یا حتی عابران را به کام مرگ کشانده است.
 
یکی از ۱۳ مهمان مجروح در روستای دهشیرخان خنداب اراک بر اثر شادی نامتعارف و تیراندازی با اسلحه شکاری در عروسی مجروح شده بودند، کودکی بود که با وجود تلاش پزشکان، متاسفانه جان خود را از دست داد.
 
در این حادثه محمدامین رضایی کودک معصومی که به همراه ۱۲ مهمان دیگر در عروسی دچار آسیب دیدگی و در بیمارستان بستری شده بود، با وجود تلاش پزشکان، زنده نماند.
 
ساعت آغازین بامداد ۲۹ تیرماه ۹۹ یکی از میزبانان مجلس عروسی (از بستگان نزدیک داماد) در روستای دهشیرخان خنداب در اقدامی نادرست و برای یک شادی نامتعارف، چند تیر هوایی با اسلحه شکاری شلیک و در شلیک آخر به علت بی احتیاطی به سمت مهمانان تیراندازی کرد. بر اثر این بی احتیاطی تعداد ۱۳ نفر از افراد حاضر در مراسم عروسی به علت اصابت ساچمه‌های پخش شده تیراندازی از نواحی مختلف دچار مصدومیت شدند که بلافاصله برای مداوا به مرکز درمانی انتقال داده شدند و فرد ضارب دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.
رکنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
3
چهره زشت فقر فرهنگی در این موارد بیداد میکند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار