مدل امریکایی که ریشه‌های فلسطینی خود را فراموش نمی‌کند
کد خبر: ۲۴۶۰۵۲
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 27    -    ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
زن مسلمانی که به دین خود افتخار میکند. یک مدل امریکایی که ریشه‌های فلسطینی خود را فراموش نمی‌کند. او حساب‌های کاربری خود در فضای مجازی را به فضایی برای انتقال اخبار و اتفاقات کشورش تبدیل کرده است. اخرین پست او در مورد شیرین ابوعاقله بود. ما در مورد فعال حقوق بشر یا روزنامه نگار یا سیاستمدار صحبت نمی‌کنیم.

سریال ریالیتی شو ژاپنی که در آن کودکان دو ساله کارهای روزانه شان را انجام می دهنداختصاصی تابناک باتو ــ زن مسلمانی که به دین خود افتخار میکند. یک مدل امریکایی که ریشه‌های فلسطینی خود را فراموش نمی‌کند. او حساب‌های کاربری خود در فضای مجازی را به فضایی برای انتقال اخبار و اتفاقات کشورش تبدیل کرده است. اخرین پست او در مورد شیرین ابوعاقله بود. ما در مورد فعال حقوق بشر یا روزنامه نگار یا سیاستمدار صحبت نمی‌کنیم.

مدل امریکایی که ریشه‌های فلسطینی خود را فراموش نمی‌کند
ما در مورد کم سن و سال‌ترین مدلی که بالاترین قیمت در فهرست فوربس را داراست صحبت میکنیم. دختری که در دوران مدرسه با خشونت‌های زیادی مواجه شد، ولی وقتی بزرگ شد دنیا را مسحور کرد. اما مسیر شهرت مسیر سخت و دشواری است. او تا به امروز مقابل دوربین هالبخند میزند و در پشت دوربین‌ها گریه میکند.

ولی این مدل معروف چه سرگذشتی داشته است؟!

بلا در ۹ اکتوبر ۱۹۹۶ در وانشگتن به دنیا امد. پدر او محمد حدید یک شهروند فلسطینی بود که از کودکی به همراه خانواده اش در امریکا پناهنده شد و توانست در رشته معماری فارغ التحصیل شود و پس از مدتی با نیولاندا مدل معروف هلندی که در ۱۶ سالگی به آمریکا مهاجرت کرده بود، ازدواج کرد. آن‌ها صاحب ۳ فرزند به نام‌های جی جی. بلا و انور شدند. او و خواهرش هم اکنون در صنعت مد فعالیت میکنند.

بلا کودکی خود را در زمین‌های زراعی خانواده گذراند. صبح‌ها به مدرسه میرفت و عصر‌ها مشغول اسب سواری میشد. او از ۳ سالگی تا ۱۵ سالگی به صورت مستمر اسب سواری میکرد و در بسیاری از مسابقات اسب سواری شرکت کرد. تا اینکه به بیماری لایم مبتلا شد و دیگر نتوانست به این ورزش بپردازد. علاوه براین به سردرد و اضطراب در خوردن وافسردگی و درد مفاصل شدید دچار شد.

مدل امریکایی که ریشه‌های فلسطینی خود را فراموش نمی‌کند

او ارزو دارد که یک روز بتواند در مسابقات کشوری سوارکاری شرکت کند و حتی رویای شرکت در المپیک را نیز در سر می‌پروراند. خواهر و برادر و مادر او نیز به بیماری لایم مبتلا شدند تا جایی که مجبور شدند عمل‌هایی برای بهبود حالشان انجام دهند. بلا پس ازپایان دوران دبیرستان به کالیفرنیا رفت و همانند خواهر بزرگترش جی جی حدید وارد دنیای مد شد و از تجربه‌های او استفاده کرد. در سال ۲۰۱۴ قرار دادی با شرکت Img models امضا کردو برای اولین با در هفته مد نیویورک ظاهر شد و به فاصله چندماه در فستیوال مد دیگری شرکت کرد. او در تمام جشنواره‌های مد در لندن. پاریس. میلان و. شرکت میکرد تا جایی که در سال ۲۰۱۶ به شهرت زیادی رسید و در ده‌ها جشنواره و برروی جلد مجلات ظاهر شد.

با اینکه او و خواهرش در یک حرفه فعالیت میکنند، ولی هیچ حس رقابتی بین آن‌ها وجود ندارد و همواره از یکدیگر پشتیبانی میکنند. بلا یک روز تصمیم میگیرد برای اینکه با خواهرش متفاوت شود مو‌های خود را قهوه‌ای رنگ کند. او و خواهرش جزو پول ساز‌ترین مدل‌های جهان محسوب میشوند.

مدل امریکایی که ریشه‌های فلسطینی خود را فراموش نمی‌کند

ولی بلا از احساس تنهایی شدیدی رنج می‌برد. در حقیقت او پس از بیماری لایم و شکست عاطفی در چندین رابطه و طلاق خواهرش از همسر خود با افسردگی و تنهایی شدیدی روبه رو شد تا جایی که برای درمان، مدتی از فضای مجازی خداحافظی کرد، ولی وقتی دوباره بازگشت عکسی از خودش درحالی که گریه میکرد منتشر کرد و اعلام کرد که روابط عاطفی متعدد و شکست هایش چه تاثیر منفی بر روح و روان او داشته اند.

او برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ با خواننده کانادایی به نام ویکند آشنا شد. ولی پس از یک سال از هم جدا شدند، ولی دوباره در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کردند و پس از دوسال با تهیه کننده فنی به نام مارک کالمن اشنا شد. ولی جدا از زندگی شخصی، این مدل معروف نسبت به اتفاقات کشور خود سکوت نمیکند. به طوری که بلا همیشه اولین نفری است که نسبت به ظلم رژیم صهیونیستی واکنش نشان میدهد.

او به همراه خواهرش اقدامات ظالمانه و وحشیانه اسرائیل را به مردم جهان بازتاب میدهد. او در اخرین پست خود نسبت به مرگ خبرنگار شیرین ابوعاقله سخن گفت. او هم چنین جانبداری مغرضانه رسانه‌های امریکایی از اتفاقات فلسطین را محکوم کرد. بلا حتی اینستگرام را به حذف برخی از پست‌های خود متهم کرد. برای همین بلا حدید همیشه مورد حمله اسرائیلی‌ها قرار میگیرد حتی برخی شرکت‌ها علی رغم پولسازی این مدل، ولی به دلیل منافع اسرائیل با او همکاری نمی‌کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
5
41
جالبه مدلی مسلمان که به دین خود افتخار هم میکند!!!!. حتما وقتی که لباسهای عریان و شنا را تبلیغ میکند در اوج افتخار به دین اسلام است.
ناشناس
|
Thailand
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
3
43
خجالت بکش تابناک ! بره فلسطین خوب ، تو امریکا عشق ‌‌حال ،و رجز خوندن ! خوبه والا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
33
8
درود خدا بر این خواهر مدل مسلمان که در قلب شیطان بزرگ قلبش هنوز برای کشورش می تپد
نیمسوز آتش جهنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
0
36
مدل اگه فلسطینی باشه، برادران رو تحریک و منقلب نمی‌کنه و بنیان خانواده‌شون رو نمی‌لرزونه؟
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
11
1
درود بر فلسطین (:
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
5
1
احسنت
ما هم به رسم همیشه از ایشان و هم وطنانش دفاع میکنیم
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
1
6
رضا عطاران بود که گفت واسه مشهور شدن شلوارمم در میارم ا
تابناک داره سادگی ما رو محاسبه میکنه ایول چند چندیم !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
8
فلسطینی ما ایرانیها هستیم که از خود فلسطینیها فلسطینی تر هستیم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
1
7
مثل مسئولین ما بچه هاشون درآمریکا وانگلیس وفرانسه با پول ومالیات این مردم درس میخونندوزندگی وعشق وحال میکنندخودشون اینجا شعارمیدن وبرای آمریکا خط ونشون میکشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار