اختراع عجیب یوتیوبر معروف
کد خبر: ۲۴۶۰۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 27    -    ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
در ماه‌های اخیر، از صفحه نمایش تلویزیون‌های قابل لیس زدن گرفته تا چاپستیک‌های برقی و چندین دستگاه عجیب و غریب و شگفت انگیز رونمایی شده است. اما آخرین اختراع ثبت شده، ممکن است عجیب‌ترین اختراع باشد. هوانگ جری شیائوجی (Huang ‘Jerry’ Xiaojie) یک یوتیوبر ساکن تایپه است. او یک کالسکه ماهی ساخته تا...

اختراع عجیب یوتیوبر معروف؛ کالسکه مخصوص پیاده روی با ماهی قرمز

اختراع عجیب یوتیوبر معروف؛ کالسکه مخصوص پیاده روی با ماهی قرمز«تابناک با تو» - در ماه های اخیر، از صفحه نمایش تلویزیون های قابل لیس زدن گرفته تا چاپستیک های برقی و چندین دستگاه عجیب و غریب و شگفت انگیز رونمایی شده است. اما آخرین اختراع ثبت شده، ممکن است عجیب‌ترین اختراع باشد. هوانگ جری شیائوجی (Huang ‘Jerry’ Xiaojie) یک یوتیوبر ساکن تایپه است. او یک کالسکه ماهی ساخته تا بتواند ماهی قرمزش را با خود به گردش در شهر ببرد.

اختراع عجیب یوتیوبر معروف؛ کالسکه مخصوص پیاده روی با ماهی قرمز

او که نام آن را فین تاستیک (Fin-tastic) گذاشته، در ویدئویی که در کانال یوتیوب خود منتشر کرده، می‌توان او را در حال جوش دادن شاسی فلزی برای تشکیل قاب اصلی کالسکه، قبل از قرار دادن آن روی چرخ‌ها دید. قسمت مخزن، از اکریلیک ساخته شده است و در وسط کالسکه قرار می گیرد و در موقعیتی است که ماهی قرمز در طول پیاده روی دید ۳۶۰ درجه دارد.

اختراع عجیب یوتیوبر معروف؛ کالسکه مخصوص پیاده روی با ماهی قرمز

این دستگاه دارای یک سیستم فیلتراسیون با باتری، یک پمپ هوا برای تامین اکسیژن ماهی و حتی یک سیستم روشنایی است. شیائوجی با کالسکه اختراع خودش، سه ماهی قرمز خود را برای قدم زدن در اطراف تایپه برد و رهگذران را حیرت زده کرد. این اختراع توسط بسیاری از طرفدارانش تحسین شده است. این دستگاه، مخصوصا نظر افرادی که به عنوان حیوان خانگی ماهی دارند به خود جلب کرده است. آنها احساس می کنند که دیگر می توانند مثل افرادی که سگ‌ها، گربه‌ها و خرگوش‌های خود را بیرون می برند، ماهی های خود را در کنار خود داشته باشند.

اختراع عجیب یوتیوبر معروف؛ کالسکه مخصوص پیاده روی با ماهی قرمز

باور کنید یا نه، این اولین باری نیست که دستگاهی ساخته می شود که به صاحبان ماهی ها اجازه می دهد، حیوانات خانگی خود را به پیاده روی ببرند. سال گذشته یک ژاپنی، یک مخزن قابل حمل برای ماهی خود طراحی کرد. گرچه این دستگاه به عنوان راهی برای علاقه مندان به غذاهای دریایی برای نشان دادن ماهی های گران قیمت خود در بازار عرضه می شود، صاحبان حیوانات خانگی نیز می توانند از آن برای بیرون بردن ماهی های خود هنگام پیاده روی استفاده کنند.

اختراع عجیب یوتیوبر معروف؛ کالسکه مخصوص پیاده روی با ماهی قرمز

در میان اختراعات جدیدی که ثبت می شود گاهی اوقات دستگاه هایی ساخته می شوند که تنها ایده جالبی دارند ولی کاربردی نیستند. برخی دیگر هم بر اساس نیازی ساخته می شوند، که ممکن است وسیله ساخته شده، کاملا پاسخگوی نیاز اولیه نباشد. در این میان برخی اختراعات هم، ایده ای جالب دارند و هم در نهایت تبدیل به وسیله ای می شوند که نیازهایی را که تا پیش از آن تعریف نشده بود را پاسخ دهند. شاید بتوان این اختراع شائوجی را در این دسته قرار داد.

منبع: روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حوصله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
0
5
حوصله اینو داشتم الان هواپیما میساختم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
پس برو بخواب که حوصله نداری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
0
1
دادش ولشون کن زندگیشون رو بکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
1
اخ این به ﭺه دردی میخور ماهی هم مگه حیوون خونه گی هست ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار