ساختمان مجاور متروپل خمیدگی و ترک دارد
کد خبر: ۲۴۶۰۰۷
تاریخ انتشار: 2022 May 26    -    ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
معاون امداد و نجات هلال احمر نسبت به احتمال ریزش ساختمان همجوار با «متروپل» و گرفتاری افرادی در زیرزمین ساختمان و طبقات منفی هشدار داد.
معاون امداد و نجات هلال احمر نسبت به احتمال ریزش ساختمان همجوار با «متروپل» و گرفتاری افرادی در زیرزمین ساختمان و طبقات منفی هشدار داد.
 
محمدی معاون امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه خیابان امیری آبادان که ساختمان متروپل در آن واقع شده است، خیابانی ۸ متری است و امکان تردد خودروهای سنگین و کمک رسان در آن وجود ندارد، گفت: گروه‌های عملیاتی، امدادی، نیروهای آتش نشان و هلال احمر و سایر دستگاه‌های حاضر در منطقه که عضو مدیریت بحران هستند به رغم این شرایط، در تلاش هستند از صبح امروز با شدت بیشتری کار انجام دهند.
 
محمدی ضمن تاکید بر افزایش تیم‌های عملیاتی و آنست در منطقه گفت: خواهش ما این است که با توجه به شرایطی که داریم اجازه بدهند از توانمندی نیروهای تخصصی استفاده شود. سازه، سازه ناپایداری است و هر لحظه ممکن است ریزش‌های بعدی را داشته باشیم.
 
او در مورد ساختمان همجوار با «متروپل» که ترک برداشته است، گفت: متاسفانه ساختمان مجاور خمیدگی دارد و ما نگران نیروهای امدادرسان نیز هستیم. شبانه روز تلاش می‌کنیم و یک دقیقه هم کار تعطیل نخواهد شد و نیروها را جایگزین می‌کنیم.
 

معاون امداد و نجات هلال احمر بااشاره به درآوردن جسدی دیگر از زیر آوار گفت: چندجای دیگر هم اجسادی را شناسایی کرده ایم. نمی‌توانم آمار رسمی را اعلام کنم ولی آمار روبه افزایش است و احتمال اینکه ما در طبقه زیرزمین و منفی افراد گرفتاری داشته باشیم خیلی زیاد است. تلاش می‌کنیم افراد بیشتری را نجات بدهیم.

ایلنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار