خانم علیدوستی، این بار کاملا ناامیدمان کردید!
کد خبر: ۲۴۶۰۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 26    -    ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
ترانه علیدوستی پیش از این و برای فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی روی فرش قرمز حاضر شده بود و به خوبی توجه همه را به استایل جذابش جلب کرده بود، اما چه شد که این بار با موجی از انتقادات درباره لباسش مواجه شد؟
بالاخره ترانه علیدوستی که روزهاست منتظر حضورش روی فرش قرمز فستیوال کن هستیم، روی این فرش حاضر شد و تمام شبکه‌های اجتماعی پر شد از تصاویر این بازیگر که اولین حضورش در این فستیوال نیست. ترانه علیدوستی پیش از این و برای فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی روی فرش قرمز حاضر شده بود و به خوبی توجه همه را به استایل جذابش جلب کرده بود، اما چه شد که این بار با موجی از انتقادات درباره لباسش مواجه شد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی جزئی‌تری درباره لباس ترانه علیدوستی داشته باشیم.
 
خانم علیدوستی، این بار کاملا ناامیدمان کردید!
 
همکاری با طراحان ایرانی
 
ترانه علیدوستی در فستیوال کن سال 2016 با استایل‌هایی ظاهر شد که همه آن‌ها مورد استقبال قرار گرفتند. طراحی استایل او در سال 2016 برعهده نگار نعمتی بود، اما ترانه این بار به سراغ طراح لباس دیگری رفت.
 
برند Thesorayahouse طراحی لباس امسال ترانه را برعهده داشت. این برند بلوز و دامنی پفی برای ترانه علیدوستی طراحی کرده بود، که چندان مورد پسند کاربران قرار نگرفت. قسمت پایین‌تنه لباس به نوعی طراحی شده بود که ترانه را چاق‌تر از همیشه نشان میداد و این تفاوت رنگ فاحش بالاتنه و پایین‌تنه لباس، fاعث کوتاه‌قد دیده شدن ترانه علیدوستی میشد.
 
این پلیسه‌ها غیر قابل تحملند!!
 
پلیسه‌های دامن ترانه علیدوستی حالت بسیار بسیار نامرتبی داشت و ترکیب این پلیسه‌های حریر خاکستری با ژپون سفید رنگ نامرتبی زیادی را به استایل ترانه بخشیده بود. یعنی برخلاف قسمت بالاتنه لباس، قسمت پایین‌تنه به شدت شلوغ بود و به شکل بدی جلب توجه میکرد. این پلیسه‌های نامرتب در همه جای دامن به چشم می‌خوردند و باعث میشدند نسبت به لباس امسال ترانه، احاس ناامیدی کنیم.
 
انتخاب سربند مناسب
 
اینکه ترانه علیدوستی درست مانند استایل‌هایش در فستیوال کن 2016، به جای استفاده از شال، از توربان استفاده کرده، انتخاب کاملا درستی بوده است و باعث شده این بازیگر در قسمت بالاتنه و سر برخلاف قسمت پایین‌تنه خلوت و sاده‌تر به نظر برسد. شاید همین موضوع باعث می‌شود کمی به قسمت پایین‌تنه نامرتب لباس بی‌توجه باشیم و سعی کنیم دلمان را به بالاتنه لباس خوش کنیم.
 
چشم‌های اسموکی با گوشواره‌های بلند؟!
 
در چند روز اخیر شاهد این بوده‌ایم که بسیاری از سلبریتی‌هایی که در فستیوال حضور یافتند، در صورت داشتن جواهراتی که جلب توجه می‌کنند، میکاپ ساده‌تری را انتخاب کرده‌اند تا زیبایی جواهرات بیشتر به چشم آیند. اما ترانه علیدوستی این انتخاب را نداشت. او بر خلاف همیشه که میکاپ ساده‌ای دارد، این بار چشم‌هایش را کاملا اسموکی کرده بود و به شدت جلب توجه می‌کرد. همین امر هم باعث میشد که گوشواره‌های زیبا و بلندش کمتر به چشم آیند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
1
1
صاف و پوست کنده بگید چون ساده تر و پوشیده تر بود مورد قبول نبود وگرنه استایل قبلیشم چنگی به دل نمی زد . وای که چقدر هم مهمه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
2
2
گویا خانم علیدوستی قرار همیشه مردم ایران را شرمنده کنه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار