حسین عبدالباقی زنده است!
کد خبر: ۲۴۵۸۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
ماجرای مرگ مالک ساختمان متروپل آبادان همچنان خبرساز است و رسول اسدزاده، فعال رسانه‌ای در همین رابطه یادداشتی منتشر کرده که می‌خوانید:
ماجرای مرگ مالک ساختمان متروپل آبادان همچنان خبرساز است و رسول اسدزاده، فعال رسانه‌ای در همین رابطه یادداشتی منتشر کرده که می‌خوانید:
 
حسین عبدالباقی زنده است!
 
رویین تن بودنِ انسان دربرابر مرگ تنها مختص مفاخر نیست. لزوما نامِ نیک نیست که جاودانه می‌شود. گاهی آدمی با خُسران به هم نوع نامیرا می‌شود. وقتی یک ویرانی آغشته به خون است، آثار آن با آواربرداری و شستشو زدوده نخواهد شد.
 
در وسط خیابان امیری، همانجا که ادویه فروشی‌ها و ته لنجی های آبادان را برای اولین بار دیدم تا ابد صدای دهشتناکِ ریختن متروپل به گوش خواهد رسید، سمفونیِ مرگی که حسین عبدالباقی و باقیِ رفقا و شرکا برای آبادان نواختند. آری آدمی گاهی با زخمی که به میلیون‌ها آدمِ دیگر می‌زند نامیرا می‌شود. دو روز و دوشب است که روی آبادان خاک می‌بارد و روی سر و چشمان ما هم... ریز گرد را باد خواهد برد، آبادانی‌ها به شور زندگی باز خواهند گشت، حتی اگر چند ماه روی متروپل باران ببارد، خون‌ها شسته نخواهند شد،
 
حسین عبدالباقی نخواهد مُرد. حسین عبدالباقی حتی اگر مُرده باشد هم زنده است. تا آخرین روزی که آخرین نفر یادش مانده باشد که متروپل چگونه آغشته به گوشت و خون و پوست و فریاد انسان‌های بیگناه وسط امیری آوار شد، حسین عبدالباقی زنده خواهد بود...
برترین ها
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
1
14
کاملا درست می فرمایید
تا وقتی امثال جنابعالی هم هستند که از قبل نوشتن درباره اش جدب فالوور می کنند یادش همیشه زنده خواهد ماند
(آخه از این تیتر معلومه برای حذب بیننده اس)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
1
26
حسین عبدالباقی ها زاده چه سیستمی هستن و چرا اینقدر راهشان پر رهرو است؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
2
زنده هست در راه کانادا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار