پلاکارد جنجالی مقابل چشمان رئیس صداوسیما
کد خبر: ۲۴۵۸۱۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 24    -    ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
رییس سازمان صداوسیما امروز سه شنبه ـ سوم خردادماه ـ در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف حاضر شد تا با آنها دیدار و گفت‌وگو کند.
رییس سازمان صداوسیما امروز سه شنبه ـ سوم خردادماه ـ در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف حاضر شد تا با آنها دیدار و گفت‌وگو کند.
 
در راستای برگزاری نشست‌های دانشجویی رییس سازمان صداوسیما، ظهر سه شنبه سوم خرداد ماه پیمان جبلی، با دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در محل این دانشگاه، دیدار و گفت و گو کرد.
 
در ادامه این دیدار که همچنان در حال برگزاری است، نمایندگان تشکل‌های مختلف دانشجویی به قرائت بیانیه‌ها و خواسته‌های خود از رییس سازمان صداوسیما پرداختند.
 
یکی از دانشجویان هم در جریان این نشست چنین عنوان کرد که برخی از تشکل‌های دانشگاه‌های مختلف، از جمله تشکل انجمن اسلامی دعوت دانشگاه صنعتی شریف را برای حضور در این جلسه نپذیرفتند و به جلسه گفت‌وگو با رییس صداوسیما نیامدند.
 
همان طور که پیش‌بینی می‌شد، باز گرداندن چهره‌های محبوب تلویزیون، به ویژه عادل فردوسی‌پور مقابل دوربین‌های رسانه ملی، تقریبا خواسته‌ی مشترک تمام تشکل‌ها بود که در دیدار به رییس صداوسیما مطرح شد و همراهی و شعار دانشجویان حاضر را به همراه داشت.
 
پلاکارد جنجالی مقابل چشمان رئیس صداوسیما
 
دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف وقتی صحبت از عادل فردوسی‌پور به میان آمد، شعار دادند که او باید برگردد.
 
فردوسی‌پور از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف بوده است و حالا به عنوان استاد با این دانشگاه همکاری دارد.
 
گزارش‌های اخیر سازمان صداوسیما درباره‌ی حذف ارز ۴۲۰۰ و نپرداختن به گرانی‌ها در گزارش‌های مردمی، از مهمترین مسائل مورد انتقاد نمایندگان دانشجویان بود.
 
یکی از نمایندگان دانشجویان، صراحتا عنوان کرد که در ابتدای انتصاب پیمان جبلی به ریاست سازمان صداوسیما، رویکرد او به پاره‌ای اتفاقات مثبت و قابل دفاع بود، اما الان چه اتفاقی افتاده که عقب‌گرد کرده؛ آیا ترسیده و یا توجیه شده است؟
ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
13
2
این عادل پور، فردپوس کیه که مردم براش خودکشی میکنن؟ از دانشجوهای صنعتی شریف بعیده که با اون هوش و زکاوت این قدر کوته بین و کودکانه اندیش باشند. عادل کیه که اینقدر بچگانه و ندید بدیدانه بزرگش میکنید؟ مثلا فکر میکنید طرفداری از عادل براتون بزرگی و شان میاره؟ یعنی آمال و آرزوهاتون تا این حد سطح پائینه؟ عادل یه آدم در ظاهر خاکی و صمیمی و در باطن خودخواهه. اگه خود خواه نبود با وجود دریافت چند صد میلیون برای هر اجرا، نافرمانی از سازمان و اصول و قواعدش نمیکرد. شما جوانان عین بچه های لوسی که از دامن مادرشون میگیرن و همه جا آویزون از مادرشون هستن و اگه مادرشون یک قدم دور بشه زر میزنن، متکی به عادل شدید؟ جوان نمونه و قابل افتخار به کسی میگن که وابسته به یک فرد نباشه
پاسخ ها
سید حمید
| |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
پس چرا نوشتی ناشناس خب بنویس علی فروغی (شاید هم دستیارش )
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
7
1
اینها دانشجویان بسیجی هستند که تنها دغدغه شان عادل است. دغدغه دانشجویان واقعی آینده شغلی و تورم لجام گسیخته و نیز فشار های روانی در باره پوشش آنهاست.
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
3
3
آقای دکتر عادل فردوسی پور کسی است که حرف مردم رو میزنه و عاشق وطنشه و وقتی از فساد در فوتبال و فدراسیون فوتبال پرده بر می داره مورد خشم و غضب قرار می گیره و توسط آدم وابسته و بیسوادی به اسم آقای فروغی که قبلا حراست آنجا را به عهده داشته اند کنار گذاشته می شود. حالا آقای ناشناسی که اسم ایشان را نیز به فحش تبدیل کرده اند را باید دید که به کدام باند وابسته هستند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار