ترکیب رنگ‌هایی که تیپ شما را خاص می‌کند
کد خبر: ۲۴۵۷۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
برخی از ما از ترس درست ترکیب نکردن رنگ‌ها همیشه سیاه یا سفید را انتخاب می‌کنیم اما بی‌شمار رنگ زیبا وجود دارد که باید آن‌ها را امتحان کنیم. قرار دادن ترکیب رنگی درست در لباس‌ها می‌تواند سبب ایجاد نتایج شگفت‌انگیزی شود. در این مطلب به موضوع ترکیب رنگ های خاص در لباس می‌پردازیم.

سلبریتی های هالیوودی و ماجرای زخم هایی که از گذشته به یادگار دارند«تابناک با تو» - برخی از ما از ترس درست ترکیب نکردن رنگ‌ها همیشه سیاه یا سفید را انتخاب می‌کنیم اما بی‌شمار رنگ زیبا وجود دارد که باید آن‌ها را امتحان کنیم. قرار دادن ترکیب رنگی درست در لباس‌ها می‌تواند سبب ایجاد نتایج شگفت‌انگیزی شود. در این مطلب به موضوع ترکیب رنگ های خاص در لباس می‌پردازیم.

سبز و زرد

ترکیب رنگ خاص

این ترکیب رنگ تابستانی شما را به یاد آفتاب تابستانی که روی چمنٔهای تازه افتاده است می‌اندازد. یک ترکیب گرم و پرانرژی است که می‌توانید با هم ست کنید و اگر نیاز بود رنگ سومی به ترکیبتان بیفزایید، سفید را انتخاب کنید. برای استفاده از جواهرات طلا گزینه مناسب‌تری نسبت به رنگ نقره‌ای است.

آبی روشن و صورتی

 رنگ های خاص

این یک ترکیب لطیف زنانه است که به‌ویژه برای فصل بهار و تابستان می‌تواند یک احساس خنکی به شما اضافه کند. در این ترکیب رنگی برای جواهرات رنگ نقره‌ای را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قرمز و آبی

 ترکیب رنگ

این ترکیب رنگی در همه دوران مورد علاقه افراد بوده است. یک شلوار جین آبی با یک کت قرمز را کنار هم تجسم کنید، چیز جالبی می‌شود. برای زیر این کت قرمز می‌توانید از یک شومیز سفید استفاده کنید. حتی یک جفت کفش کتانی سفید نیز شما را جذاب می‌کند. پس به راحتی می‌توانید با این دو رنگ کنار هم ترکیبات مختلفی بسازید.

آبی کاربنی و فیروزه‌ای

آبی کاربنی و فیروزه‌ای

ترکیب آبی کاربنی و فیروزه‌ای قدرتمند و روشن است. این ترکیب رنگی باکلاس و باوقار است. اصلا نیازی ندارید که رنگ سوم خنثی را به آن اضافه کنید. هم جواهرات طلایی و هم نقره‌ای می‌تواند با این ترکیب رنگی  زیبا و شیک باشد.

سفید و بنفش

سفید و بنفش

رنگ سفید با همه رنگ‌های دیگر ترکیب خوبی می‌دهد اما هیچ ترکیبی مانند سفید و بنفش فانتزی و فوق‌العاده نمی‌شود. یک حس زنانگی و غرور دارد و می‌توانید در تمام فصول و با جواهرات هم طلایی و هم نقره‌ای بپوشید.

نارنجی و مشکی

نارنجی و مشکی

این یک ترکیب رنگی جسورانه است. زیرا مانند شعله‌ای می‌شود که می‌درخشد. برای جواهرات رنگ طلایی نسبت به نقره‌ای ارجح‌تر است. انتخاب کفش مشکی گزینه بهتری است.

طوسی و صورتی

طوسی و صورتی

این ترکیب رنگی را در تمام فصول سال می‌توانید داشته باشید و هم برای خانم‌ها و هم آقایان ترکیب جذاب و مناسبی است. یک شلوار خاکستری یا طوسی با یک بلوز یا پیراهن صورتی هم ساده و هم شیک است. جواهرات نقره‌ای مناسب این ست است.

مجله دلتا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسين
|
Sweden
|
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
0
1
پوشيدن تمام اين مدل لباس ها در ايران ممنوع است. آيا در برخورد شما با فرهنگ و قانون مورد قبول و مورد تبليغ شما و گزارش هايي نظير گرارش فوق تناقضي وجود دارد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
0
0
تابناك داشتم يواش يواش ازت نااميد ميشدم
مرسي از اينكه بعد از مدت ها سليقه به خرج دادي
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار