پرطرفدارترین عینک های سال ۲۰۲۲ را بشناسید
کد خبر: ۲۴۵۷۶۳
تاریخ انتشار: 2022 May 24    -    ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
هیچ راهی، ساده‌تر از خرید یکی از پرطرفدارترین عینک سال، برای به روز کردن استایل شما وجود ندارد. شما می‌توانید با تطبیق خود با جدیدترین گرایش‌های عینک ۱۴۰۱ از دیگر افراد متمایز شوید. با بسیاری از عینک‌های مد روز، میتوانید یکی از محبوبترین و جدیدترین عینک‌های مد روز و ترند را داشته باشید.

سلبریتی های هالیوودی و ماجرای زخم هایی که از گذشته به یادگار دارند«تابناک با تو» - امروزه عینک‌ها در عین حال از یک اکسسوری مفید به یک قطعه ترند مطلق تبدیل شده اند. آیا شما عینک ترند سال ۱۴۰۱ را می‌شناسید؟ ما در این بخش از مجله مد و استایل، پر طرفدارترین و جدیدترین عینک‌های سال ۲۰۲۲ را که در میان خانم‌ها و آقایان مرسوم هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

برای انتخاب بهتر عینک باید در مورد فرم صورت، فرم بدن، انواع استایل اطلاعات لازم را داشته باشید که میتوانید تمام آن را در مجله وقت مد مطالعه بفرمایید.

عینک ریبن فلزی چندضلعی (Ray Ban glasses)، پرطرفدارترین عینک سال ۱۴۰۱

پرطرفدارترین عینک های سال ۲۰۲۲ را بشناسید

عینک ریبن فلزی چند ضلعی (Ray Ban glasses) طراحی نوینی از عدسی‌های تخت گرد کریستالی است. این عینک شش ضلعی گرد فلزی پرطرفدار؛ نوآوری را در میان فریم‌ها و عینک‌ها به ارمغان آورده است.
عینک ریبن طبی فلزی اصل زنانهعینک ریبن فلزی دارای عدسی‌های کریستالی با دسته‌های طلایی است که در سال ۱۴۰۱ بسیار محبوب شده است.

از خصوصیات مهم عینک فلزی ریبن، عدسی‌های کریستالی تخت و فریم طلایی با دسته‌های بسیار ظریف می‌باشد. عینک برند ریبن؛ یکی از مارک‌های بزرگ در دنیا اکسسوری عینک و جزو پرطرفدارترین عینک سال ۱۴۰۱ است.

عینک شنل گربه‌ای (Channel Glasses)

پرطرفدارترین عینک های سال ۲۰۲۲ را بشناسید

عینک‌های شنل گربه‌ای (Channel Glasses) همچنان در لیست ترند‌های عینک در سال ۲۰۲۲ و پرطرفدارترین عینک سال ۱۴۰۱ هستند. این عینک، فریمی به‌صورت گربه ای-پروانه‌ای دارد و برای انواع فرم صورت مناسب می‌باشد.

عینک شنل گربه‌ای در رنگ‌های مختلف مشکی براق، قهوه ای، صورتی و سفید براق در بازار وجود دارد که به آسانی می‌توانید آن را با استایل خود ست کنید.

عینک پلیس فلزی (Police glasses)، محبوب‌ترین عینک سال ۲۰۲۲

پرطرفدارترین عینک های سال ۲۰۲۲ را بشناسید

عینک پلیس فلزی (Police glasses)، یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین اکسسوری‌ها در ایران است. عینک پلیس؛ برای اولین بار در سال ۱۹۸۳ در ایتالیا تاسیس شد. این عینک، بیشتر سبک استایل مردانه دارد و همچنین عدسی‌های بسیار حرفه‌ای را با فریم‌های فلزی مدرن و کلاسیک ترکیب می‌کند.
عینک آفتابی مردانه جدید پلیس، یکی از پرطرفدارترین عینک سال ۱۴۰۱ عینک پلیس، فرمی کلاسیک و مردانه دارد.

عینک جنتل مانستر پیرسینگ دار (Gentle monster)، بهترین عینک سال ۲۰۲۲

پرطرفدارترین عینک های سال ۲۰۲۲ را بشناسید

عینک جنتل مانستر پیرسینگ دار (Gentle monster)؛ یکی از بهترین برند‌های معروف کره‌ای است. کیفیت عینک جنتل مانستر، در مقایسه با سایر برند‌ها متفاوت بوده و از بهترین مواد اولیه برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود.
عینک جنتل مانستر طبی و فلزی زنانه، یکی از پرطرفدارترین عینک سال ۲۰۲۲ عینک جنتل مانستر کره‌ای در سال ۲۰۲۲ بسیار ترند شده است

عینک آفتابی جنتل مانستر در رنگ‌بندی متنوع و براساس فرم صورت در مدل‌های مربع، گرد، بیضی، مستطیل، مثلث و لوزی در ایران وجود دارد.

عینک آف وایت کدی گاز زده (Off White glasses)

پرطرفدارترین عینک های سال ۲۰۲۲ را بشناسید

عینک آف وایت کدی گاز زده (Off White glasses) که توسط ویرجیل ابلو تاسیس شد، در دنیای مد و لباس و اکسسوری طرفدارن زیادی را برای خود جمع کرده است.

عینک گوچی (Gucci glasses)

پرطرفدارترین عینک های سال ۲۰۲۲ را بشناسید

عینک آفتابی گوچی (Gucci glasses) یکی دیگر از مارک‌های شناخته شده و لوکس ایتالیایی می‎باشد که به صورت حرفه‌ای در زمینه طراحی عینک آفتابی فعالیت می‌کند.
عینک آفتابی گوچی زنانه اصل با طرح پلنگی، مدل پرطرفدار عینک سال ۲۰۲۲ عینک آفتابی محبوب برند گوچی

عینک گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی، شروع به کار کرد. این برند معروف در سال ۲۰۰۹، طبق آمار در رتبه ۴۱ دنیا و در میان ۱۰۰ نام و برند تجاری قرار گرفت.

وقت مد

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار