۵۰ نفر زیر آوار ساختمان متروپل گرفتار شده اند‌+فیلم
کد خبر: ۲۴۵۷۰۵
تاریخ انتشار: 2022 May 23    -    ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ریزش یک آپارتمان در آبادان، از آماده‌باش اورژانس اهواز خبر داد.
 
مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ریزش یک آپارتمان در آبادان، از آماده‌باش اورژانس اهواز خبر داد.
 
عارف شرهانی اظهار کرد: ظهر امروز (۲ خردادماه) موضوع ریزش آپارتمان مسکونی در شهرستان آبادان، به سامانه ۱۱۵ اطلاع‌رسانی شد که در پی این حادثه اورژانس اهواز نیز در حالت آماده‌باش قرار گرفت.
 
وی با اشاره به اعزام تیم ارزیاب به محل حاثه، افزود: ۲۰ دستگاه آمبولانس، سه دستگاه اتوبوس و یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شده‌اند.
 

۵۰ نفر زیر آوار ساختمان متروپل گرفتار شده اند‌


بر اساس اعلام منابع محلی به امدادگران اورژانس ، حدود ۵۰ نفر زیر آوار ساختمان ۱۰ طبقه متروپل آبادان گرفتار شده اند .

مجتبی خالدی ، سخنگوی اورژانس کشور با تائید این خبر به جام جم گفت: این آمار بر اساس اعلام منابع محلی است و به طور دقیق نمی توان اعلام کرد چند نفر در زمان حادثه در ساختمان بودند.

افزایش آمار کشته شدگان و مصدومان ریزش ساختمان تجاری در آبادان: ۲ فوتی و ۱۶ مصدوم/ پیمانکار بازداشت شد

دادستان ویژه آبادان:در پی ریزش بخشی از برج نیمه کاره متروپل واقع در خیابان امیرکبیر آبادان که صبح امروز به صورت ناگهانی رخ داد پیمانکار و مالک ساختمان بازداشت شدند.

 
شرهانی بیان کرد: همچنین کلیه نیروهای ستادی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه از اهواز به آبادان اعزام شده‌اند.
 
مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: هنوز آماری از مصدومان و کشته‌شدگان احتمالی در دسترس نیست. علت حادثه نیز هنوز مشخص نیست.
ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار