افشاگری کارگردان مشهور از بیماری مهلک پوتین
کد خبر: ۲۴۵۶۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 23    -    ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
​الیور استون، فیلمساز سرشناس آمریکایی، که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ برای ساخت یک مستند چهار قسمتی با ولادیمیر پوتین مصاحبه‌های متعددی داشت ادعا کرده که رئیس‌جمهوری روسیه در آن زمان مبتلا به سرطان بود اما حدس می‌زند که اکنون بهبود یافته است.
 الیور استون، فیلمساز سرشناس آمریکایی، که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ برای ساخت یک مستند چهار قسمتی با ولادیمیر پوتین مصاحبه‌های متعددی داشت ادعا کرده که رئیس‌جمهوری روسیه در آن زمان مبتلا به سرطان بود اما حدس می‌زند که اکنون بهبود یافته است.
 
افشاگری کارگردان مشهور از بیماری مهلک پوتین
 
آقای استون اخیرا در یک مصاحبه صوتی (پادکست) افزود که پوتین به‌خاطر همه‌گیری کرونا، منزوی شده و «احتمالا ارتباط خود را با مردم از دست داده است».
 
کارگردان فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون «جی‌اف‌کی»، «اویتا»، «متولد چهارم ژوئیه» و «جوخه»، برای ساخت مستند اپیزودیک «مصاحبه‌های پوتین» در طول دو سال بیش از ده‌ها گفت‌وگو با رهبر روسیه انجام داد. او یک‌بار هم در تابستان ۲۰۱۹ با پوتین در کرملین مصاحبه کرد.
 
الیور استون همچنین گفت که پوتین در جریان آن مصاحبه‌ها «چندان مطلع به نظر نمی‌رسید» و احتمالا برای تهاجم به اوکراین در برآوردهای خود مرتکب خطا شده است.
 
این نخستین‌بار نیست که چنین ادعایی درباره وضعیت سلامت رئیس‌جمهوری روسیه مطرح می‌شود. پیشتر هم نشریه «نیو لاینز» به نقل از یک الیگارش روس که نامش محفوظ مانده، گزارش داده بود که ولادیمیر پوتین «به‌شدت بیمار و به سرطان خون» مبتلا است.
انتخاب
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
5
20
هرچند که آرزوی مردن خوب نیست
ولی‌ کاش به درک واصل بشه
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
3
15
به جهنم
ناشناس
|
United States
|
۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
10
3
فشار که زیاد میشه این دست حرف ها هم زیاد میشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار