قتل‌ مرد همسایه به جای همدست سارقان
کد خبر: ۲۴۵۵۸۷
تاریخ انتشار: 2022 May 22    -    ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
ساعت‌ ۲۳ و ۴۵ دقیقه جمعه سی‌ام اردیبهشت امسال مردی‌ ۳۰ ساله در محله خزانه تهران‌ به قتل رسید. دو مرد تبعه افغانستان در این‌باره بازداشت شدند.
ساعت‌ ۲۳ و ۴۵ دقیقه جمعه سی‌ام اردیبهشت امسال مردی‌ ۳۰ ساله در محله خزانه تهران‌ به قتل رسید. دو مرد تبعه افغانستان در این‌باره بازداشت شدند.
 
 یکی از آنها که ۲۲ ساله بود، دیروز در جریان تحقیقات بازپرسی شعبه ششم دادسرای جنایی تهران گفت: دلباخته دختری در افغانستان بودم، پدرش شرط کرد باید مثل پسران خودش پولدار شوم. برای پولدار شدن، قاچاقی، راهی ایران شدم‌.
 
 قاچاق‌برها مرا با افراد دیگری از مسیر کوهستانی‌ مرز پاکستان به سمت  ایران آوردند و ۲۴ ساعت در کوهستان پیاده‌روی کردیم. حتی یک هموطنم در کوهستان سقوط کرد و فوت شد.  در ایران در کارگاه خیاطی کار می‌کردم.
 
 روز جمعه با همکارم شام می‌خوردیم که دو ایرانی وارد شدند. دنبال مردی به نام جواد بودند که یک میلیون تومان به آنها بدهکار بود. گفتیم او را نمی‌شناسیم اما به‌شدت کتک‌مان زدند. اموال و کیف‌هایمان را بردند.
 
 دنبال‌شان رفتیم و در خیابان مردی را دیدم که گمان بردم با سارقان همدست است. با پیچ‌گوشتی ضربه‌ای به قلبش زدم و او را کشتم. بعد فهمیدم او از همسایه‌ها بوده که با شنیدن صدای کمک‌خواهی به خیابان آمده و من اشتباهی او را کشتم.
 
محمد‌رضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او و مرد همراهش ادامه دارد.
جام جم
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار