این مردی ۲۱سال با جسد همسرش زندگی کرد!
کد خبر: ۲۴۵۴۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 21    -    ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
مرد سالخورده‌ای که ۲۱ سال با پیکر همسر مُرده اش زندگی می‌کرد بالاخره راضی به سوزاندن جسد او شد.
مرد سالخورده‌ای که ۲۱ سال با پیکر همسر مُرده اش زندگی می‌کرد بالاخره راضی به سوزاندن جسد او شد.
 
چارن جانواچاکال ۷۲ ساله به مدت ۲۱ سال با جسد همسرش در خانه‌ای کوچک که تنها یک اتاق دارد در بانکوک تایلند زندگی کرد تا اینکه سرانجام تصمیم به سوزاندن او گرفت. این پیرمرد تایلندی پس از نگه داشتن جسد همسرش به مدت بیش از دو دهه و آنچه خود آن را اثبات عشق ابدی اش می‌نامد، سرانجام تصمیم گرفت با او وداع کند و ۳۰ آوریل با همسر متوفی‌اش وداع گفت.
 
این مردی ۲۱سال با جسد همسرش زندگی کرد!
 
تصاویر، چارن را در حال کمک به حمل تابوت و گریستن نشان می‌دهند. در ویدیوی کوتاهی که از او منتشر شده شنیده می‌شود که او به همسرش می‌گوید: «مادر، تو فقط داری برای یک کار کوچک بیرون می‌روی و دوباره خیلی زود به خانه برمی‌گردی. زیاد طول نمی‌کشد. قول می‌دهم.»
 
چارن با جسد همسرش که داخل تابوت بود در خانه‌ بتنی یک طبقه کوچکی که بیشتر شبیه انباری است زندگی می‌کرد. خانه چارن برق نداشت، آب آن با همسایه‌اش مشترک بود و در وضعیت بسیار بدی قرار داشت. او در طول روز خود را با گربه‌ها و سگ‌های فضای کوچک کنار خانه مشغول می‌کرد و از این ملک کوچک بیشتر برای خواب استفاده می‌کرد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که طوری با همسرش حرف می‌زد که گویی او هنوز زنده است.
 
گفته می‌شود او با وجود اینکه وانمود می‌کرد زنش زنده است، مرگ همسرش را ثبت کرده بود و بنابراین هیچ اقدام غیرقانونی برای مخفی کردن جسد او صورت نگرفته است. فوت او در سال ۲۰۰۱ ثبت شد.
 
یکی از مدیران بنیادی که در کار جابه‌جایی همسر چارن به او کمک کرد به مدت دو ماه با آب و غذا به دیدن چارن می‌رفت تا کمک کند او از تصادف با موتور سیکلت بهبود یابد اما در این مدت متوجه تابوت نشده بود. چارن سپس خودش برای کمک به سوزاندن جسد همسرش به این سازمان مراجعه کرد، زیرا می‌ترسید هرگز نتواند مراسم تشییع درخوری برای او برگزار کند.
 
بنا به گزارش‌ها این مرد ۷۲ ساله چندین مدرک دانشگاهی دارد، ازجمله از دانشکده داروسازی دانشگاه چولالانگکورن و به عنوان پزشک در ارتش سلطنتی تایلند خدمت کرده است. همسرش نیز در وزارت صحت عامه سابقه فعالیت داشت.
 
چارن گفت پیش از این با دو پسرش زندگی می‌کرد اما از آنجایی که این دو نتوانستند پدرشان را متقاعد به خاکسپاری مادرشان کنند، از آنجا نقل مکان کردند. او پس از سوزاندن جسد همسرش، خاکستر او را در همان جایی که پیش از آن تابوت او قرار داشت، گذاشت.
 
سازمانی که در این کار به چارن کمک کرده سقف خانه را تعمیر و فضای بیرون آن را تمیز کرده و تشک و پتوی جدیدی به او داده است. او قول داده برای این سازمان کارهای داوطلبانه انجام دهد.
روزیاتو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
2
تایلند بهشته این مزخرفات رو نگید
طرف خودش و زنش هر دو پزشک و داروساز بودند بعد با پسراشون در یک انباری زندگی می کردند؟!
پسراش هم فقط به خاطر اینکه جسد مادرشون تو خونه بوده خونه رو ترک کردن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
1
بو نگرفته بود؟ مگه مي شه؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار