شاهکار چشمگیر سامسونگ را بیشتر بشناسید
کد خبر: ۲۴۵۰۹۸
تاریخ انتشار: 2022 May 17    -    ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
"فلکس نوت" محصول جدید سامسونگ، یک نوت بوک- تبلت هیبریدی تاشو است که با ویژگی‌های چشمگیری برای تماشای ویدئو ارائه می‌شود.
سامسونگ در حال حاضر اولین سازنده در جهان است که گوشی‌های هوشمند تاشو را با سری‌های Samsung Galaxy Z Fold و Z Flip خود به بازار گوشی‌های هوشمند وارد کرده است.
 
به نظر می‌رسد که این شرکت به دنبال ایجاد نوآوری‌های بیشتری در محصولات خود است؛ زیرا در جریان نمایشگاه SID ۲۰۲۲ که هفته گذشته در سن خوزه کالیفرنیا، ایالات متحده برگزار شد، سامسونگ یک طراحی کاملاً جدید از نمایشگر تاشو «Flex Note» را به نمایش گذاشت.
 
شاهکار چشمگیر سامسونگ را بیشتر بشناسید
 
یکی از صاحب نظران توئیتر به نام Ice Universe، گزارشی در خصوص طراحی Flex Note که در این رویداد به نمایش گذاشته بود، منتشر کرد. سامسونگ همچنین چند تصویر از طرح‌های مختلف فلکس نوت را نیز به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد که طراحی فلکس نوت شبیه به یک نوت بوک- تبلت هیبریدی تاشو است. طراحی این محصول مشابه گوشی‌های سری فعلی Galaxy Z Fold مانند Z Fold 3 می‌باشد، اما دارای صفحه نمایش بزرگتری برای استفاده در لپ تاپ است.
 
به نظر می‌رسد سیستم عامل این دستگاه ویندوز باشد؛ زیرا لوگوی منوی شروع ویندوز در گوشه سمت چپ پایین دستگاه طراحی شده است. ویژگی قابل توجه این لپ تاپ، ناپدید شدن صفحه کلید در هنگام مشاهده ویدئو می‌باشد. با این کار کاربران در هنگام تماشای فیلم صفحه نمایش بیشتری را در اختیار خواهند داشت؛ چیزی که هنگام استفاده از لپ تاپ‌های معمولی با کلید‌های سخت افزاری امکان پذیر نیست.

یکی دیگر از مزایای این یک نوت بوک- تبلت هیبریدی امکان سفارشی سازی آن با یک صفحه کلید RGB یا یک کیبورد رنگارنگ از طریق اعمال تغییرات از منوی تنظیمات است. این محصول در مقایسه با سایر محصولات تاشو سامسونگ که تاکنون عرضه شده اند، علیرغم بزرگ‌تر بودن صفحه نمایش شاسی بسیار نازک‌تری دارد که یک شاهکار چشمگیر به حساب می‌آید.

گجت نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار