خودروی میکروی جدید، زیبا و عجیب میکرولینو
کد خبر: ۲۴۵۰۳۶
تاریخ انتشار: 2022 May 18    -    ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
شرکت Micro Mobility Systems AG نسخه محدود خودروی کوچک زیبای خود را در غوغای ماشین‌های برقی عرضه کرده:میکروماشین شهری میکرولینو، نسخه پایونیر. این شرکت کارش را با با فروش اسکوتر‌های برقی در سال ۱۹۹۹ آغاز کرد و تصمیم گرفت تا با راه‌اندازی یک ماشین حباب‌ی برقی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶، طراحی متفاوتی از خودروهای کوچک را به نمایش بگذارد.

خودروی میکروی جدید، زیبا و عجیب میکرولینو

خودروی میکروی جدید، زیبا و عجیب میکرولینو«تابناک با تو» - شرکت Micro Mobility Systems AG نسخه محدود خودروی کوچک زیبای خود را در غوغای ماشین‌های برقی عرضه کرده:میکروماشین شهری میکرولینو، نسخه پایونیر.

این شرکت کارش را با با فروش اسکوتر‌های برقی در سال ۱۹۹۹ آغاز کرد و تصمیم گرفت تا با راه‌اندازی یک ماشین حباب‌ی برقی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶، طراحی متفاوتی از خودروهای کوچک را به نمایش بگذارد. این خودروی حبابی‌شکل الکتریکی در سال ۲۰۲۰ بازطراحی کاملی را تجربه کرد و در مسیر تولید بهینه‌سازی شد.

خط مونتاژ جدید ۳۰۰۰ متر مربعی این شرکت در نهایت هر ۲۰ دقیقه یک Microlino EV تولید خواهد کرد، اما در حال حاضر تمرکز بر روی عرضه مدل‌های سری پایونیر است. ۹۹۹ نفر از علاقه‌مندان این خودرو بعد از ۶ سال صبوری می‌توانند، به خودروی خود برسند.

خودروی میکروی جدید، زیبا و عجیب میکرولینو

سواری دو نفره Micro رسماً به عنوان یک چهار چرخه سنگین در رده خودرو‌های L7e اروپایی طبقه‌بندی می‌شود و در همان رده e-mobility با Twizy رنو می‌توان تقسیم‌بندی‌اش کرد.

میکرولینو که برای زندگی در شهر مدرن طراحی شده است، دارای یک موتور ۱۲.۵ کیلوواتی با گشتاور ۸۹ نیوتن متر و حداکثر سرعت ۹۰ کیلومتر در ساعت است و ۲۳۰ لیتر فضای صندوق عقب دارد.

میکرولینو در سه نسخه عرضه می‌شود. نسخه ۵۱۵ کیلوگرمی پایونیرآن باتری لیتیوم دارد که با یک بار شارژ کامل می‌توان با آن مسافت ۱۷۷ کیلومتر را پیمود. حتی می‌شود باتری آن را به برق شهری هم متصل کرد.

این خودرو دو رنگ آبی اقیانوسی و آلومینیوم تورینی دارد. برای ساخت مبلمان آن از چرم گیاهی و جیر استفاده شده.

این خودروی کوچک، حتی یک سانروف استاندارد و بلندگو‌های بلوتوثی دارد.

قیمت این خودرو ۱۳ هزار دلار است.

خودروی میکروی جدید، زیبا و عجیب میکرولینو

منبع: یک پزشک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار