حمله خونین سگ‌های ولگرد به دختر 3ساله
کد خبر: ۲۴۴۹۲۴
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 15    -    ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
حمله گله سگ‌های ولگرد به زنی جوان و دختر ۳ساله‌اش در کرج حادثه تلخی را رقم زد و دختر خردسال را تا یک‌ قدمی مرگ پیش برد.
 حمله گله سگ‌های ولگرد به زنی جوان و دختر ۳ساله‌اش در کرج حادثه تلخی را رقم زد و دختر خردسال را تا یک‌ قدمی مرگ پیش برد.
 
این حادثه وحشتناک عصر روز پنجشنبه گذشته در مشکین‌دشت کرج، در محدوده شهرک بعثت اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که زن جوان همراه با دختر ۳ساله‌اش به نام ماهور از خانه یکی از اقوام‌شان بیرون آمده بودند که ناگهان یک سگ ولگرد به دختربچه حمله کرد و او را از دست مادرش قاپید. زن جوان که از این صحنه شوکه شده بود، همین که خواست دخترش را از چنگ سگ ولگرد نجات دهد، سگ دختر را چند متری با خودش کشید و همزمان چند سگ دیگر سر رسیدند و صحنه هولناکی رقم خورد.
 
حمله خونین سگ‌های ولگرد به دختر 3ساله
 
 
ماهورِ 3ساله در میان چنگ و دندان سگ‌ها بی‌دفاع مانده بود و هر کدام از آنها چنگی بر بدن نحیفش می‌زدند. زن جوان صحنه‌ای را که به چشم می‌دید باور نداشت. جگرگوشه‌اش طعمه سگ‌ها شده بود و کاری از او ساخته نبود. او فقط فریاد می‌کشید و از مردم کمک می‌خواست. از قضا چند نفر هم با دیدن هجوم سگ‌ها به دختربچه سر رسیدند، اما تنها کارشان فقط نگاه کردن به این صحنه دلخراش بود.
 
در این میان اما راننده یک پژو پرشیا وقتی ضجه‌های مادر ماهور را دید از خودرواش پیاده شد تا دختربچه را از چنگال سگ‌ها نجات دهد. او با استفاده از قفل فرمان به سگ‌ها حمله کرد و درحالی‌که آنها همچنان برای آسیب زدن به دختربچه سماجت می‌کردند توانست ماهور را نجات دهد. این حادثه چند لحظه بیشتر طول نکشید، اما وقتی سگ‌ها از آنجا دور شدند، بدن دختربچه غرق در خون بود و سگ‌ها جراحات زیادی بر بدن او ایجاد کرده بودند. در این شرایط بود که او به بیمارستانی در کرج منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت.
 
حادثه به روایت مادر ماهور
 
حمله سگ‌های ولگرد به ماهور کوچولو و مادرش آسیب شدیدی زده و آنطور که مادر ماهور می‌گوید با گذشت چند روز از این حادثه دختربچه مدام کابوس می‌بیند و علاوه بر جراحت‌هایی که به بدنش وارد شده، دچار مشکلات روحی زیادی نیز شده است.‌ رؤیا صلاحی، مادر ماهور درباره لحظات هولناکی که از حمله سگ‌ها به دخترش دیده به همشهری می‌گوید: ما از خانه مادرم در شهرک بعثت خارج شده بودیم که این اتفاق افتاد. نمی‌دانم چطور شد که یک سگ ولگرد بزرگ دخترم را قاپ زد. او داشت ماهور را با خودش می‌کشید و می‌برد.
 
همان موقع 7، 8تا سگ دیگر هم رسیدند و یک گله سگ روی دخترم ریخته بودند و من با دیدن این صحنه فقط جیغ می‌کشیدم و کمک می‌خواستم. آنها دختر 3ساله‌ام را مثل یک عروسک روی زمین انداخته بودند و هرکدام به او چنگ می‌کشید و گازش می‌گرفت. نمی‌دانم چطور توضیح دهم، اما امیدوارم این صحنه برای هیچ مادری اتفاق نیفتد که جگرگوشه‌اش در معرض خطر باشد، اما کاری از او ساخته نباشد. این زن با صدای گرفته‌اش ادامه می‌دهد: چند نفر با داد و فریاد من متوجه ماجرا شدند، اما هیچ‌کدام‌شان جرأت نداشتند جلو بروند. تا اینکه یک پژو پرشیا را دیدم، خودم را جلوی آن انداختم و از راننده‌اش خواستم کمکم کند.
 
او هم با قفل فرمان سراغ سگ‌ها رفت اما آنها باز هم ماهور را رها نمی‌کردند تا اینکه وقتی راننده به ناچار قفل فرمان را به طرف‌شان پرتاب کرد بالاخره سگ‌ها دخترم را رها کردند. این زن درباره وضعیت دخترش پس از حمله سگ‌ها می‌گوید: بعد از این حادثه دخترم را به خانه بردم و وقتی لباس هایش را درآوردم دیدم بدنش غرق در خون است. روی همه بدنش جای گازگرفتگی و چنگ بود. او با همان لحن کودکانه‌اش می‌گفت: مامان هاپوها منو خوردند. در این شرایط دخترم را به بیمارستان بردیم و در آنجا او را فورا به اتاق عمل بردند. در آنجا دخترم را بیهوش کردند و زخم‌هایش را که عمق زیادی داشت شست‌وشو دادند و مجبور شدند تعداد زیادی بخیه به زخم‌ها بزنند.
 

این زن در ادامه می‌گوید: دخترم از آن روز تا حالا مدام کابوس می‌بیند و با وحشت از خواب می‌پرد. از ترس یک لحظه هم از من جدا نمی‌شود و مدام از سگ‌ها می‌گوید. شرایط روحی بدی دارد، اما هرچه بود تا حالا به خیر گذشته است چون این اتفاق می‌توانست بدتر از این هم باشد. سگ‌ها چند مرتبه سر دخترم را به زمین کوبیدند و ممکن بود حادثه تلخ‌تری اتفاق بیفتد. اگر مردی که به کمک ما آمد کمی دیرتر می‌رسید معلوم نبود چه بلایی بر سر دخترم می‌آمد. اگر این سگ‌ها به بچه دیگری، یا زنی که باردار است حمله کند، چه‌کسی جوابگو خواهد بود؟ ما قصد داریم این حادثه را از طریق قانونی پیگیری کنیم. من می‌خواهم دخترم آخرین کودکی باشد که سگ‌ها در این منطقه به او حمله کرده‌اند و خودم هم آخرین مادری باشم که چنین صحنه وحشتناکی را به چشم دیده است.

روزنامه همشهری

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
1
19
شهر متولی ندارد.
شهرداری فقط برای این است که شهردار سر ماه حقوق دریافت کند و افطاری یک شب 645 میلیون تومانی از بیت المال برای مدیرانش حاتم بخشی کند.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
3
28
بازم یه عده بیان از سگهای ولگرد دفاع کنند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
3
25
حامیان سگهای ولگرد کجا تشریف دارن؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
بحث اینه که راه حل کشتن نیست. راه حل جمع آوری و نگهداری آنها در جایی است. وگرنه سگ ولگرد در محیط شهری مفهومی ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
2
24
و همچنان احمقانی هستن که میگن باید غذارسانی کرد و ایرادی نداره سگ ها توی شهر ول باشن
جدا از قضیه پزشکی و زیست محیطی که وجود سگ های ولگرد علاوه بر آلوده کردن معابر شهروندی انتقال انگل و بیماری هم دارن،این چنین صحنه هایی هم رقم میخوره
امیدوارم یه فکری برای کنترل جمعیتشون بشه چون در غیر این صورت مردم مجبورن برای جلوگیری از آسیب رسیدن به خانوادشون خودشون این کار رو انجامبدن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
بالاخره یک نظر علمی و منطقی دیدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
20
6
اينكه واقعا اين اتفاق افتاده باشه جاي سوال داره. سگها عادت به حمله به آدمهاندارند.حتي وقتي مورد آزار و شكنجه قرار مي گيرند از خود دفاع نمي كنند. متاسفانه اينگونه خبرها مستند نيست. دوما اگر بر حسب علت خاصي اين اتفاق بيافته بايد همه حيوانها گرسنه بمانند. در شهر كه نباشند. بيرون شهر هم كه نباشند. غذا كه ندهيم. حيوان ديگري را هم شكار نكنند. خب پس چكار كنند؟ سوما از سگها انگل و بيماري به انسان سرايت نمي كند حالا كه اين بيچاره ها هستند كه از آلودگي انواع تومورها و سرطانها بجان بي گناهشان افتاده. چهارمها چند تا خبر بالاتر خواندم در مشهد يك جوان مجرد 28 ساله دختر بچه سه ساله همسايه را به قصد آزار برده ولي به دليل سروصدا كردنش، خفه كرده. خب براي اين چه راهكاري ارايه مي دهيد؟ چطوره همه جوانها يا مجردها را سم بدهيم بكشيم؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
یعنی این عکس هم ساختگیه؟؟؟
به هر حال در اینکه کلی سگ ولگرد توی خیابونا هست که شک ندارین؟!!!
ناشناس
| |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
شما حالت خوب نیست
ناشناس
| |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
تاحالا شده بخواید با خانواده به پارک یا فضای سبز داخل شهر برید؟دقت کنید انقدری آلودگی و (با عرض معذرت البته)مدفوع پر شده توی چمن ها و خیابون ها که باید اول چک کنید بعد پاتون رو بزارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
3
13
این سگها رو ببرند برای طعمه مناطق حفاظت شده ای که پلنگ دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار