استارلینک در این ۳۲ کشور سرویس می‌دهد
کد خبر: ۲۴۴۹۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 15    -    ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
با توجه به پیشرفت‌های قابل توجهی که Starlink داشته، این سرویس هم‌اکنون در ۳۲ کشور مختلف جهان خدمات‌رسانی می‌کند و کاربران زیادی به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند.
ارائه اینترنت بدون محدودیت مکانی در ابتدا یک رویا بود؛ اما حالا استارلینک در راستای تحقق این رویا قدم برداشته و روزبه‌روز به آن نزدیک‌تر می‌شود.
 
استارلینک در این ۳۲ کشور سرویس می‌دهد
 
با توجه به پیشرفت‌های قابل توجهی که Starlink داشته، این سرویس هم‌اکنون در 32 کشور مختلف جهان خدمات‌رسانی می‌کند و کاربران زیادی به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند.
 
اگرچه برخی کاربران از خدمات مشتریان استارلینک ناراضی هستند، اما افراد زیادی در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. در همین راستا به نظر می‌رسد که مشتریان استارلینک بطور روز افزون زیاد می‌شوند و حالا کشورهای بیشتری تحت پشتیبانی این سرویس قرار گرفته‌اند.
 
استارلینک در ۳۲ کشور جهان سرویس می‌دهد
 
استارلینک در این 32 کشور سرویس می‌دهد
 
به گفته اسپیس ایکس، بیش از 30 کشور مختلف تحت پوشش خدمات Starlink قرار دارند. این کمپانی می‌گوید دیگر شاهد تاخیر و تعللی در خدمات‌رسانی به مشتریان نیستیم و برخلاف قبل که مشتریان دیش‌های Starlink را طی چند ماه دریافت می‌کردند، اکنون این محصولات فورا برای مشتری ارسال می‌شوند.
 
استارلینک تصویری را در رابطه با کشورهای تحت پشتیبانی‌اش منتشر کرده که اطلاعات جالبی را می‌توان از آن دریافت کرد. بر همین اساس، Starlink در اکثر کشورهای اروپایی، آمریکای شمالی و بخش‌هایی از آمریکای جنوبی خدمات‌رسانی می‌کند. استرالیا و نیوزیلند هم در این تصویر حضور دارند.
 
این سرویس اعلام کرده که بسیاری از کشورهای آفریقایی به لیست کشورهای پشتیبانی شده آن افزوده خواهند شد. انتظار می‌رود که این اتفاق تا سال 2023 میلادی رخ دهد.
 
استارلینک در حالی می‌گوید که هم‌اکنون در حال سرویس‌دهی به 32 کشور است که تا چند ماه پیش اعلام شده بود که سرویس‌هایش در 25 کشور فعال هستند. بنابراین چنین پیشرفتی واقعا تحسین‌برانگیز است و می‌توان به افزوده شدن کشورهای بیشتر نیز امیدوار بود.
 
برای یادآوری، مشتریان جدید در راستای استفاده از سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک می‌بایست دو هزینه جداگانه را بپردازند. هزینه اول مربوط به تهیه دیش Starlink است که قیمت آن 599 دلار است. دومین هزینه نیز مربوط به پرداخت اشتراک ماهیانه به قیمت 110 دلار می‌شود. در مجموع استفاده یک ساله از این سرویس چیزی نزدیک به 2 هزار دلار برای هر مشترک هزینه می‌تراشد.
دیجیاتو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
1
امیدوارم به ایران هم برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار