شکایت پدر یکتا جمالی از فدراسیون وزنه‌برداری
کد خبر: ۲۴۴۸۵۲
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 14    -    ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
خانواده یکتا جمالی خصوصاً پدر و خواهر او، با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون از رئیس گرفته تا دبیر و نایب رئیس و...، حاضر به پاسخگویی درست و حسابی و شفاف‌سازی ماجرا نیستند تا نگرانی این خانواده را کم کنند، قصد شکایت دارند.

خانواده یکتا جمالی خصوصاً پدر و خواهر او، با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون از رئیس گرفته تا دبیر و نایب رئیس و...، حاضر به پاسخگویی درست و حسابی و شفاف‌سازی ماجرا نیستند تا نگرانی این خانواده را کم کنند، قصد شکایت دارند.

پدر یکتا می‌گوید: «من هرچه با آقای مرادی و بیرانوند تماس گرفتم در این چند روز یک جواب درست و حسابی که ما را قانع کند از وضعیت دخترم ندادند. اصلاً ما نمی‌دانیم چه بلایی سر یکتا آمده و هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست و ما نمی‌دانیم باید چه کنیم؟»

شکایت پدر یکتا جمالی از فدراسیون وزنه‌برداری

او این را گفت و ادامه داد:« قسم خورده بودم که دیگر اجازه نمی‌دهم یکتا با این وضعیت اسف‌بار در مسابقه‌ای وزنه بزند اما وقتی اصرار علی مرادی، خود یکتا و کادرفنی تیم را برای اعزام دخترم به مسابقات جهانی دیدم، راضی شدم اما نمی‌دانستم این‌طور از امانتی که به آنها سپردم مراقبت می‌کنند. من و طایفه ما که طایفه بزرگی در ایل بختیاری است، شنبه به تهران می‌آییم تا ببینیم چه بلایی سر دخترم آمده است. در این ماجرا همه آنهایی که بابت مراقبت از فرزندم در مسابقات جهانی یونان کم‌کاری و سهل‌انگاری کردند، مقصر هستند. »

خواهر یکتا جمالی هم در این خصوص صحبت‌های جالبی دارد: «یکتا برای عروسی من که قرار بود بعد از بازگشت او از مسابقات جهانی یونان باشد، قول داده بود دست پر برگردد. اصلاً کلی با هم برای مراسم عروسی تدارک دیده بودیم. البته او بعد مسابقه خیلی از کم‌توجهی مربیان در پشت صحنه مسابقه و بی‌تجربگی آنها در جدول‌خوانی مسابقه ناراحت و گله‌مند بود.او به من گفت، هرچه به مربیانم می‌گفتم زمان رفتنم روی صحنه برای حرکت دوم دوضربم را بگویید به من می‌گفتند نگران نباش زود است، بعد 15 ثانیه مانده به مسابقه گفتند و من با بدن سرد رفتم روی تخته و نتوانستم وزنه را مهار کنم.»

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
15
24
اگر دخترتون پناهنده شده باشه و رفته باشه زیر پرچم کشو دیگری(که حق خصوصی و شخصیشه) اونوقت شما و ایل و طایفه تون! لال میشید و خفه میشد که هنوز هم شاخ و شانه ی ایلی طایفه ای نکشید!؟
پاسخ ها
میثم
| |
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
طایفشون یبار زمان مشروطه اومدن تهران نتیجه اومدنشون رو هم همه دیدن.یکم تاریخ بخون بعد کامنت بزار.
بعدشم هر خانواده ای حق داره نگران فرزندش باشه.حتی اگه پناهنده هم شده باشه بالاخره باید یکی جواب این خانواده رو بده نه اینکه همه روزه ی سکوت بگیرن.
جدیدا مد شده انگار همه ی مسئولین بگن من در جریان نبودم.
ناشناس
| |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
این پیام اصلا مودبانه نبود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
20
14
طرف به این راحتی از پدر و مادر و خواهر و برادر و خانواده خودش میگذره و پاش میرسه خارج فرار میکنه میره پناهنده میشه دیگه چه انتظاری ازش هست که برای وطن خودش خدمت کنه وقتی حتی به پدر و مادر خودش هم رحم نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
5
13
این برنامه خندوانه نحسی داره انگار! هر دختر وزشکاری میاد مهمان رامبد جوان میشه از ایران فرار میکنه. اون از کیمیا علیزاده اینم از این
ناشناس
|
Turkey
|
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
3
8
دخترش پناهنده شده از رییس فدراسیون شکایت میکنه!حالا چک ضمانت رو پاس کن تابعد
کهنه سرباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
2
2
ایرانی ایرانی است. در هر نقطه از جهان باشد. اللخصوص. مادر ( دختر ایرانی) او می داند که. مادر ایرانیان است و بسیار جایگاه مقدصی نذد خداوند ایرانیان دارا می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
ولی ایرانی هم، ایرانی باسواد.
علی الخصوص، نه اللخصوص.
مقدس، نه مقدص
نزد نه نذد!
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
3
تناقض در اینجا اینه که اگر طرف را بزور بگیرند و برگردونند، پس لابد خانواده اش هم باید خوشحال شوند! ولی انتظار اینه که درآنصورت، ناراحت شوند که چرا وقتی خودش خواسته بره، بزور برش می گردانید! یعنی اگر خودش، خودخواسته، بره، می گن تقصیر شماست، مسئولیت شماست، برش گردانید! اگر جلویش را بزور بگیرند یا اگر رفت، بزور بگیرندش، می گن چرا ولش نمی کنید بره، آزاده!!! (مگر آنکه واقعا دزدیده باشندش، که الان فعلاً تنها چیزی که کسی بهش فکر نمی کنه و حتی این احتمال را مفروض نمی داند، همین است!).
تناقض دیگر اینه که می گن تیم ملی خوب نیست، به ما نمی رسند، ولی با سابقه تیم ملی و بلیط هواپیمایش، طرف میره! اگر بگن تعهد بده، ضمانت بده، مدیونی اگر بری، میگه شما که نمی‌رسید به ما! حداقل نمی کنه اول از تیم کناره گیری کنه، بعد خودش بلیط بخره، بره.
یا اصلا اگر این رشته را (مثلاً) منحل کنند، می گن نه، باید باشه، ولو اینکه با این وضع فعلی اقتصاد و مدیریت، نتوانند کامل پشتیبانی کنند، تا حداقل بتوانند یک عده پناهنده (!!!) را پرورش دهند. وگرنه خب هرکس با پول خودش تمرین کند، بدون سابقه تیم ملی و مسابقات جهانی - از طرف ایران - (حالا در وزنه برداری هرکس می تواند مستقلاً رکورد بزند، ولی در رشته های دیگر، سابقه مسابقات و عناوین جهانی خیلی مهم است)، خودش اگر توانست، راهش را پیدا کند، برود؛ می گن نه حتما این تیمهای نصفه نیمه پناهنده پرور باید باشد! نباید ورزش قهرمانی را تعطیل کنیم!
این تناقض‌ها قابل حل نیست، و خیلی از این دو قطبیها و جبهه گرفتنها بین مردم هم نتیجه همین است که باعث تأسف بسیار است.
هرطرف هر چیزی بگه، طرف مقابل آنرا به شدیدترین توهین ترجمه کرده و می فهمد.درحالیکه مشکل این تناقض‌هاست، و نه اینکه چرا طرف مقابل، توهین می کند. شترسواری که دولا دولا نمیشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
1
0
یه سوال . چرا باید ورزشکاران حرفه ای . نخبه ها پزشکان پرستاران ووووو از ایران مهاجرت کنند ..... آیا دلیلش مسولین نالایق نیستند که عرصه را تنگ می کنند چرا انگ وطن فوشی به اینها میزند . چرا هیچکس از بی عرضه گی نالایقی ها چیزی نمی گوید چرا یه ورزشکار باید سیگار فروش بشه لیسانس راننده اسنپ و یا بیکار و نان خور پدر مادرش باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار