واکنش دختر جانی دپ به دادگاه پدرش و امبر هرد
کد خبر: ۲۴۴۷۹۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 14    -    ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
رابطه جانی دپ و لیلی رز دپ (Lily-Rose Depp) به عنوان پدر و دختر همیشه مستحکم بوده. با این حال، بسیاری در مورد وضعیت رابطه جانی و دخترش در این روزها کنجکاو هستند؛ به ویژه پس از فراز و نشیب های شکایت جانی از امبر هرد و دادگاهی که در جریان است.
 رابطه جانی دپ و لیلی رز دپ (Lily-Rose Depp) به عنوان پدر و دختر همیشه مستحکم بوده. با این حال، بسیاری در مورد وضعیت رابطه جانی و دخترش در این روزها کنجکاو هستند؛ به ویژه پس از فراز و نشیب های شکایت جانی از امبر هرد و دادگاهی که در جریان است. لیلی رز به عنوان دختر یک ستاره مشهور، همیشه وقتی صحبت از پدرش به میان می‌آید با احتیاط عمل می کند. در حالی که او هرگز بیانیه مستقیمی در مورد ادعاهای نامادری سابقش صادر نکرده، به صراحت گفته است که طرف پدرش است.
واکنش دختر جانی دپ به دادگاه پدرش و امبر هرد
 
او در واکنش به اتهامات اولیه امبر هرد گفته است: «پدر من شیرین‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین کسی است که می‌شناسم، او برای من و برادر کوچکم یک پدر فوق العاده است و همه کسانی که او را می‌شناسند همین را می‌گویند.» ونسا مادر لیلی رز نیز از جانی دپ حمایت کرد. او در نامه‌ای در دادگاه، در دفاع از شخصیت جانی نوشت: «در تمام سال‌هایی که جانی را می‌شناسم، او هرگز مرا مورد آزار جسمی قرار نداده است و تصویری که امبر هرد از او به نمایش گذاشته، به هیچ وجه شبیه مردی نیست که من ۱۴ سال، با او زندگی فوق العاده ای داشتم.»
 
واکنش دختر جانی دپ به دادگاه پدرش و امبر هرد
 
با توجه به اینکه جانی و امبر چندین سال با هم بودند، طبیعی است که فرزندان جانی با همسر او ارتباط برقرار کنند. اما ماهیت رابطه امبر با دختر جانی، لیلی رز چگونه بود؟ به گفته جانی، اوضاع بین لیلی رز و امبر به دلایلی متشنج بود. جانی در جریان شهادت دادگاه آوریل ۲۰۲۲ گفت که دخترش به عروسی آنها نیامد و رابطه او و امبر هرد به دلایل مختلفی خوب نبود.
 
اما امبر اصرار دارد که او و لیلی رز پیوند محکمی داشتند. امبر در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۵ درباره اینکه نامادری لیلی رز و برادرش جک شده است صحبت کرد و این تجربه را بزرگترین و شگفت انگیزترین هدیه ای دانست که در زندگی دریافت کرده است. امبر هرد مدعی شد که جانی دپ دخترش را به مصرف ماری جوانا تشویق کرده است. جانی، به نوبه خود، این ادعاها را در جریان دادگاه ۲۰۲۰ خود رد کرد.
 

لیلی رز همیشه جایگاه ویژه ای در قلب جانی داشته است. او در سال ۲۰۱۵ درباره دخترش گفت: « او یک بچه تیزبین و یکی از باهوش ترین انسان هایی است که تا به حال دیده ام. بچه‌ها خودشان تصمیم می‌گیرند، اما به نظر من تنها کاری که شما به‌عنوان والدین می‌توانید انجام دهید، این است که از آنها حمایت کنید و من این کار را می کنم.» شاید لیلی رز در عروسی جانی و امبر شرکت نکرده باشد، ولی احتمالا حالا زمانی است که او در کنار پدرش می ایستد.

روزپلاس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
1
14
این اخبار قدیمی شده الان دارید منتشر می کنید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
0
19
لیلی رز یهویی تو قلب منم جایگاه ویژه ای باز کرد.
عجیبه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
دمت گرم خیلی قنشگ گفتی کلی خندیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
0
4
پ نه پ میخواستی طرفدار اون زن بابا باشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار