غذای دانشجویی گران شد؟
کد خبر: ۲۴۴۷۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 13    -    ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه تهران ضمن اعلام نرخ غذای دانشجویی در دانشگاه تهران، هرگونه افزایش قیمت بعد از بازگشایی دانشگاه را رد کرد.
مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه تهران ضمن اعلام نرخ غذای دانشجویی در دانشگاه تهران، هرگونه افزایش قیمت بعد از بازگشایی دانشگاه را رد کرد.
 
احمد مدنی با اشاره به نرخ غذای دانشجویی پس از حضوری شدن دانشجویان ضمن رد هرگونه افزایش قیمت غذای دانشجویی اظهار کرد: هیچ تغییری در نرخ غذای دانشجویی نسبت به قبل از بازگشایی نداشتیم و فقط دانشگاه یارانه خود را افزایش داده است.
 
غذای دانشجویی گران شد؟
 
مدیر کل دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه میانگین سهم دانشجو برای هر پرس غذا، ۳ هزار تومان است، افزود: نرخ غذای کم هزینه بابت هر پرس غذا برای دانشجویان ۲ و ۱۰۰ تومان، متوسط ۳ هزار و نرخ غذای پرهزینه ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است. پکیج صبحانه نیز در یک هفته برای دانشجو ۸ هزار تومان است و هزینه دانشگاه برای یک هفته بیش از ۵۰ هزار تومان تمام می‌شود.
 
این مقام مسئول دانشگاه تهران در ادامه اعلام کرد: هر پرس غذا حدوداً ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان برای دانشگاه هزینه دارد.
 
مدنی به موضوع جریمه دانشجویان در صورت رزرو و عدم دریافت غذا بیان کرد: در حال حاضر شاهد هستیم تعدادی از دانشجویان اقدام به رزرو غذا می‌کنند در حالی که یا اصلاً در دانشگاه حضور ندارند و یا غذا را دریافت نمی‌کنند.
 
وی ضمن اشاره به اینکه هزینه رزرو غذا در یک هفته برای دانشجویان ۱۵ هزار تومان تمام می‌شود، گفت: در حال حاضر به دلیل عدم دریافت غذا توسط برخی دانشجویان اسراف بسیار عجیبی داریم و هرچقدر ژتون غذای دانشجویان بیشتر می‌شود اسراف هم افزایش می‌یابد.
 
مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه حدود ۱۲ درصد دور ریز غذا داریم، گفت: ما برای دانشجویان این شرایط را فراهم کردیم که اگر به هر دلیلی تمایل به دریافت غذا نداشتند، تا ۴۸ ساعت قبل رزرو را کنسل کنند و در این شرایط غذایی برای دانشجو محاسبه نمی‌شود.
 
وی درباره نحوه جریمه این دسته از دانشجویان گفت: ما این مهلت را به دانشجویان می‌دهیم که تا ۴ نوبت غذا را رزرو کنند و ما جریمه ای اعمال نخواهیم کرد و فقط قیمت ژتون غذا کسر می‌شود اما اگر از ۴ نوبت گذشت، هر وعده غذایی را مصرف نکند هزینه تمام شده هر غذا (به طور مثال ۴۰ هزار تومان) را با دانشجو حساب می کنیم‌.
 
مدنی ضمن بیان این مطلب که به زودی مرکز مشاوره دانشگاه تهران به صورت سیار در خوابگاه‌ها دایر می‌شود، اظهار کرد: قرار شده در آینده در جهت تسهیل ارتباط دانشجویان با مشاورین، مشاوران به صورت سیار در خوابگاه‌ها در روز خاصی از هفته حضور پیدا کنند.
مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
0
0
سال 58 نرخ ناهار سلف سرویس و خوابگاه دانشگاه اصفهان یک تومان و نوشابه یک ریال بود . کمک هزینه مسکن برای دانشجویان شهرستانی هر ماه هزار و صد تومان و میانگین کرایه خانه 400 تومان بود اما حالا دانشگاه آزاد برای موافقت با مرخصی ترم از دانشجویان درخواست دریافت شهریه ثابت می کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
0
1
حتما آشغال درست می کنید که ۱۲ درصد, دور ریز دارید!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار