آمار  قربانیان حادثه تلخ بندرعباس افزایش یافت
کد خبر: ۲۴۴۵۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تعداد جان باختگان مسمومیت الکلی در بندرعباس به ۱۴ نفر رسید.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تعداد جان باختگان مسمومیت الکلی در بندرعباس به ۱۴ نفر رسید.
 
آمار  قربانیان حادثه تلخ بندرعباس افزایش یافت
 
دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (۲۱ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر دیگر بر اثر مصرف مشروبات الکلی به بیمارستان‌های بندرعباس مراجعه کردند.
 
وی اظهار کرد: با این حساب و بر اساس آمار ارائه شده پیشین، از ۱۱ اردیبهشت تاکنون ۹۱ نفر به علت مصرف مشروبات الکلی دست ساز به بیمارستان‌های بندرعباس مراجعه کرده اند که تاکنون ۱۴ نفر از آن‌ها جان باخته اند.
 
نوروزیان با اشاره به اینکه از شمار مسمومان، ۶ نفر خانم بوده اند که یک نفر از آن‌ها جان باخته است، اضافه کرد: ۴ نفر از مجموع مصرف کنندگان مشروبات الکلی دست ساز نیز دچار تاری دید و مشکل بینایی شده اند.
ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاربر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
1
0
اِی داد و بیداد از اینکه چند روزی بیشتر نیست از ماه مبارک رمضان و تلیغ علما بر فراز منابر نور در مساجد و خانه خدا نگذشته که میگفتند شرب خمر حرام و نجس است. چطور بندرعباس چنین فاجعه ای رخ داده. نکنه آندلس داره تکرار میشه؟؟!! مشغول به زن ومشروب شدن و هجمه ی غافلگیر کننده دشمنان به مرزهای ابی هرمزگان را دوباره چه کسی باید جواب بدهد این عزیزان وشهروندا مست و مشروب خورده وملنگی که برای صاف ایستادن خودشان هم تلو تلو میخورند از این به بعد چگونه خواهند توانست در برابر هجکه دشمن دفاع کنند وبایستند!!؟؟ آه و واویلا که با این گرانی ها و سختی ها مردم را به چه سمتی سوق میدهیم به سمت غش و خلسه و بیهوشی و مست کردن و فرار از مشکلات؟؟؟!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار