قیمت نان کوپنی چطور از  حساب‌مان کسر می‌شود
کد خبر: ۲۴۴۵۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
 وزیر صنعت معدن و تجارت از اجرایی شدن آزمایشی کالابرگ نان در استان زنجان خبر داد.
 وزیر صنعت معدن و تجارت از اجرایی شدن آزمایشی کالابرگ نان در استان زنجان خبر داد.
 
رضا فاطمی‌امین وزیر صنعت معدن و تجارت در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح این جلسه اظهار داشت: عمده محورهای این جلسه بحث مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه ها بود یکی از مهمترین محورهای یارانه ها مسئله آرد و نان است.
 
وی افزود: قیمت گندم ۳ ماه حرکت پیش هر تن ۲۸۰ دلار بود اما اکنون هر تن گندم با قیمت ۴۰۰ دلار خریداری می شود که این موضوع باعث شده است امروزه شاهد قاچاق گسترده ای در آرد و گندم باشیم از این رو دولت برای اینکه بتوانم این موضوع را مدیریت کند از چند ماه قبل کالابرگ را در موضوع نان اجرا و شروع کرده است.
 
وزیر صمت گفت: کالابرگ به معنی کارت نان نیست بلکه به طریقی است که این اعتبار در کارت های بانکی هر فرد تخصیص پیدا می کند و زمانی که در نانوایی نان خریداری می کنند برای مثال مبلغ ۲ هزار تومان از حساب شخصی و مابقی قیمت نان از اعتبار و یارانه دولت کسر می شود.
 
فاطمی امین تصریح کرد: اکنون کالابرگ نان به صورت آزمایشی در استان زنجان در حال انجام شدن است یعنی دیگر دولت یارانه را به نانوا یا وارد کننده آرد نمی‌دهد بلکه آن را مستقیما به مردم خواهد داد.
 

وزیر صمت بیان داشت: با این سیاست دیگر شاهد انحرافات در یارانه های پرداختی نخواهیم بود و به صورت عادلانه این یارانه ها به مردم پرداخت خواهد شد.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
0
2
تکلیف میلیون ها نفری که چندین سال است یارانه شان قطع شده است . والان هم پولی به حسابشان واریز نشده است چیست؟ مگر این ادم ها در این کشور زندگی نمی کنند و نان نمی خواهند. دولت هرچه زودتر فکری به حال این همه ادم بکند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار